Навчальний блок

  • Наталя Олександренко: «Молоко має пройти 20 етапів обробки, щоб вийшла сирна плетенка»

    У нашій країні з’являється все більше і більше господарств із повним циклом виробництва – коли виробник сам себе забезпечує сировиною, сам  виробляє продукцію і сам же її реалізує. У Львові та області є декілька сільських господарств, які спрямовані на виготовлення молочної продукції. Сім’я Олександренко одна з тих, хто на теренах Львівської області спеціалізується на сироварінні. 

  • Лідія Постриган: «Проект МОМ допоміг мені відкрити у собі друге дихання»

    Переїжджаючи в інше місто, внутрішньо переміщенні особи (ВПО) з окупованих територій України вимушені шукати нових заробітків. Завдання це не з простих – вільних вакансій навіть місцевим жителям не вистачає, а що вже говорити про мешканців  з інших регіонів?

  • Проект МОМ допомагає внутрішньо переміщеним особам реалізуватись на новому місці.

    1 мільйон 600 тисяч людей, або ж 4% від усього населення України, стали внутрішньо переміщеними особами внаслідок збройної агресії Росії на Донбасі. Це офіційна статистика Міністерства соціальної політики України.

  • 5 цікавих законів тайм-менеджменту

    Контролювати час не так складно, як може здатися на перший погляд. Це можна здійснити за допомогою прийняття рішень про те, що і коли необхідно зробити. При цьому мова не йде про жорсткий контроль режиму життя, що не допускає відхилень. Пропонуємо Вам кілька законів самоорганізації, завдяки яким не тільки підвищується ефективність діяльності, а й відкриваються нові резерви. Наприклад, з'являється більше часу для відпочинку.

  • Як організувати сімейний бізнес?

    Набридло виконувати рутинну роботу за невеликі гроші? Подумайте над тим, як відкрити сімейний бізнес. 

  • Як збільшити свій дохід: 5 способів

    Жити від зарплати до зарплати і задовольнятися малим? Навряд чи про таке мріє більшість людей. Щоб стрибнути вище, якийсь час знадобиться приділити роботі над собою. Але це хороша інвестиція, яка дозволить розвиватися в майбутньому все більш і більш активно. Нижче ми розповідаємо про п'ять способів, які допоможуть збільшити власний прибуток. 

  • Лінь на роботі: причини та способи боротьби

    Майже кожна людина час від часу лінується. Іноді це фізична лінь, коли не можеш нічого робити, іноді – розумова, коли не хочеться думати, іноді — емоційна, коли немає бажання й сил проявляти емоції. Який би різновид ліні вас не наздогнав, варто розуміти, що з нею робити та як попередити. HeadHunter Україна дізнався у користувачів порталу hh.ua, як і чому вони відчувають лінь на роботі та як з нею борються.

  • ТОП-5 ПРАВИЛ: Як з ідеї створити успішний бізнес

    Книжкові полиці завалені бізнес-літературою, яка пропонує легкі рішення, щоб стати успішним. Але, як показує приклад вже реалізованих підприємців — шлях до успіху полягає в тому, аби правильно розвивати не тільки себе, а й бізнес. Від того, як він організований і на чому базується, залежатиме, чи буде ваше підприємство рости та конкурувати. 

    Ми підготували 5 правил, які допоможуть не потонути на старті, а створити успішний бізнес. 

  • «Якщо продукт якісний, то клієнти самі будуть його рекомендувати», - маркетолог компанії «Тесля»

    «Хто не йде вперед, той іде назад». Це прислів’я якнайкраще ілюструє специфіку сфери бізнесу та послуг. Ті підприємства, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам.

  • Клієнтоорієнтованість: основні принципи

    Поняття «клієнтоорієнтованість» міцно ввійшло до сучасного бізнес-словника, найчастіше його вживають у контексті маркетингу чи сервісу, іноді – як їх ключовий елемент. Клієнтоорієнтованість у бізнес-практиці трапляється значно рідше, і найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманим кроком. Однак, сучасні ринкові умови спонукають до перетворення цього поняття з окремого елементу на філософію бізнесу.

  • Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» – як працює та чому такий ефективний

    За даними статистичних досліджень, переважна більшість українців купують товари та послуги, спираючись на рекомендації друзів і знайомих, зокрема у соціальних мережах. Більшість не вірять рекламі, але при цьому довіряють відгукам знайомих чи користувачів в мережі інтернет. На довірі потенційних покупців до відгуків інших людей і заснований рекомендаційний маркетинг. По суті, це і є «сарафанне радіо». Багато компаній вже використовують рекомендаційний маркетинг, а деякі відомі бренди навіть залучили основну частину клієнтів саме завдяки «сарафанному радіо». Зібравши у мережі рекомендації експертів у області рекомендаційного маркетингу, ми вирішили поділитись з вами. 

  • Верховна Рада України ухвалила законопроект, який стимулюватиме розвиток фермерських господарств

    У разі прийняття закону фермери зможуть після 7 років оренди викуповувати земельні ділянки площею до 5 га. Також прийняття законопроекту дозволить розблокувати створення фермерських господарств та спростить їх перехід в легальний статус.

  • Сучасна юриспруденція для бізнесу – в універсальних послугах компанії "Аскольд"

    Спеціалізація, яка приходить на заміну універсалізації. Практика аутсорсингу, що розширює спектр і якість послуг. Захист інтересів бізнесу та підвищення юридичної грамотності. Про це все ми поговорили з Іриною Олейник, засновницею юридичної компанії "Аскольд".

  • "Дитячий сон" - меблі та товари для щасливого дитинства

    Компанія, що створює унікальні меблі-трансформери та пропонує батькам краще поєднання ціни і якості, з простого виробництва стрімко розростається у велику мережу. Її засновник, Юрій Оксенюк (м. Луцьк), поділився секретом успіху та розповів про те, якими рисами мають володіти люди, що мріють про власний бізнес. 

  • "Фруктові історії" від Олени Бортнічук: краса зі смаком

    Ними милуються, біля них фотографуються, їх із задоволенням куштують - фруктові композиції від Олени  Бортнічук здатні стати родзинкою будь-якого свята! А все тому, що для самої майстрині це не просто власна справа, це захоплення, через яке вона  ділиться своїми відчуттями, настроєм та емоціями.

  • Вебінар "13 способів підвищити конверсію в SMM"

    Вебінар "13 способів підвищити конверсію в SMM" (Сергій Гутюк)

  • Як правильно оформити і зареєструвати торгову марку

    Як правильно оформити і зареєструвати торгову марку (Олексій Яновський)

  • Як продавати в інтернеті в епоху жорстокої конкуренції

    Як продавати в інтернеті в епоху жорстокої конкуренції (Андрій Стрєльцов)

  • Вебінар Маркетинг для керівника

    Вебінар  "Маркетинг для керівника" (Ольга Лущик)

  • Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС

    Вебінар Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС (Олексій Яновський)