Новини

Всі новини

Навчальний блок

  • «Якщо продукт якісний, то клієнти самі будуть його рекомендувати», - маркетолог компанії «Тесля»

    «Хто не йде вперед, той іде назад». Це прислів’я якнайкраще ілюструє специфіку сфери бізнесу та послуг. Ті підприємства, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам.

  • "Дитячий сон" - меблі та товари для щасливого дитинства

    Компанія, що створює унікальні меблі-трансформери та пропонує батькам краще поєднання ціни і якості, з простого виробництва стрімко розростається у велику мережу. Її засновник, Юрій Оксенюк (м. Луцьк), поділився секретом успіху та розповів про те, якими рисами мають володіти люди, що мріють про власний бізнес. 

  • "Фруктові історії" від Олени Бортнічук: краса зі смаком

    Ними милуються, біля них фотографуються, їх із задоволенням куштують - фруктові композиції від Олени  Бортнічук здатні стати родзинкою будь-якого свята! А все тому, що для самої майстрині це не просто власна справа, це захоплення, через яке вона  ділиться своїми відчуттями, настроєм та емоціями.

  • Верховна Рада України ухвалила законопроект, який стимулюватиме розвиток фермерських господарств

    У разі прийняття закону фермери зможуть після 7 років оренди викуповувати земельні ділянки площею до 5 га. Також прийняття законопроекту дозволить розблокувати створення фермерських господарств та спростить їх перехід в легальний статус.

  • Катерина Приходько: «Один із найпривабливіших критеріїв для потенційного працівника — це вільний графік роботи»

    Близько 80% робочого часу керівники витрачають на питання, пов’язані з управлінням персоналом. Тенденції ринку праці в Україні свідчать про наступне: кількість вакансій щороку зростає і значно перевищує кількість резюме. За кандидатів треба боротися!  І навіть тут робота не закінчується, адже талановиті кадри мало завоювати, їх ще й треба утримати.

  • Клієнтоорієнтованість: основні принципи

    Поняття «клієнтоорієнтованість» міцно ввійшло до сучасного бізнес-словника, найчастіше його вживають у контексті маркетингу чи сервісу, іноді – як їх ключовий елемент. Клієнтоорієнтованість у бізнес-практиці трапляється значно рідше, і найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманим кроком. Однак, сучасні ринкові умови спонукають до перетворення цього поняття з окремого елементу на філософію бізнесу.

  • Лінь на роботі: причини та способи боротьби

    Майже кожна людина час від часу лінується. Іноді це фізична лінь, коли не можеш нічого робити, іноді – розумова, коли не хочеться думати, іноді — емоційна, коли немає бажання й сил проявляти емоції. Який би різновид ліні вас не наздогнав, варто розуміти, що з нею робити та як попередити. HeadHunter Україна дізнався у користувачів порталу hh.ua, як і чому вони відчувають лінь на роботі та як з нею борються.

  • Нерухомість для бізнесу. Як обрати правильно?

    Приміщення, де розташований ваш бізнес, не менш важливе ніж інвестиції та персонал. Як з-поміж сотень пропозицій обрати найкращу та убезпечити себе, радять експерти Тетяна Кордіяка та Тарас Бачинський.

  • Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» – як працює та чому такий ефективний

    За даними статистичних досліджень, переважна більшість українців купують товари та послуги, спираючись на рекомендації друзів і знайомих, зокрема у соціальних мережах. Більшість не вірять рекламі, але при цьому довіряють відгукам знайомих чи користувачів в мережі інтернет. На довірі потенційних покупців до відгуків інших людей і заснований рекомендаційний маркетинг. По суті, це і є «сарафанне радіо». Багато компаній вже використовують рекомендаційний маркетинг, а деякі відомі бренди навіть залучили основну частину клієнтів саме завдяки «сарафанному радіо». Зібравши у мережі рекомендації експертів у області рекомендаційного маркетингу, ми вирішили поділитись з вами. 

  • Сучасна юриспруденція для бізнесу – в універсальних послугах компанії "Аскольд"

    Спеціалізація, яка приходить на заміну універсалізації. Практика аутсорсингу, що розширює спектр і якість послуг. Захист інтересів бізнесу та підвищення юридичної грамотності. Про це все ми поговорили з Іриною Олейник, засновницею юридичної компанії "Аскольд".

  • ТОП-5 ПРАВИЛ: Як з ідеї створити успішний бізнес

    Книжкові полиці завалені бізнес-літературою, яка пропонує легкі рішення, щоб стати успішним. Але, як показує приклад вже реалізованих підприємців — шлях до успіху полягає в тому, аби правильно розвивати не тільки себе, а й бізнес. Від того, як він організований і на чому базується, залежатиме, чи буде ваше підприємство рости та конкурувати. 

    Ми підготували 5 правил, які допоможуть не потонути на старті, а створити успішний бізнес. 

  • Як ефективно продавати в інтернеті

    Вебінар "Як ефективно продавати в інтернеті" спікер (Антон Воронюк)

  • Як зареєструвати торгову марку в Україні

    Торгова марка, навіть у малому бізнесі, займає левову частину цінності при оцінці вартості бізнесу на ринку. Як зареєструвати власну торгову марку і скільки це коштує? Чи можна зареєструвати торгову марку без послуг юристів?

  • Як збільшити свій дохід: 5 способів

    Жити від зарплати до зарплати і задовольнятися малим? Навряд чи про таке мріє більшість людей. Щоб стрибнути вище, якийсь час знадобиться приділити роботі над собою. Але це хороша інвестиція, яка дозволить розвиватися в майбутньому все більш і більш активно. Нижче ми розповідаємо про п'ять способів, які допоможуть збільшити власний прибуток. 

  • «Клуб рослин» - успіх, вирощений професіоналами

    Професійний ландшафтний дизайн – з кращими рослинами! Знайомтеся, Назарій Зінько, керівник компанії «Клуб рослин», що входить до Національної платформи бізнес-взаємодії, ділиться своїми досягненнями, правилами успіху та планами на майбутнє. 

  • Технологія найму співробітників – нова умова для будь-якого українського бізнесу

    У 80 % вітчизняного бізнесу є спільна проблема – плинність кадрів. Це звичне словосполучення насправді заважає компаніям розвиватися. І річ не у завантаженості рекрутерів. Річ у тому, що компанії звільняють “неправильних” співробітників, наймають таких самих, і цей процес гальмує роботу усієї компанії. Рішення – наймати людей за чіткою технологією.

  • Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС

    Вебінар Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС (Олексій Яновський)

  • МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ

    Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.

  • Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»

    Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.

  • ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)

    Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.