Навчальний блок

  • "Дитячий сон" - меблі та товари для щасливого дитинства

    Компанія, що створює унікальні меблі-трансформери та пропонує батькам краще поєднання ціни і якості, з простого виробництва стрімко розростається у велику мережу. Її засновник, Юрій Оксенюк (м. Луцьк), поділився секретом успіху та розповів про те, якими рисами мають володіти люди, що мріють про власний бізнес. 

  • "Фруктові історії" від Олени Бортнічук: краса зі смаком

    Ними милуються, біля них фотографуються, їх із задоволенням куштують - фруктові композиції від Олени  Бортнічук здатні стати родзинкою будь-якого свята! А все тому, що для самої майстрині це не просто власна справа, це захоплення, через яке вона  ділиться своїми відчуттями, настроєм та емоціями.

  • Катерина Приходько: «Один із найпривабливіших критеріїв для потенційного працівника — це вільний графік роботи»

    Близько 80% робочого часу керівники витрачають на питання, пов’язані з управлінням персоналом. Тенденції ринку праці в Україні свідчать про наступне: кількість вакансій щороку зростає і значно перевищує кількість резюме. За кандидатів треба боротися!  І навіть тут робота не закінчується, адже талановиті кадри мало завоювати, їх ще й треба утримати.

  • Нерухомість для бізнесу. Як обрати правильно?

    Приміщення, де розташований ваш бізнес, не менш важливе ніж інвестиції та персонал. Як з-поміж сотень пропозицій обрати найкращу та убезпечити себе, радять експерти Тетяна Кордіяка та Тарас Бачинський.

  • Сучасна юриспруденція для бізнесу – в універсальних послугах компанії "Аскольд"

    Спеціалізація, яка приходить на заміну універсалізації. Практика аутсорсингу, що розширює спектр і якість послуг. Захист інтересів бізнесу та підвищення юридичної грамотності. Про це все ми поговорили з Іриною Олейник, засновницею юридичної компанії "Аскольд".

  • Як ефективно продавати в інтернеті

    Вебінар "Як ефективно продавати в інтернеті" спікер (Антон Воронюк)

  • Як зареєструвати торгову марку в Україні

    Торгова марка, навіть у малому бізнесі, займає левову частину цінності при оцінці вартості бізнесу на ринку. Як зареєструвати власну торгову марку і скільки це коштує? Чи можна зареєструвати торгову марку без послуг юристів?

  • «Клуб рослин» - успіх, вирощений професіоналами

    Професійний ландшафтний дизайн – з кращими рослинами! Знайомтеся, Назарій Зінько, керівник компанії «Клуб рослин», що входить до Національної платформи бізнес-взаємодії, ділиться своїми досягненнями, правилами успіху та планами на майбутнє. 

  • Технологія найму співробітників – нова умова для будь-якого українського бізнесу

    У 80 % вітчизняного бізнесу є спільна проблема – плинність кадрів. Це звичне словосполучення насправді заважає компаніям розвиватися. І річ не у завантаженості рекрутерів. Річ у тому, що компанії звільняють “неправильних” співробітників, наймають таких самих, і цей процес гальмує роботу усієї компанії. Рішення – наймати людей за чіткою технологією.

  • Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС

    Вебінар Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС (Олексій Яновський)

  • МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ

    Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.

  • Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»

    Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.

  • ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)

    Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.

  • «Майстерня краси»: коли про тебе піклуються справжні професіонали

    «Майстерня краси», що кілька років тому переїхала з окупованого Криму до Львова, вже завоювала довіру тутешніх клієнтів. Що сприяло зростанню популярності бізнесу та як вдається витримувати досить високу конкуренцію – у розповіді керівника «Майстерні краси», Євгенії Носач. 

  • Піраміда організаційного розвитку бізнесу

    Сьогодні на ринку виграють не рекламні бюджети, а унікальні бізнес-моделі, які можуть пережити економічні кризи, політичну нестабільність та конкурентів. Бізнес-модель – це те, що обов’язково має бути в кожному успішному бізнесі.

  • Компанія Drevych – дерево, яким ви його ще не бачили

    Неймовірні предмети інтер’єру та ексклюзивні сувеніри. Компанія Drevych, що є учасником Національної платформи бізнес-взаємодії та Клубу Ділових Людей, перетворює дерево на справжні витвори мистецтва. Про те, як їм це вдається та про подальші плани розвитку розповідає власник і директор компанії Drevych, Роман Лушпак. 

  • ЯК ПРАЦЮВАТИ ІЗ ДЕРЖПЕРЕВІРКАМИ

    Павло Сороковий, спеціаліст у галузі права, продовжує консультувати про роботу із судами. Сьогодні експерт розповість про те, що робити коли до вас, як у Гоголя, їде ревізор.

  • 7 речей, які роблять хороші роботодавці

    Більшість людей розглядає роботу тільки як джерело заробітку, таку собі примусову, і особливо не намагається. Хоча більшість гендиректорів ставлять залучення членів колективу в робочий процес на перше місце серед своїх пріоритетів. 

  • GoodWebStudio – команда, що створює сайти для успішного бізнесу

    Про те, чому сучасному бізнесу не обійтися без Інтернету та наскільки важливо мати свій, якісний сайт – у розмові з Діаною Трепілець, керівником веб-студії Good Web Studio, яка вже кілька років допомагає підприємцям просувати свої товари та послуги онлайн. 

  • «Імперія краси»: салон, у який вкладено не тільки зусилля, а й частинку душі

    У найрізноманітніших сферах, одну зі своїх справ, все таки любить найбільше. Мабуть тому салон «Імперія краси» за чотири роки став одним з найпрестижніших у Львові та здобув бездоганну репутацію завдяки незмінно високій якості послуг, розповідає Наталія Климів.