25490

Новини

  • 30/06/2020
    ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-О’БЄДНАННЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ

    В українських підприємців з’явилась можливість підвищити спроможність бізнесу, розширити спектр та якість своїх послуг, об’єднавшись у бізнес-асоціації. Власне, такі об’єднання відстоюють права підприємців, допомагають професійно рости і ставати успішнішими, надаючи консалтингові та інші послуги для розвитку їхнього бізнесу. Залучення бізнесу в асоціації, а відтак – покращення бізнес-середовища, здійснюється в рамках ініціативи «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми  USAID “Конкурентноспроможна економіка України” (КЕУ)

  • 26/06/2020
    Підписання Меморандуму про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області

    Ще одна знакова подія у житті Клубу Ділових Людей Україна та бізнесу: учора між Клубом Ділових Людей Україна та департаментом економіки Львівської обласної держадміністрації  підписано Меморандум про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області. 

  • 24/06/2020
    Як підвищити відповідальність та залученість працівників?

    В сучасному суспільстві, особливо в умовах постійних змін, керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів та розвивати навики управління, зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід, аби забезпечити лояльність персоналу. Власне, залученню персоналу був присвячений триденний онлайн-курс, організований на початку червня ЦІПБ м. Івано-Франківськ, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна. Захід відбувся за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні у рамках ініціативи ЄС #EU4Business. Експертка з управління персоналом Марія Плахотник ділилась сучасними інструментами та техніками, що допоможуть власникам бізнесу в активації залученості і відповідальності персоналу. Основні інсайти заходу за посиланням

  • 04/06/2020
    Андрій Садовий запрошує бізнес «посидіти в штанах» службовця чи місцевого депутата і обіцяє раз у місяць діалог з львівськими підприємцями.

    Сьогодні відбулась онлайн-зустріч мера Львова з представниками малого та середнього бізнесу, які є учасниками Клубу Ділових Людей Україна. Міський голова розповів про можливий сценарій для бізнесу, який все ще є заручником карантинних обмежень. 

  • 22/05/2020
    Шукаємо «сусіда». Оренда пів офісу у Львові.
  • 22/04/2020
    Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу

    Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу

  • 23/03/2020
    Розвиваєте свій бренд? Тоді застосовуйте формулу чотири «P»

    Бренд – це лише результат застосування чотирьох класичних «P» маркетингу: продукту (product), місця (place), ціни (price) і просування (promotion). Це сказав відомий у світі маркетолог, який прославив компанію Apple Computer – Гай Кавасакі. І нині щоб ефективно керувати бізнесом, великим чи малим,  не можна ігнорувати це правило. Саме принцип  «Р» і багато інших, що зарекомендували себе у світі, впроваджує в роботі Юлія Гатченко – експерт галузі фешн-ритейлу. Юлія очолювала мультинаціональні проекти, доклалась до розвитку відомих компаній (Україна, Польща, Франція, Казахстан та ін.) І один із останніх модулів тренерка провела у Львові, зібравши дизайнерів, власників швейних виробництв та роздрібних магазинів моди і текстилю. 

  • 18/03/2020
    Криза і бізнес

    До чого бути готовим у час пандемії короновірусу і що робити вас і вашому бізнесу, щоб вийти із кризи з мінімальними втратами? Ми зібрали найцінніші поради від експертів:  управлінців, фінансистів, маркетологів, стратегів, які передбачали погіршення бізнес-клімату і готові запропонувати фахові схеми.

  • 03/03/2020
    «Клієнт не завжди правий» або чому бізнес ігнорує потреби споживачів?

    Ви помічали, що в деяких банках   вам чемно пропонують філіжанку кави, а в деяких – ні?  Один водій  таксі відчиняє двері, а інший не звертає на вас уваги?  У певних аптеках можете розрахуватись карткою, а в окремих  ні?  Проблема зовсім не у кращому чи гіршому ставленні до вас як клієнта, чи неграмотному підході власника до справи. Все через абсолютно різну клієнтоорієнтованість бізнесу. Сучасні правила диктують підприємцям: все менше опиратись на  гасло «клієнт завжди правий» і все більше орієнтуватись на конкретного споживача, надаючи  виключно те, що підвищить рівень його задоволеності. Простою мовою: пенсіонерам – дешево і просто, зайнятим людям – менше черг і більше мобільності, заможним – статус середовища і престиж брендів. Не поспішайте скаржитись чи сваритись про дискомфорт на ринку  товарів та послуг.  Можливо ви просто.. не в тому місці?

  • 28/02/2020
    ЮЛІЯ ГАТЧЕНКО: ЧИ ЛЕГКО БУТИ УКРАЇНСЬКИМ ДИЗАЙНЕРОМ?

    Кілька років тому патріотизм накрив українських модників. Одягатись у своїх виробників стало  престижно, демонструвати позицію «свій до свого по своє» почали відомі особистості і  хвилю зацікавленості підхопили  широкі маси. Народний ажіотаж  змотивував фахівців індустрії моди до розвитку. Нарешті Україна гідно показала себе у світі фешн! Однак, миттєво спалахнувши, популяризація українського бренду останній рік почала стрімко згасати…  На ринку  залишились лише найсильніші і все важче доводилось дрібним виробникам. Політична складова, жорстка конкуренція чи невміння налагодити процеси?  Про це та інше розмовляємо із експертом галузі, бренд-менеджером провідних виробників України та Європи,  Юлією Гатченко. 

  • 28/02/2020
    Малий і середній бізнес закликають до бізнес-об’єднань задля розвитку підприємництва в Україні

    Ініціатива «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА» реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID “Конкурентноспроможна економіка України” (КЕУ)

  • 24/01/2020
    «Коли «великі» підприємства допомагають «розвиватися малим»: Підсумки конкурсу "Село. кроки до розвитку" на Львівщині

    У січні цього року завершується конкурс мікрогрантових проектів "Село. кроки до розвитку" у Львівській області, що тривав з квітня 2019 року. Проект фінансується ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» і організовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна». 23 січня у Львові відбулася звітна конференція учасників проекту у Львівській області. Учасники разом з менеджеркою з корпоративної соціальної відповідальності і керівницею конкурсу "Село. кроки до розвитку" від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Світланою Мигаль та координаторкою від Клубу Ділових Людей Україна Анною Приведою підводили підсумки реалізації проекту.