- Про Клуб
- Про Клуб
- Надійний підрядник
- Договір оферти
- Здійснити оплату
- Тендери
- Тендерні оголошення від 15.02.2021
- Тендерні оголошення від 30.06.2021
- Тендерні оголошення від 07.07.2021
- Тендерні оголошення від 19.07.2021
- Тендерні оголошення від 12.08.2022
- Тендерні оголошення від 28.09.2022
- Тендерні оголошення від 04.11.2022
- Тендерні оголошення від 20.07.2023
- Тендерні оголошення від 14.05.2024
- Запит цінової пропозиції від 29.05.2024
- Тендерні оголошення від 18.06.2024
- Тендерні оголошення від 21.08.2024
- FAQ
- Проекти
- Фотогалерея
- Корисно
- Вакансії
- Контакти
Топ-10 безкоштовних інструментів веб-аналітики
Сьогодні для просування будь-якого бізнесу важливою є його присутність в онлайні. Саме тому ми зробили підбірку безкоштовних інструментів веб-аналітики, що допоможуть вдосконалити роботу сайтів та краще представити свій бренд і продукт цільовій аудиторії.
Google Analytics – багатофункціональний сервіс, який відстежує трафік сайту чи додатку, моніторить поведінку відвідувачів, аналізує отримані дані і надає звіти.
Google Tag Manager – інструмент, що допомагає оцінити, наскільки успішно сайт вирішує завдання користувачів, ступінь ефективності рекламної кампанії, дізнатися кількість конверсійних дій.
Google Alerts – сервіс повідомлень, що допомагає в автоматичному режимі відслідковувати згадки в інтернеті, наприклад, про бренд чи продукт компанії.
LinkPad – оцінка числа вхідних посилань на сайт, унікальних донорів, а також одержувачів посилань.
Matomo – сервіс визначає, наскільки залучена аудиторія сайту, маркетингові канали, що приносять найвищий ROI; показує звіти про відвідування сайту: географічне положення, джерела, час, технічні характеристики тощо.
Woopra – інструмент, орієнтований на створення детальних звітів про поведінку користувачів: хто вони, як перейшли на сайт, як працюють з ним. Ресурс аналізує електронну пошту, чат і службу техпідтримки, поведінку користувача на сайті і в мобільному додатку.
Xenu – програма для внутрішнього аудиту сайту, що дозволяє проаналізувати вихідні посилання, в т.ч. пошкоджені, метаописи сторінок і інші внутрішні параметри, що впливають на його ранжування.
Linktrack – інструмент для відстежування кліків на сайті, що в режимі реального часу надає дані, звідки надходить Ваш трафік.
TraceWatch – додаток для збору даних про відвідувачів сайту, перегляди сторінок, задіяні браузери, механізми перенаправлення тощо. Дозволяє контролювати роботу статичних і динамічних веб-сторінок.
IPerception – сервіс допоможе розібратися в тому, які дії здійснюють відвідувачі на сайті, чи завершують вони їх, якщо ні, то чому; оцінити наскільки користувачам подобається ваш сайт.