187

Топ-10 безкоштовних інструментів веб-аналітики

Сьогодні для просування будь-якого бізнесу важливою є його присутність в онлайні. Саме тому ми зробили підбірку безкоштовних інструментів веб-аналітики, що допоможуть вдосконалити роботу сайтів та краще представити свій бренд і продукт цільовій аудиторії. 

Google Analytics – багатофункціональний сервіс, який відстежує трафік сайту чи додатку, моніторить поведінку відвідувачів, аналізує отримані дані і надає звіти. 

Google Tag Manager – інструмент, що допомагає  оцінити, наскільки успішно сайт вирішує завдання користувачів, ступінь ефективності рекламної кампанії, дізнатися кількість конверсійних дій. 

Google Alerts – сервіс повідомлень, що допомагає в автоматичному режимі відслідковувати згадки в інтернеті, наприклад, про бренд чи продукт компанії. 

LinkPad – оцінка числа вхідних посилань на сайт, унікальних донорів, а також одержувачів посилань.

Matomo – сервіс визначає, наскільки залучена аудиторія сайту, маркетингові канали, що приносять найвищий ROI; показує звіти про відвідування сайту: географічне положення, джерела, час, технічні характеристики тощо. 

Woopra – інструмент, орієнтований на створення детальних звітів про поведінку користувачів: хто вони, як перейшли на сайт, як працюють з ним. Ресурс аналізує електронну пошту, чат і службу техпідтримки, поведінку користувача на сайті і в мобільному додатку. 

Xenu – програма для внутрішнього аудиту сайту, що дозволяє проаналізувати вихідні посилання, в т.ч. пошкоджені, метаописи сторінок і інші внутрішні параметри, що впливають на його ранжування.

Linktrack – інструмент для відстежування кліків на сайті, що в режимі реального часу надає дані, звідки надходить Ваш трафік.

TraceWatch – додаток для збору даних про відвідувачів сайту, перегляди сторінок, задіяні браузери, механізми перенаправлення тощо. Дозволяє контролювати роботу статичних і динамічних веб-сторінок. 

IPerception – сервіс допоможе розібратися в тому, які дії здійснюють відвідувачі на сайті, чи завершують вони їх, якщо ні, то чому; оцінити наскільки користувачам подобається ваш сайт.