Новини

Всі новини

Навчальний блок

  • ЛЮБОВ РУДНИЦЬКА: “УСПІШНИЙ АКАУНТ В INSTAGRAM: НЕ БІЙТЕСЬ ГОВОРИТИ ВІДВЕРТО ТА ПРИЯЗНО”

    Ви досі вважаєте, що Instagram – це соціальна мережа, де безліч селфі та фото їжі? Ви  дуже помиляєтесь, адже ця платформа – чудова основа для популяризації вашого бізнесу. Про Instagram та бізнес говоримо із Любов’ю Рудницькою – експерткою в галузі просування бізнесу за допомогою SMM.

  • Наталя Олександренко: «Молоко має пройти 20 етапів обробки, щоб вийшла сирна плетенка»

    У нашій країні з’являється все більше і більше господарств із повним циклом виробництва – коли виробник сам себе забезпечує сировиною, сам  виробляє продукцію і сам же її реалізує. У Львові та області є декілька сільських господарств, які спрямовані на виготовлення молочної продукції. Сім’я Олександренко одна з тих, хто на теренах Львівської області спеціалізується на сироварінні. 

  • ОСНОВНІ ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПІВ

    Логотип компанії! Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало цими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко, що часу на «розкачку» дуже мало. Вже завтра може з’явитися ваш конкурент: більш досвідчений, більш зухвалий та винахідливий! Давайте запам’ятаємо основні правила створення логотипу, щоб не давати фору вашим конкурентам.

  • 5 БЕЗПРОГРАШНИХ МЕТОДІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ

    Автор статті:Олена Анатійчук, маркетолог із 10-річним досвідом консуЯк залучити нових клієнтів та отримати максимум прибутку ще й при цьому зекономити? Олена Анатійчук – фахівець із маркетингу – переконує, що це реально. І ділиться малозатратними методами, які дозволять збільшити ваш дохідльтування у малому та середньому бізнесі, учасниця Клубу Ділових Людей

  • ОСНОВНІ ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

    Консультує Олексій Яновський – експерт із захисту прав інтелектуальної власності.

  • Коли люди мають значення

    Безперечно, кожен роботодавець хоче залучити до своє команди тільки найкращих. Тому при підборі персоналу чимало фірм не просто проводять співбесіди. Керівники та власники бізнесу вдаються до різних методик. Про дві із них розповість учасниця Клубу Ділових Людей Галина Щирба – експерт в галузі HR.

  • Аутсорсинг: всі «за» і «проти»

    Зменшити кількість завдань для працівників, при цьому працювати безперебійно та навіть зекономити. Все це можна втілити, якщо залучити послуги компанії з аутосорсингу. Більше про це спілкуємось із фахівцем із бухгалтерського аутсорсингу та учасницею Клубу Ділових Людей Христиною Лисканич.

  • Криза і бізнес: як пережити період турбулентності

    Бізнес із блискавичною швидкістю реагує на зміни у країні. На переміни у діловому середовищі впливає не лише політика та економіка. А навіть зміни клімату. Попри це, малий та середній бізнес залишаються значним джерелом доходу  до держбюджету. Відзначимо, що мале підприємництво – лідер по створенню нових робочих місць.

  • «Репутація вимагає часу і сили, але результат того вартий», – Світлана Любченко

    Що таке репутація? Чи це тотожне із іміджем? Як репутація впливає на розвиток компанії? Та як з мінімальними затратами побудувати потрібну вам репутацію? Про це спілкуємось із Світланою Любченко – PR-консультантом.

  • КАНАЛИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    Коли ми розробляємо рекламну акцію, ми купуємо кількість контактів з нашою аудиторією. Ми платимо за кількість людей які побачать наш ролик, почують радіорекламу, поглянуть на наш флаєр… Яка ймовірність, що на нашу інформацію звернуть увагу в морі інформаційного шуму?

  • Секрети виграшної контекстної реклами

    Сучасний малий та середній бізнес важко сьогодні уявити без реклами в інтернеті, яку професіонали називають контекстною рекламою. Грамотне рекламування в мережі дозволяє зберегти ринкові позиції, залучити нових клієнтів і навіть збільшити дохід в неспокійні кризові періоди. Про тонкощі інтернет-рекламування розповідає спеціаліст із контекстної реклами Іванна Оласюк.

  • Як продати будь-що будь-кому?

    Мистецтво продажів називають «мистецтвом» тому, що більшість товарів, які продають, насправді покупцям не потрібні. Однак їх вміло переконують у потребі того чи іншого товару, фактично маніпулюючи бажаннями. Не залежно від того, що ви продаєте – товар, створений іншими людьми, свій час чи послуги, ви повинні це робити правильно, щоб те, що ви пропонуєте, не тільки користувалося попитом, але й мало високу ціну. Пропоную кілька дуже важливих правил, як продати будь-що. Все – з власного досвіду та спостережень.

  • СИСТЕМАТИЗАЦІЯ: НАВІЩО ВОНА МАЛОМУ БІЗНЕСУ

    Як відбувається найчастіше? У власника малого бізнесу є якесь уявлення про те, як його співробітники працюють. Проте одного дня у компанії проводять аудит або таємну покупку – і виявляється, що ніхто не передзвонює клієнту, який залишив запит на сайті, а продавці губляться від незручних питань. І така картина спостерігається не лише у відділі продажів…

  • ЯК ОФОРМИТИ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ З ПРАЦІВНИКОМ?

    Легалізація трудових відносин, зокрема, правильне оформлення відносин з працівниками – одне з топ-питань для українського бізнесу цього року.  Я б його навіть назвала запитанням №1, на яке наша компанія за неповних три місяці дала вже понад 60 консультацій. Причиною такої активності стало збільшення розміру штрафів за неоформлення трудових відносин, виплату заробітної платні без сплати податків, а також безліч інших порушень у сфері трудового законодавства, які із зростанням розміру мінімальної зарплати в Україні стали суттєво дорожчими.

  • РОЗВИТОК БІЗНЕСУ В УМОВАХ «ПРОМИСЛОВОСТІ 4.0»

    З кожним роком розвиток «Індустрії 4.0» набирає обертів. Підприємцям потрібно бути готовими до ведення бізнесу в нових умовах, коли все дуже швидко змінюється. Час відтепер іде швидше…

  • ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЕРСОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ

    Олена Дейнека майже 19 років консультує підприємства. Люди, які розвивають кар’єру, професію або справу, доволі часто звертаються до неї з проханнями посилити їхні позиції, покращити продажі, вирішити проблеми із персоналом або ринковими комунікаціями. І експерт дуже дивує цих людей запитанням: «А чи є у вас формальна стратегія на поточний рік?». Часто при цьому на неї дивляться з іронією або нерозумінням, типу: «А навіщо?». Про те, чому персональна стратегія є невід’ємною для досягнення успіху – Олена Дейнека розповіла для «Ділового слова»

  • ЯК ГРАМОТНО ПРАЦЮВАТИ З ПРОДАВЦЯМИ?

    Єдина стабільність, яка зараз існує – постійні зміни, які відбуваються з нами та світом. Постійний розвиток бізнесу кидає нам нові виклики: продавати більше, розширюватися та завоювати нові горизонти. Паралельно ринок ставить перед нами нові цілі: знайти, навчити, передати досвід  новим людям, які вже завтра будуть представляти наші інтереси і продатимуть від свого імені наші послуги і товари. Разом з тим, назріває більше запитань, ніж відповідей… Якими характеристиками повинен володіти продавець? На що звертати увагу під час підбору продавців? Як швидко та ефективно навчити і передати досвід? Як працювати з продавцями і які елементи комунікації з ними слід враховувати? Як, врешті-решт, виховати команду чемпіонів з продажу? Секрети та нюанси підбору, навчання і розвитку продавців розкриває експерт з продажу Олег Солодяк.

  • ЩО РУЙНУЄ КОМАНДУ, І ЯК ЦЬОМУ ЗАПОБІГТИ?

    Якщо міркувати на тему успішного бізнесу і задатися питанням, яка його найважливіша складова, відповідь буде очевидною: правильна команда – запорука успіху будь-якого бізнесу, – запевняє учасниця Клубу Людмила Муринська. Деталями міркувань поділилася спеціально для «Ділового слова».

  • ЩО ЦЕ ТАКЕ: УСПІШНІ ТА ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ?

    Звісно, у кожного продавця свої «секрети успіху». Хтось використовує експертність, хтось – власну харизму, бувають ті, хто експлуатують гендерні відмінності чи ті, хто умудряються продавати виключно за рахунок настирливості і занудства. Але, безсумнівно, існують деякі спільні принципи, якими керуються переважна більшість успішних продавців, з яких ми виділили кілька, на нашу думку, основних.

  • Відкриваємо двері у світ контенту

    Сьогодні питання: «Чи потрібно просувати мій бізнес в Інтернеті?» – вже не актуальне. У будь-якому випадку відповідь: «Так!». Раніше Інтернет-маркетинг асоціювався в малого бізнесу зі спам-розсилками, «накрутками» в соцмережах та іншими стратегіями, які приносять користувачам лише дискомфорт. Але потік інформації, яку люди споживають з Інтернету збільшився в декілька разів, а тому за увагу вашого потенційного клієнта треба платити цікавим контентом. Якщо говорити простими словами, то контент-маркетинг – це створення ЗМІ на базі свого сайту, відеосервісів (типу youtube), або сторінок в соцмережах.