Новини

Всі новини

Навчальний блок

  • Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС

    Вебінар Як правильно реагувати на офіційні запити ДФС (Олексій Яновський)

  • МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ

    Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.

  • Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»

    Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.

  • ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)

    Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.

  • «Майстерня краси»: коли про тебе піклуються справжні професіонали

    «Майстерня краси», що кілька років тому переїхала з окупованого Криму до Львова, вже завоювала довіру тутешніх клієнтів. Що сприяло зростанню популярності бізнесу та як вдається витримувати досить високу конкуренцію – у розповіді керівника «Майстерні краси», Євгенії Носач. 

  • Піраміда організаційного розвитку бізнесу

    Сьогодні на ринку виграють не рекламні бюджети, а унікальні бізнес-моделі, які можуть пережити економічні кризи, політичну нестабільність та конкурентів. Бізнес-модель – це те, що обов’язково має бути в кожному успішному бізнесі.

  • Компанія Drevych – дерево, яким ви його ще не бачили

    Неймовірні предмети інтер’єру та ексклюзивні сувеніри. Компанія Drevych, що є учасником Національної платформи бізнес-взаємодії та Клубу Ділових Людей, перетворює дерево на справжні витвори мистецтва. Про те, як їм це вдається та про подальші плани розвитку розповідає власник і директор компанії Drevych, Роман Лушпак. 

  • ЯК ПРАЦЮВАТИ ІЗ ДЕРЖПЕРЕВІРКАМИ

    Павло Сороковий, спеціаліст у галузі права, продовжує консультувати про роботу із судами. Сьогодні експерт розповість про те, що робити коли до вас, як у Гоголя, їде ревізор.

  • 7 речей, які роблять хороші роботодавці

    Більшість людей розглядає роботу тільки як джерело заробітку, таку собі примусову, і особливо не намагається. Хоча більшість гендиректорів ставлять залучення членів колективу в робочий процес на перше місце серед своїх пріоритетів. 

  • GoodWebStudio – команда, що створює сайти для успішного бізнесу

    Про те, чому сучасному бізнесу не обійтися без Інтернету та наскільки важливо мати свій, якісний сайт – у розмові з Діаною Трепілець, керівником веб-студії Good Web Studio, яка вже кілька років допомагає підприємцям просувати свої товари та послуги онлайн. 

  • «Імперія краси»: салон, у який вкладено не тільки зусилля, а й частинку душі

    У найрізноманітніших сферах, одну зі своїх справ, все таки любить найбільше. Мабуть тому салон «Імперія краси» за чотири роки став одним з найпрестижніших у Львові та здобув бездоганну репутацію завдяки незмінно високій якості послуг, розповідає Наталія Климів.

  • ЮРИДИЧНІ АСПЕКТИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

    Як працювати із судами? Хто має бути в команді, аби у фірми не виникало юридичних чи бухгалтерських проблем? Які права та обов’язки має суб’єкт підприємницької діяльності після реєстрації розповідає Павло Сороковий, адвокат, спеціаліст у галузі права.
    Сьогодні публікуємо першу частину консультації експерта. Продовження – незабаром на нашому сайті.

  • Epic Fail: Як за півроку втратити прибутковий бізнес

    У бізнесі все просто. Скільки вкладаєш сил і праці – стільки отримуєш віддачі. Якщо, звичайно, не дієш навмання і хоча б трохи думаєш головою.

    Наш герой, назвімо його Андрієм, будучи студентом третього курсу, вирішив побудувати прибутковий бізнес з оренди компакт-дисків. Чому з цього нічого не вийшло – читайте у нашій новій рубриці «Помилки бізнесу».

  • Від маленької майстерні до великого оптичного центру: класика успіху в історії «Комфорт-оптика»

    Здавалось би, ринок оптики досить насичений – придбати окуляри чи лінзи можна як у численних магазинах, так і в Інтернеті. Проте, незважаючи на це Сергію Зваричу за три роки вдалося створити компанію, яка впевнено зайняла свою нішу і завоювала довіру клієнтів. Постає питання, що ж стало запорукою такого стрімкого розвитку? Читайте у розмові із засновником оптичного-центру «Комфорт-Оптика».

  • Маркетингове агентство Талана – маркетинг з талантом для малого і середнього бізнесу

    Змінюються часи, а з ними - і смаки споживачів. Ринок ніколи не стоїть на місці і завжди диктує нові вимоги. Пристосуватися до них допомагають професіонали Маркетингового агентства «Талана», з засновницею якого, Світланою Насировою, ми поговорили про те, чому так важливо просувати бізнес зі змістом. 

  • МИСТЕЦТВО ПЕРЕГОВОРІВ. ЯК СТАТИ МАЙСТРОМ

    Коли йде мова про переговори не можливо не пригадати вислів: «В житті ми отримуємо не те, що заслуговуємо, а те про що можемо домовитись». Тож як вести перемовити так, щоб отримати бажане ділиться тренер з продажів та переговорів міжнародного класу Олег Шаргородський.

  • Мотивація та індивідуальний підхід

    Мотивація – це спосіб змусити себе робити те, що не хочеться. Вона абсолютно не потрібна, якщо вам щось подобається. Наприклад, якщо хлопчику подобається грати в комп’ютерні ігри, його не потрібно мотивувати. Він спокійно обійдеться й без того. Але, якщо доведеться готуватися до іспитів чи помити посуд… Ольга Дудник, бізнес-тренер з Києва, допомогла нам розібратися з мотивацією і зрозуміти, чи потрібна вона взагалі. 

  • МАР’ЯНА ПРИЙМАК: «ЛЮДИНА ЩАСЛИВА, КОЛИ РЕАЛІЗОВАНА»

    Від того, наскільки реалізована жінка, залежать її щастя та гармонія в сім’ї. Це довели дослідники і в цьому переконана наша гостя – психолог Мар’яна Приймак. Як працювати так, щоб не виснажуватися, як «знаходити» час для себе, відпочинку та, одночасно, бути успішною бізнес-леді – Мар’яна залюбки поділилася з «Діловим словом»

  • «ТРИ ТЕНДЕНЦІЇ БІЗНЕСУ – ЯКІСТЬ, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, АВТОМАТИЗАЦІЯ»

    Експерт з процесного менеджменту Роман Грицьків каже, що для розвитку свого бізнесу закордоном, слід пропонувати клієнтам конкурентний продукт, який, у свою чергу, не можливий без налагоджених процесів. 

  • ТИМУР САРБАЄВ: «УСПІХ БІЗНЕСУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЕНЕРГІЇ ВЛАСНИКА»

    Знаєте, як звучить найкоротший рецепт успіху? Just do it! Просто дій – таким правилом керується експерт МВА у Громадській Школі Бізнесу Тимур Сарбаєв. Він не розуміє сенсу в бізнес-освіті, семінарах, тренінгах, майстер-класах, якщо після них не змінюєшся та не виходиш зі звичної зони комфорту. Ще він переконаний у тому, що «відсутність ресурсів» – це найбільш неправдива відмовка малого бізнесу, а успішними стають тільки ті підприємці, які не бояться… Більше про експерта – в інтерв’ю для «Ділового Слова».