На основі свого досвіду ми сформували 10 порад, які допоможуть вам не наступати на ті ж граблі, що й ми колись:
1
Ретельно обирайте тематики і рубрики. Контент має бути розважальним, або корисним і при цьому викликати емоції в користувачів.
2
Не намагайтесь сподобатись всім. Краще мати невелику групу «фанатів», ніж величезну групу читачів, які підуть від вас після того, як прочитають 1-2 публікації.
3
Пишіть словами, які будуть зрозумілими для ваших читачів, не намагайтесь бути схожими на великі ЗМІ та не створюйте занадто «галузевих» матеріалів наповнених професійними термінами, адже ви пишете для клієнтів, а не для конкурентів.
4
Якщо ви не створюєте контент самостійно, то працюйте з декількома копірайтерами, в ідеалі створіть для них певну конкуренцію: чиї статті краще оцінює аудиторія, той отримає більше замовлень.
5
Створіть графік публікації і дотримуйтесь його. Наприклад, ви публікуєте статтю з певної рубрики у чітко визначений день тижня, або місяця.
6
Після викладення статті максимально поширюйте анонс з посиланням по всіх каналах комунікації: соцмережі, вашій клієнтській базі, сайтах партнерів тощо.
7
Будьте актуальними! Слідкуйте за новинками та трендами своєї сфери, щоб писати на тему, яка є гарячою прямо зараз. Наприклад, сьогодні компанії, що займаються бухгалтерією та профільні юристи мають золотий час для написання статей про нові трудові та податкові норми. Ловіть такі інформаційні приводи в своїй сфері і пишіть про них якомога швидше. Будьте в числі перших, і тоді вас цитуватимуть.
8
Не забувайте про «гостьові» статті. Є багато інформаційних чи розважальних порталів, або сайтів із неконкурентного до вас бізнесу які радо розмістять в себе статтю з вашою експертною думкою, в яку можна акуратно закласти пряму чи непряму рекламу.
9
Залучіть до процесу свою команду. Вони будуть пручатись, тому дозвольте їм писати прямо, відкрито і з помилками, а потім передавайте статтю копірайтеру на редагування.
10
Спілкуйтесь з аудиторією і враховуйте їхні поради. Переписуйтесь в коментарях, або говоріть з лояльними клієнтами, адже це необмежене джерело нових ідей та зворотного зв’язку.
Головне, не відкладайте контент-маркетинг в далеку шафу, а починайте вже сьогодні, тому що в Інтернеті все рухається надто швидко, щоб вичікувати.
Автор: Святослав Воронюк
Джерело: «Ділове слово» №24