Новини

Всі новини

ЛЮБОВ РУДНИЦЬКА: “УСПІШНИЙ АКАУНТ В INSTAGRAM: НЕ БІЙТЕСЬ ГОВОРИТИ ВІДВЕРТО ТА ПРИЯЗНО”

Ви досі вважаєте, що Instagram – це соціальна мережа, де безліч селфі та фото їжі? Ви  дуже помиляєтесь, адже ця платформа – чудова основа для популяризації вашого бізнесу. Про Instagram та бізнес говоримо із Любов’ю Рудницькою – експерткою в галузі просування бізнесу за допомогою SMM.

ПРО УНІКАЛЬНІСТЬ

У чому унікальність Instagram для розвитку бізнесу?
Instagram – це соціальна мережа візуалів, а саме цей тип людей готовий купувати товар просто, побачивши гарне фото. Тож для бізнесу з яскравим, фотогенічним товаром – це ідеальний майданчик. Якщо ваш бізнес надає послуги, то крім гарних фото вам допоможуть професійні тексти, які запросять вашу цільову аудиторію до купівлі.

Але не лише Instagram – мережа візуалів. Маємо той же Facebook. Яка відмінність таких акаунтів? 
Відмінностей дуже багато. Не дарма ж це дві зовсім різні соціальні мережі. Тож і підхід до них має бути різним. Бізнес-сторінка у Facebook націлена на впізнавання бренду, для її просування вам точно знадобиться рекламний бюджет. А от Instagram можна розвивати і абсолютно безкоштовно, головне мати бажання і витрачати час.

Правила Instagram-акаунту, який продаватиме:
1.Щодня випускати мінімум 1 пост, не пропускаючи вихідних та свят.
2.Виділяти щодня 20-30 хвилин на масову підписку на цільову аудиторію.
3.Ваші фото мають бути максимально якісними та яскравими, бажано робити професійні фото.
4.Робити колаборації з іншими бізнесами та весь час відмічати у публікаціях тих, хто на них зображені.
5.Організовувати акції, конкурси, знижки, заохочуючи до підписки на ваш профіль.
6.Бути спонсорами усіляких марафонів та рекламних акцій.
7.В шапці профілю надати максимально повну інформацію про вашу компанію чи товар.
8.Давати своїм читачам корисну інформацію, цікаво розповідати про продукт або послугу.
9.Дякувати за коментарі та відповідати на всі запитання.
10.Любити свій бізнес та ділитись цим з читачами.

ЩО ПРОДАВАТИ?

Які є недоліки Instagram для бізнесу? 
Не кожна цільова аудиторія є в цій мережі. Вам буде важко продати там сантехніку чи плитку. А от ласощі, косметику, одяг залюбки. Також Instagram, за умови постійної роботи з ним, може чудово продавати послуги психологів, майстрів краси, коучів, дієтологів і навіть юристів. З недоліків можна зазначити, що всі замовлення йдуть через особисту переписку і ви не можете автоматизувати процеси збору замовлень.

Ласощі, косметика, одяг, книги, дитячі товари, речі ручної роботи. Сервіси доставки, послуги для краси, няні, психологи, турагенти, юристи, коучі, лектори будь-якого скерування – все це можна «продавати» завдяки Instagram.

Що таке монетизація Instagram та яка її роль у бізнесі?
Це вигода може бути як матеріальна вигода (гроші), так і нематеріальна (корисні зв’язки). Монетизація можлива такими шляхами:

1. Прямий продаж товару або послуги.
2. Продаж реклами лідерами думок.

Геотеги та хештеги, яка їхня сила?
Ці аспекти дають вам додаткові заходи на вашу сторінку. Відповідно більше людей дізнаються про ваш бізнес.

Також ви читатимете семінар “Instagram для бізнесу: як красиві фото приводять клієнтів”. Що, з почутого, учасники зможуть втілити вже завтра?
Кожен зможе зробити свійInstagram якіснішим, покращити контент та отримати нових підписників. Адже наша зустріч має на меті пояснити, як ефективно розвивати свій бізнес – акаунт! Як за короткий проміжок часу отримати від майданчика максимальну користь. Тому наш захід буде цікавим насамперед для тих, хто має свій бізнес або прагне стати лідером думок.

Більше про захід та умови участі читайте за посиланням. 

Любов Рудницька, успішний і досвідчений SMM-спеціаліст із 6-річним досвідом ефективного просування бізнесу за допомогою SMM.