Розробляючи рекламні матеріали слід тримати в голові одну ідею: покупець повинен захотіти додивитися/дослухати ваш ролик, переглянути ваш буклет, прочитати вашу брошуру. Захотіти!
Ніхто на рекламному ринку не володіє повною інформацією. Ніхто не може із 100% впевненістю гарантувати вам результат. Будьте обачні і довіряйте своєму досвіду.
ПІДГОТОВКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ:
ЩО ВАЖЛИВО ПАМ’ЯТАТИ?
Критерії вибору каналу:
- охоплення цільової аудиторії;
- відповідність повідомлення каналу;
- час перегляду інформації, яка передається каналом;
- відповідність фінансових можливостей підприємства вартості використання даного каналу.
Канали поширення реклами
Рекламний канал
- Онлайн:
-
- сайт;
- соцмережі;
- поштові розсилки;
- реклама при перегляді відео в інтернеті
- Офлайн:
- аудіо:
- радіо реклама;
- аудіо реклама в місці продажу;
- відео:
- телевізійна реклама;
- відеоролики в місці продажу;
- басорама (панель, що встановлюється на даху автобуса для трансляції рекламних повидомлень);
- трансляція відеороликів в транспорті та на станціях метро;
- рекламні відеоролики в поїздах і літаках;
- реклама в друкованих ЗМІ:
- глянцеві журнали;
- тематичні журнали;
- газети;
- газети-оголошень;
- візуальна:
- вулична реклама:
- бігборди;
- сітілайти;
- вуличні вказівники;
- брендований транспорт;
- реклама на міському транспорті;
- вивіска;
- оформленя вулиці (фасаду);
- вулична реклама:
- реклама в місці продажу:
- брендування полиць;
- оформлення вітрини;
- вивіски, вказівники, ламбрекени, цінники, наклейки, ярлики;
- пакети;
- рекламна поліграфія:
- візитки;
- брошури;
- буклети;
- каталоги;
- аудіо:
- Нестандартна:
- мобільний маркетинг;
- вірусний маркетинг;
- блогінг;
- ambient media (розташування рекламних повідомлень у незвичних місцях);
- product sitting (предача зразків продукції безкоштовно лідерам думок для того щоб отримати їх рекомендації і відгуки);
- crazy PR;
- life-placement (революційний товар показують в реальному житті). Наприклад, перші телефони з фотоапаратом роздали рекламним агентам, які в людних місцях просили перехожих сфотографувати їх на камеру мобілки;
- трайвертайзинг (можливість спробувати, скуштувати, погортати тощо);
- сенситивний маркетинг (запах, вага, вплив температури і освітення тощо);
- флэшмоб;
- mirror-TV;
- shockvertising;
- сторітеллінг (створення міфів і легенд про ваш товар).
Немає ідеальних рекламних носіїв. Є ті, які відповідають вашим цілям. Дешевий рекламний канал може виявитися набагато дорожчим в розрахунку на 1000 контактів, ніж дорогий канал.
Підбирайте ваш варіант. Рахуйте. Пробуйте.
Лише у поєднанні «хороший товар – тверезий глузд – креативність» народжується ідеальна дієва рекламна компанія.
Автор: Ольга Лущик, засновниця Львівської практичної школи маркетингу, учасниця Клубу Ділових Людей