Новини

Всі новини

ОСНОВНІ ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПІВ

Логотип компанії! Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало цими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко, що часу на «розкачку» дуже мало. Вже завтра може з’явитися ваш конкурент: більш досвідчений, більш зухвалий та винахідливий! Давайте запам’ятаємо основні правила створення логотипу, щоб не давати фору вашим конкурентам.

«ЛОГОТИП МАЄ АСОЦІЮВАТИСЯ
ІЗ РОДОМ ДІЯЛЬНОСТІ ВАШОЇ КОМПАНІЇ»

Хоча, не обов’язково. Якщо лого відтворює вашу діяльність, вам буде дещо простіше просувати ваш товар чи фірму на ринку. Однак, є багато інших способів просування, які дозволяють залишити логотип в спокої. Та, ось наступні правила, є просто необхідними!

«ЛОГОТИП ПОВИНЕН БУТИ ПРОСТИМ»

Декілька ліній і все! Не потрібно передавати всі свої фантазії. Лого – це не картина чи крик вашої творчої натури. Це основні, найбільш характерні ознаки вашої фірми.

Багаторівневі малюнки, дрібні елементи, відсутність симетрії – це все буде ускладнювати вашу роботу у майбутньому. Наприклад, якщо ваші працівники носитимуть фірмовий одяг. Для цього потрібно буде замовляти вишивку лого або нанесення на тканину. При великій кількості дрібних елементів – це стане неможливим або спотворить ваш логотип.

Можливо, ви замовите брендову ручку. Скільки слів та елементів поміститься на ній? Подумайте.

Якщо ваші працівники носитимуть фірмовий одяг. Для цього потрібно буде замовляти вишивку лого або нанесення на тканину. При великій кількості мілких елементів – це стане неможливим

«МОНОКОЛІРНІСТЬ»

Використовуйте якомога меншу кількість кольорів. Якщо рід діяльності вашої фірми передбачає використання декількох кольорів (наприклад, ви виробник фарб або тканин тощо), тоді окрім кольорового логотипу повинен бути розроблений монохромний (одноколірний) логотип.

Скажімо, ви спонсор елітного показу або вам потрібно забрендувати одяг – не завжди є можливість використати всі кольори. При неможливості трансформації в один колір – ваш логотип перетвориться на пляму!

Взагалі рекомендую, коли обираєте лого, перший зразок розглядайте в чорно-білому варіанті. Оскільки кольори також мають певний психологічний вплив на людину. Якщо ви затвердите лого в монохромі тоді переходьте до кольорової його версії.

Коли обираєте лого, першй зразок розглядайте в чорно-білому варіанті

«ТІНЯМ ТА ПЕРЕХОДАМ КОЛЬОРІВ – НІ»

50 відтінків сірого на лого: кінематографу – так! дизайнеру – ні!

Пам’ятаємо про сувенірну продукцію. Від подарункових кульок (перехід кольорів є неможливим) до гравірування на золотих (будь-яких) ручках – знову неможливий перехід!

«СИЛА ШРИФТУ»

Шрифт! Використовуйте лише однин вид. Мені доводилось зустрічати на логотипі розказану історію створення компанії! Не робіть цього!

Кожний власник компанії любить своє «дитя» – це нормально. Про ідею, тернистий шлях та успіхи ви зможете розповісти на своєму сайті.

Лого – суть! Це ваш підпис! Ідентифікаційний номер! Один шрифт!

«ЧИТАБЕЛЬНІСТЬ»

Деколи, проїжджаючи повз магазин, бачу лише квіточки чи якісь елементи на вивісці. Тому, щоразу, коли знову потраплю на дану вулицю буду звертати увагу на дану вивіску. Але більшість клієнтів не такі спостережливі. Вони або побачили та зрозуміли за 3 секунди, що ваш магазин чи фірма – це те, що їм необхідно. Або вони потраплять до ваших конкурентів, які більш зрозуміліші!

Не використовуйте стародавніх шрифтів, закарлючок та писаних літер! ЧИТАБЕЛЬНІСТЬ – щоб кожний водій, бабуся чи дитина змогли швиденько прочитати

«ІДЕАЛЬНОГО ЛОГО НЕ ІСНУЄ»

Лише ваша клієнто- та ринковоорієнтована діяльність плюс ваш продукт – будуть доповнені логотипом!

Сам по собі логотип – це просто знак. Без емоцій та вартості. Однак, створюючи цінність для клієнта, ваш продукт набуває ознак важливості. А завдяки логотипу стає розпізнаваним серед ряду інших собі подібних!

Для успіху вашого бізнесу, думайте про клієнта, що він хоче, чого йому бракує, чого він боїться та про що він мріє

Тому без якісного продукту та відповідних маркетингових дій жодний логотип вам не допоможе.

Здійсніть мрію вашого клієнта! І ви станете успішним!

Автор статті:Олена Анатійчук, маркетолог із 10-річним досвідом консультування у малому та середньому бізнесі, учасниця Клубу Ділових Людей