Новини

Всі новини

Історії успіху малого бізнесу

  • "Дитячий сон" - меблі та товари для щасливого дитинства

    Компанія, що створює унікальні меблі-трансформери та пропонує батькам краще поєднання ціни і якості, з простого виробництва стрімко розростається у велику мережу. Її засновник, Юрій Оксенюк (м. Луцьк), поділився секретом успіху та розповів про те, якими рисами мають володіти люди, що мріють про власний бізнес. 

  • "Фруктові історії" від Олени Бортнічук: краса зі смаком

    Ними милуються, біля них фотографуються, їх із задоволенням куштують - фруктові композиції від Олени  Бортнічук здатні стати родзинкою будь-якого свята! А все тому, що для самої майстрині це не просто власна справа, це захоплення, через яке вона  ділиться своїми відчуттями, настроєм та емоціями.

  • Лідія Постриган: «Проект МОМ допоміг мені відкрити у собі друге дихання»

    Переїжджаючи в інше місто, внутрішньо переміщенні особи (ВПО) з окупованих територій України вимушені шукати нових заробітків. Завдання це не з простих – вільних вакансій навіть місцевим жителям не вистачає, а що вже говорити про мешканців  з інших регіонів?

  • Проект МОМ допомагає внутрішньо переміщеним особам реалізуватись на новому місці.

    1 мільйон 600 тисяч людей, або ж 4% від усього населення України, стали внутрішньо переміщеними особами внаслідок збройної агресії Росії на Донбасі. Це офіційна статистика Міністерства соціальної політики України.

  • Сучасна юриспруденція для бізнесу – в універсальних послугах компанії "Аскольд"

    Спеціалізація, яка приходить на заміну універсалізації. Практика аутсорсингу, що розширює спектр і якість послуг. Захист інтересів бізнесу та підвищення юридичної грамотності. Про це все ми поговорили з Іриною Олейник, засновницею юридичної компанії "Аскольд".

  • «Клуб рослин» - успіх, вирощений професіоналами

    Професійний ландшафтний дизайн – з кращими рослинами! Знайомтеся, Назарій Зінько, керівник компанії «Клуб рослин», що входить до Національної платформи бізнес-взаємодії, ділиться своїми досягненнями, правилами успіху та планами на майбутнє. 

  • «Майстерня краси»: коли про тебе піклуються справжні професіонали

    «Майстерня краси», що кілька років тому переїхала з окупованого Криму до Львова, вже завоювала довіру тутешніх клієнтів. Що сприяло зростанню популярності бізнесу та як вдається витримувати досить високу конкуренцію – у розповіді керівника «Майстерні краси», Євгенії Носач. 

  • Компанія Drevych – дерево, яким ви його ще не бачили

    Неймовірні предмети інтер’єру та ексклюзивні сувеніри. Компанія Drevych, що є учасником Національної платформи бізнес-взаємодії та Клубу Ділових Людей, перетворює дерево на справжні витвори мистецтва. Про те, як їм це вдається та про подальші плани розвитку розповідає власник і директор компанії Drevych, Роман Лушпак. 

  • GoodWebStudio – команда, що створює сайти для успішного бізнесу

    Про те, чому сучасному бізнесу не обійтися без Інтернету та наскільки важливо мати свій, якісний сайт – у розмові з Діаною Трепілець, керівником веб-студії Good Web Studio, яка вже кілька років допомагає підприємцям просувати свої товари та послуги онлайн. 

  • «Імперія краси»: салон, у який вкладено не тільки зусилля, а й частинку душі

    У найрізноманітніших сферах, одну зі своїх справ, все таки любить найбільше. Мабуть тому салон «Імперія краси» за чотири роки став одним з найпрестижніших у Львові та здобув бездоганну репутацію завдяки незмінно високій якості послуг, розповідає Наталія Климів.

  • Від маленької майстерні до великого оптичного центру: класика успіху в історії «Комфорт-оптика»

    Здавалось би, ринок оптики досить насичений – придбати окуляри чи лінзи можна як у численних магазинах, так і в Інтернеті. Проте, незважаючи на це Сергію Зваричу за три роки вдалося створити компанію, яка впевнено зайняла свою нішу і завоювала довіру клієнтів. Постає питання, що ж стало запорукою такого стрімкого розвитку? Читайте у розмові із засновником оптичного-центру «Комфорт-Оптика».

  • Маркетингове агентство Талана – маркетинг з талантом для малого і середнього бізнесу

    Змінюються часи, а з ними - і смаки споживачів. Ринок ніколи не стоїть на місці і завжди диктує нові вимоги. Пристосуватися до них допомагають професіонали Маркетингового агентства «Талана», з засновницею якого, Світланою Насировою, ми поговорили про те, чому так важливо просувати бізнес зі змістом. 

  • Унікальний корпоративний стиль від «GREHORI TEXTILE»

    Візуальний імідж для сфери гостинності Львова і не тільки створює «GREHORI TEXTILE». Оксана Черепанич, що очолює компанію, розповіла про те, як виникла ідея такого бізнесу та як він допомагає готелям і ресторанам мати своє, унікальне обличчя.

  • Чудеса з «Валізи див» - затишний хенд-мейд, що дарує втіху

    Творчий експеримент, цікавий старт-ап, власна справа, майстерня подарунків – «Валіза див» можна означувати по-різному. Адже незалежно від форми, суть залишається незмінною: це проект, покликаний дарувати емоції, зручність, радість. Саме так і задумувала Анна Ліщина, яка мешкає неподалік Кропивницького та поступово перетворює своє хобі на справжній бізнес-проект. 

  • Майстерня Ярослава Пугінського: там, де метал стає витворами мистецтва

    Ярослав Пугінський не уявляє свого життя без роботи з металом. Він не лише проводить багато годин за виготовленням різноманітних виробів, а й постійно поглиблює знання для того, щоб стати професіоналом своєї справи та створювати красиві речі з металу для ще більшого кола клієнтів. 

  • Оздоровчо-масажний центр Романа Сотника: гармонія починається зі здоров’я

    Роман Сотник, який кардинально змінив своє життя, використовуючи гармонійний підхід до вирішення і духовних, і тілесних проблем, тепер ділиться своїм досвідом у власному Оздоровчо-масажному центрі. Створений ним заклад не просто надає послуги масажу, а пропонує комплексне оздоровлення, що допомагає людям віднайти золоту середину між внутрішнім і зовнішнім та стати на шлях здорового способу життя. 

  • Покрівельні матеріали від підприємця Ігоря Були: нова висота якості

    Ігор Була, Учасник АТО, півтора роки тому відкрив власний бізнес з реалізації покрівельних матеріалів у Раві-Руській. Висока конкуренція у будівельній ніші не зупинила підприємця: він готовий інвестувати час і ресурси, щоб розвивати власну справу та пропонувати клієнтам не лише якісну покрівлю, а й бездоганний сервіс.  

  • «Домова служба» - об’єднання кращих майстрів заради кращого сервісу

    Бізнес, покликаний змінити стереотипи про майстрів та сформувати у суспільстві новий клас професіоналів із золотими руками. Валерій Гусак, засновник бізнес-системи «Домова служба», учасник Клубу Ділових Людей, розповідає, чому бізнесу потрібна спільна платформа та як вона допомагає підприємцям розвиватися. Читайте основні думки та дивіться повну версію у відео-інтерв’ю.  

  • Наталя Олександренко: «Молоко має пройти 20 етапів обробки, щоб вийшла сирна плетенка»

    У нашій країні з’являється все більше і більше господарств із повним циклом виробництва – коли виробник сам себе забезпечує сировиною, сам  виробляє продукцію і сам же її реалізує. У Львові та області є декілька сільських господарств, які спрямовані на виготовлення молочної продукції. Сім’я Олександренко одна з тих, хто на теренах Львівської області спеціалізується на сироварінні.