Новини

Всі новини

Унікальний корпоративний стиль від «GREHORI TEXTILE»

Візуальний імідж для сфери гостинності Львова і не тільки створює «GREHORI TEXTILE». Оксана Черепанич, що очолює компанію, розповіла про те, як виникла ідея такого бізнесу та як він допомагає готелям і ресторанам мати своє, унікальне обличчя.

ЗНАЙТИ СВОЮ НІШУ

Вже 12 років я займаюся сферою гостинності як технолог громадського харчування та консультант з запуску ресторанів,  і за цей час зрозуміла, що тут потребують якісного пошиття одягу та текстилю. Вирішила започаткувати цей бізнес,  для того щоб зробити сферу гостинності вишуканою та ще більш привабливішою. В нас створені два виробничих напрямки,  за якими працюють окремі команди – це пошиття корпоративного одягу та, власне, інтер’єрного текстилю. 

ТЕКСТИЛЬ ДЛЯ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ВІД А ДО Я

Для відповідального виконання замовлень, спочатку ми повинні виїхати на об’єкт, побачити інтер’єр та познайомитися з персоналом, щоб зрозуміти: які він функції виконує, на якій кухні, відкритій чи закритій працює і т.д.  І тільки врахувавши все, можемо сформувати правильну пропозицію, при потребі відшити зразки одягу та «протестувати» їх, поспостерігати, як він виглядає в процесі роботи та які корективи потрібно зробити.. Якщо заклад має потребу в текстилі, ми пропонуємо інтер’єрні рішення: скатертини, гардини, професійний готельний текстиль, вироби з махри. 

ЕКСКЛЮЗИВ ГАРАНТОВАНО 

Ексклюзивність наших послуг полягає в індивідуальності підходу до клієнтів. «GREHORI TEXTILE» шиє на замовлення, що роблять далеко не всі схожі компанії, які продають вже готовий одяг. Ми ж враховуємо специфіку роботи клієнта, передбачаємо функціональність нашої продукції з точки зору частоти прання, умов використання тощо. Та намагаємося забезпечити унікальність кожного закладу, надати йому ту «родзинку» в корпоративному стилі, яка вирізнятиме його серед інших. Такий підхід і є нашою головною конкурентною перевагою. 

У ПЛАНАХ - ЛИШЕ ЗРОСТАННЯ 

Ми три роки на ринку , постійно активно розвиваємось, і вже можемо похвалитися тим, що працюємо з великими мережами, виграємо тендери,  маємо представництва у відділах HoReCa в 5-ти торгівельних центрах «Епіцентр» в різних регіонах України. Зараз ми працюємо над створенням таких торгових площ в інших містах. Найближчим часом хочемо запровадити додаткові сервіси, які допоможуть  забрати зайві клопоти від наших клієнтів. 

НАЦІОНАЛЬНА ПЛАТФОРМА БІЗНЕС-ВЗАЄМОДІЇ ТА КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ 

Це оточення, яке надихає творити щось нове, це обмін колосальним досвідом, це унікальні приклади ведення бізнесу, які допомагають уникати зайвих помилок. І, звичайно, це навчання. Наприклад, учасники Клубу можуть ініціювати у своїй групі те чи інше навчання. Або показати свій бізнес іншим – завдяки Національній платформі бізнес-взаємодії я вже два рази приймала делегацію зі Сходу України і вони справді були здивовані тим, які можливості для бізнесу є тут, у нас. Тож я задоволена тим, що ми маємо можливість не лише надихатися прикладами успіху, а й показувати свій приклад, свої досягнення.

   Також хочу відмітити, що завдяки ініціативі Клубу Ділових Людей, ми спільно з власниками інших виробництв легкої промисловості,  створили організацію «Модний кластер», в керівну групу якої я вхожу.  Це дасть змогу спільними зусиллями швидше долати проблеми, які супроводжують дану галузь, робити спільні проекти, розширювати горизонти експорту, впливати на органи влади, покращувати професійно-технічну освіту. Про досягнення цього проекту детальніше розповімо згодом.

     На останок хочу побажати усім, в першу чергу не боятись реалізовувати свої ідеї та мрії, помилятись, знову робити і знову помилятись . Тільки так можна досягнути колосального досвіду, проаналізувати це,  і тоді вже творити справжній бізнес по новому. Не живіть життям конкурента чи сусіда, а знайдіть свою родзинку, свою унікальність, яка природньо притаманна кожній людині.