Новини

Всі новини

Від маленької майстерні до великого оптичного центру: класика успіху в історії «Комфорт-оптика»

Здавалось би, ринок оптики досить насичений – придбати окуляри чи лінзи можна як у численних магазинах, так і в Інтернеті. Проте, незважаючи на це Сергію Зваричу за три роки вдалося створити компанію, яка впевнено зайняла свою нішу і завоювала довіру клієнтів. Постає питання, що ж стало запорукою такого стрімкого розвитку? Читайте у розмові із засновником оптичного-центру «Комфорт-Оптика».

ДОСВІД, ЩО ПІДШТОВХНУВ ДО ПЕРШОГО КРОКУ 

Історія створення компанії майже хрестоматійна, таку можна прочитати в книгах про бізнес. Адже спочатку я працював майстром з виготовлення окулярів в хорошій, інноваційні компанії, з великим трафіком клієнтів. Тому отримав можливість навчитися добре своєї справи, вникнути у всі нюанси, вивчити потреби споживачів. Як результат, зрозумів, що немає перспективи кар’єрного росту, зате є великий досвід - я вирішив відкрити власну справу.

ВІД 10 ДО 220 – РІСТ ВШИР І ВГОРУ 

Все почалося з маленької майстерні на 10 квадратних метрів, що надавала послуги ремонту швейних машин та окулярів, адже я був обізнаний у цих двох галузях, та й високоточне обладнання в них застосовується схоже. З часом запити про ремонт окулярів почастішали, людям потрібні були також оправи і лінзи. Саме це привело до розширення: поряд з майстернею ми відкрили салон-магазин оптики, я запросив адміністратора, який допомагав мені працювати з клієнтами. На даний час у нас, на постійній основі, в оптиці працює вже 9 людей, ще 4 долучаються і допомагають, якщо є така необхідність. В кінці жовтня ми розширилися та відкрили новий оптичний центр на 220 квадратних метрів, що пропонує  ще більше зручностей та можливостей для наших клієнтів.

ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ – ЗАПОРУКА УСПІХУ

Досягнути вдалося багато чого: ми маємо оптичний центр, філіал в Хмельницькій області. А ще ми єдина оптика в Тернополі, яка має власний Інтернет-магазин з безкоштовною доставкою товарів. Налічуємо  понад 1000 клієнтів, з яких 400 – є  нашими постійними  покупцями. Тому ми не просто виготовляємо та продаємо оптику, а постійно підтримуємо контакт: проводимо тематичні семінари з користування лінзами для наших клієнтів, практикуємо безкоштовний огляд лікаря при замовленні окулярів, надаємо весь спектр оптичних послуг та шукаємо індивідуальний підхід до кожного, зокрема шляхом кооперації.

КОЛИ КОНКУРЕНТИ СТАЮТЬ ПАРТНЕРАМИ

Бізнес я облаштував так, щоб не конкурувати з іншими, а навпаки – співпрацювати. Я надаю послуги майстерні для інших оптик, якщо у них нема власного майстра, вони можуть замовити у мене товари за оптовими цінами. Вважаю, що нема сенсу конкурувати, адже клієнтів вистачить на всіх – тож краще спрямувати зусилля на те, щоб завоювати їхню довіру.

КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ ТА НАЦІОНАЛЬНА ПЛАТФОРМА БІЗНЕС-ВЗАЄМОДІЇ

Це різні тематичні семінари та програми, розроблені спеціально для підприємців. За однією  з таких я зараз проходжу семимодульний курс програми МВS, що дає потужні механізми для розвитку та росту. Важливо і живе спілкування під час зустрічей, коли ти можеш задати запитання спікеру та отримуєш оперативну, ґрунтовну відповідь. Дане навчання налічує багато підприємців, кожен з яких унікальний - адже це люди, які наважилися вийти з зони комфорту і організувати власну справу, тож у них можна багато чому навчитися, щось перейняти. Я задоволений від того, що є учасником Клубу Ділових Людей та бізнес-платформи, саме тут можу отримувати всю необхідну інформацію та інструменти, що сприяють моєму подальшому розвитку.