Новини

Всі новини

Статті

  • «Якщо продукт якісний, то клієнти самі будуть його рекомендувати», - маркетолог компанії «Тесля»

    «Хто не йде вперед, той іде назад». Це прислів’я якнайкраще ілюструє специфіку сфери бізнесу та послуг. Ті підприємства, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам.

  • Верховна Рада України ухвалила законопроект, який стимулюватиме розвиток фермерських господарств

    У разі прийняття закону фермери зможуть після 7 років оренди викуповувати земельні ділянки площею до 5 га. Також прийняття законопроекту дозволить розблокувати створення фермерських господарств та спростить їх перехід в легальний статус.

  • Катерина Приходько: «Один із найпривабливіших критеріїв для потенційного працівника — це вільний графік роботи»

    Близько 80% робочого часу керівники витрачають на питання, пов’язані з управлінням персоналом. Тенденції ринку праці в Україні свідчать про наступне: кількість вакансій щороку зростає і значно перевищує кількість резюме. За кандидатів треба боротися!  І навіть тут робота не закінчується, адже талановиті кадри мало завоювати, їх ще й треба утримати.

  • Клієнтоорієнтованість: основні принципи

    Поняття «клієнтоорієнтованість» міцно ввійшло до сучасного бізнес-словника, найчастіше його вживають у контексті маркетингу чи сервісу, іноді – як їх ключовий елемент. Клієнтоорієнтованість у бізнес-практиці трапляється значно рідше, і найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманим кроком. Однак, сучасні ринкові умови спонукають до перетворення цього поняття з окремого елементу на філософію бізнесу.

  • Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» – як працює та чому такий ефективний

    За даними статистичних досліджень, переважна більшість українців купують товари та послуги, спираючись на рекомендації друзів і знайомих, зокрема у соціальних мережах. Більшість не вірять рекламі, але при цьому довіряють відгукам знайомих чи користувачів в мережі інтернет. На довірі потенційних покупців до відгуків інших людей і заснований рекомендаційний маркетинг. По суті, це і є «сарафанне радіо». Багато компаній вже використовують рекомендаційний маркетинг, а деякі відомі бренди навіть залучили основну частину клієнтів саме завдяки «сарафанному радіо». Зібравши у мережі рекомендації експертів у області рекомендаційного маркетингу, ми вирішили поділитись з вами. 

  • Технологія найму співробітників – нова умова для будь-якого українського бізнесу

    У 80 % вітчизняного бізнесу є спільна проблема – плинність кадрів. Це звичне словосполучення насправді заважає компаніям розвиватися. І річ не у завантаженості рекрутерів. Річ у тому, що компанії звільняють “неправильних” співробітників, наймають таких самих, і цей процес гальмує роботу усієї компанії. Рішення – наймати людей за чіткою технологією.

  • МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ

    Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.

  • Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»

    Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.

  • ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)

    Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.

  • Піраміда організаційного розвитку бізнесу

    Сьогодні на ринку виграють не рекламні бюджети, а унікальні бізнес-моделі, які можуть пережити економічні кризи, політичну нестабільність та конкурентів. Бізнес-модель – це те, що обов’язково має бути в кожному успішному бізнесі.

  • 7 речей, які роблять хороші роботодавці

    Більшість людей розглядає роботу тільки як джерело заробітку, таку собі примусову, і особливо не намагається. Хоча більшість гендиректорів ставлять залучення членів колективу в робочий процес на перше місце серед своїх пріоритетів. 

  • Epic Fail: Як за півроку втратити прибутковий бізнес

    У бізнесі все просто. Скільки вкладаєш сил і праці – стільки отримуєш віддачі. Якщо, звичайно, не дієш навмання і хоча б трохи думаєш головою.

    Наш герой, назвімо його Андрієм, будучи студентом третього курсу, вирішив побудувати прибутковий бізнес з оренди компакт-дисків. Чому з цього нічого не вийшло – читайте у нашій новій рубриці «Помилки бізнесу».

  • МИСТЕЦТВО ПЕРЕГОВОРІВ. ЯК СТАТИ МАЙСТРОМ

    Коли йде мова про переговори не можливо не пригадати вислів: «В житті ми отримуємо не те, що заслуговуємо, а те про що можемо домовитись». Тож як вести перемовити так, щоб отримати бажане ділиться тренер з продажів та переговорів міжнародного класу Олег Шаргородський.

  • Мотивація та індивідуальний підхід

    Мотивація – це спосіб змусити себе робити те, що не хочеться. Вона абсолютно не потрібна, якщо вам щось подобається. Наприклад, якщо хлопчику подобається грати в комп’ютерні ігри, його не потрібно мотивувати. Він спокійно обійдеться й без того. Але, якщо доведеться готуватися до іспитів чи помити посуд… Ольга Дудник, бізнес-тренер з Києва, допомогла нам розібратися з мотивацією і зрозуміти, чи потрібна вона взагалі. 

  • МАР’ЯНА ПРИЙМАК: «ЛЮДИНА ЩАСЛИВА, КОЛИ РЕАЛІЗОВАНА»

    Від того, наскільки реалізована жінка, залежать її щастя та гармонія в сім’ї. Це довели дослідники і в цьому переконана наша гостя – психолог Мар’яна Приймак. Як працювати так, щоб не виснажуватися, як «знаходити» час для себе, відпочинку та, одночасно, бути успішною бізнес-леді – Мар’яна залюбки поділилася з «Діловим словом»

  • «ТРИ ТЕНДЕНЦІЇ БІЗНЕСУ – ЯКІСТЬ, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, АВТОМАТИЗАЦІЯ»

    Експерт з процесного менеджменту Роман Грицьків каже, що для розвитку свого бізнесу закордоном, слід пропонувати клієнтам конкурентний продукт, який, у свою чергу, не можливий без налагоджених процесів. 

  • ТИМУР САРБАЄВ: «УСПІХ БІЗНЕСУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЕНЕРГІЇ ВЛАСНИКА»

    Знаєте, як звучить найкоротший рецепт успіху? Just do it! Просто дій – таким правилом керується експерт МВА у Громадській Школі Бізнесу Тимур Сарбаєв. Він не розуміє сенсу в бізнес-освіті, семінарах, тренінгах, майстер-класах, якщо після них не змінюєшся та не виходиш зі звичної зони комфорту. Ще він переконаний у тому, що «відсутність ресурсів» – це найбільш неправдива відмовка малого бізнесу, а успішними стають тільки ті підприємці, які не бояться… Більше про експерта – в інтерв’ю для «Ділового Слова».

  • Успіхи та невдачі сфері послуг

    Ми опитали учасників Клубу Ділових Людей, які мають дотичність до сфери послуг і які люб’язно погодилися розповісти про свої труднощі та досягнення.

  • ОЛЬГА САДОХА ПРО МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ

    Це – Ольга Садоха.  У неї більше десятка років  досвіду роботи в HR.  Окрім того, вона консультує управлінців, веде тренінги та надає рекомендації щодо кар’єрного та професійного розвитку…

  • Катерина Ковальчук: «Власний бізнесу – це професія»

    Катерина Ковальчук 20 років тому на тренінгу Джима Рона почула фразу, яка спонукала її до дій: «Якщо в мене забрати всі мої статки, я зароблю все знову, з нуля і набагато швидше, ніж я це зробив вперше, бо маю навики, які в мене ніхто, ніколи не відбере». Тоді вона вирішила перевестися з третього курсу університету на заочне відділення і почати вивчати правила бізнесу не з підручників, а на практиці сімейного бізнесу. Сьогодні вона – успішний бізнес-тренер, співвласник компанії «KOVALCHUK business-direct center®», на її досвід рівняються, а її тренінги з радістю відвідують успішні підприємці. В інтерв’ю для «Ділового слова» Катерина розповіла про важливість партнерства, нюанси сімейного бізнесу та багато іншого, цікавого та корисного для наших читачів...