Новини

Всі новини

Статті

  • «Якщо продукт якісний, то клієнти самі будуть його рекомендувати», - маркетолог компанії «Тесля»

    «Хто не йде вперед, той іде назад». Це прислів’я якнайкраще ілюструє специфіку сфери бізнесу та послуг. Ті підприємства, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам.

  • 5 цікавих законів тайм-менеджменту

    Контролювати час не так складно, як може здатися на перший погляд. Це можна здійснити за допомогою прийняття рішень про те, що і коли необхідно зробити. При цьому мова не йде про жорсткий контроль режиму життя, що не допускає відхилень. Пропонуємо Вам кілька законів самоорганізації, завдяки яким не тільки підвищується ефективність діяльності, а й відкриваються нові резерви. Наприклад, з'являється більше часу для відпочинку.

  • Верховна Рада України ухвалила законопроект, який стимулюватиме розвиток фермерських господарств

    У разі прийняття закону фермери зможуть після 7 років оренди викуповувати земельні ділянки площею до 5 га. Також прийняття законопроекту дозволить розблокувати створення фермерських господарств та спростить їх перехід в легальний статус.

  • Катерина Приходько: «Один із найпривабливіших критеріїв для потенційного працівника — це вільний графік роботи»

    Близько 80% робочого часу керівники витрачають на питання, пов’язані з управлінням персоналом. Тенденції ринку праці в Україні свідчать про наступне: кількість вакансій щороку зростає і значно перевищує кількість резюме. За кандидатів треба боротися!  І навіть тут робота не закінчується, адже талановиті кадри мало завоювати, їх ще й треба утримати.

  • Клієнтоорієнтованість: основні принципи

    Поняття «клієнтоорієнтованість» міцно ввійшло до сучасного бізнес-словника, найчастіше його вживають у контексті маркетингу чи сервісу, іноді – як їх ключовий елемент. Клієнтоорієнтованість у бізнес-практиці трапляється значно рідше, і найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманим кроком. Однак, сучасні ринкові умови спонукають до перетворення цього поняття з окремого елементу на філософію бізнесу.

  • Лінь на роботі: причини та способи боротьби

    Майже кожна людина час від часу лінується. Іноді це фізична лінь, коли не можеш нічого робити, іноді – розумова, коли не хочеться думати, іноді — емоційна, коли немає бажання й сил проявляти емоції. Який би різновид ліні вас не наздогнав, варто розуміти, що з нею робити та як попередити. HeadHunter Україна дізнався у користувачів порталу hh.ua, як і чому вони відчувають лінь на роботі та як з нею борються.

  • Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» – як працює та чому такий ефективний

    За даними статистичних досліджень, переважна більшість українців купують товари та послуги, спираючись на рекомендації друзів і знайомих, зокрема у соціальних мережах. Більшість не вірять рекламі, але при цьому довіряють відгукам знайомих чи користувачів в мережі інтернет. На довірі потенційних покупців до відгуків інших людей і заснований рекомендаційний маркетинг. По суті, це і є «сарафанне радіо». Багато компаній вже використовують рекомендаційний маркетинг, а деякі відомі бренди навіть залучили основну частину клієнтів саме завдяки «сарафанному радіо». Зібравши у мережі рекомендації експертів у області рекомендаційного маркетингу, ми вирішили поділитись з вами. 

  • ТОП-5 ПРАВИЛ: Як з ідеї створити успішний бізнес

    Книжкові полиці завалені бізнес-літературою, яка пропонує легкі рішення, щоб стати успішним. Але, як показує приклад вже реалізованих підприємців — шлях до успіху полягає в тому, аби правильно розвивати не тільки себе, а й бізнес. Від того, як він організований і на чому базується, залежатиме, чи буде ваше підприємство рости та конкурувати. 

    Ми підготували 5 правил, які допоможуть не потонути на старті, а створити успішний бізнес. 

  • Як збільшити свій дохід: 5 способів

    Жити від зарплати до зарплати і задовольнятися малим? Навряд чи про таке мріє більшість людей. Щоб стрибнути вище, якийсь час знадобиться приділити роботі над собою. Але це хороша інвестиція, яка дозволить розвиватися в майбутньому все більш і більш активно. Нижче ми розповідаємо про п'ять способів, які допоможуть збільшити власний прибуток. 

  • Технологія найму співробітників – нова умова для будь-якого українського бізнесу

    У 80 % вітчизняного бізнесу є спільна проблема – плинність кадрів. Це звичне словосполучення насправді заважає компаніям розвиватися. І річ не у завантаженості рекрутерів. Річ у тому, що компанії звільняють “неправильних” співробітників, наймають таких самих, і цей процес гальмує роботу усієї компанії. Рішення – наймати людей за чіткою технологією.

  • МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ

    Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.

  • Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»

    Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.

  • ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)

    Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.

  • Піраміда організаційного розвитку бізнесу

    Сьогодні на ринку виграють не рекламні бюджети, а унікальні бізнес-моделі, які можуть пережити економічні кризи, політичну нестабільність та конкурентів. Бізнес-модель – це те, що обов’язково має бути в кожному успішному бізнесі.

  • 7 речей, які роблять хороші роботодавці

    Більшість людей розглядає роботу тільки як джерело заробітку, таку собі примусову, і особливо не намагається. Хоча більшість гендиректорів ставлять залучення членів колективу в робочий процес на перше місце серед своїх пріоритетів. 

  • Epic Fail: Як за півроку втратити прибутковий бізнес

    У бізнесі все просто. Скільки вкладаєш сил і праці – стільки отримуєш віддачі. Якщо, звичайно, не дієш навмання і хоча б трохи думаєш головою.

    Наш герой, назвімо його Андрієм, будучи студентом третього курсу, вирішив побудувати прибутковий бізнес з оренди компакт-дисків. Чому з цього нічого не вийшло – читайте у нашій новій рубриці «Помилки бізнесу».

  • МИСТЕЦТВО ПЕРЕГОВОРІВ. ЯК СТАТИ МАЙСТРОМ

    Коли йде мова про переговори не можливо не пригадати вислів: «В житті ми отримуємо не те, що заслуговуємо, а те про що можемо домовитись». Тож як вести перемовити так, щоб отримати бажане ділиться тренер з продажів та переговорів міжнародного класу Олег Шаргородський.

  • Мотивація та індивідуальний підхід

    Мотивація – це спосіб змусити себе робити те, що не хочеться. Вона абсолютно не потрібна, якщо вам щось подобається. Наприклад, якщо хлопчику подобається грати в комп’ютерні ігри, його не потрібно мотивувати. Він спокійно обійдеться й без того. Але, якщо доведеться готуватися до іспитів чи помити посуд… Ольга Дудник, бізнес-тренер з Києва, допомогла нам розібратися з мотивацією і зрозуміти, чи потрібна вона взагалі. 

  • МАР’ЯНА ПРИЙМАК: «ЛЮДИНА ЩАСЛИВА, КОЛИ РЕАЛІЗОВАНА»

    Від того, наскільки реалізована жінка, залежать її щастя та гармонія в сім’ї. Це довели дослідники і в цьому переконана наша гостя – психолог Мар’яна Приймак. Як працювати так, щоб не виснажуватися, як «знаходити» час для себе, відпочинку та, одночасно, бути успішною бізнес-леді – Мар’яна залюбки поділилася з «Діловим словом»

  • «ТРИ ТЕНДЕНЦІЇ БІЗНЕСУ – ЯКІСТЬ, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, АВТОМАТИЗАЦІЯ»

    Експерт з процесного менеджменту Роман Грицьків каже, що для розвитку свого бізнесу закордоном, слід пропонувати клієнтам конкурентний продукт, який, у свою чергу, не можливий без налагоджених процесів.