Новини

Всі новини

Статті

  • 5 цікавих законів тайм-менеджменту

    Контролювати час не так складно, як може здатися на перший погляд. Це можна здійснити за допомогою прийняття рішень про те, що і коли необхідно зробити. При цьому мова не йде про жорсткий контроль режиму життя, що не допускає відхилень. Пропонуємо Вам кілька законів самоорганізації, завдяки яким не тільки підвищується ефективність діяльності, а й відкриваються нові резерви. Наприклад, з'являється більше часу для відпочинку.

  • Як збільшити свій дохід: 5 способів

    Жити від зарплати до зарплати і задовольнятися малим? Навряд чи про таке мріє більшість людей. Щоб стрибнути вище, якийсь час знадобиться приділити роботі над собою. Але це хороша інвестиція, яка дозволить розвиватися в майбутньому все більш і більш активно. Нижче ми розповідаємо про п'ять способів, які допоможуть збільшити власний прибуток. 

  • Лінь на роботі: причини та способи боротьби

    Майже кожна людина час від часу лінується. Іноді це фізична лінь, коли не можеш нічого робити, іноді – розумова, коли не хочеться думати, іноді — емоційна, коли немає бажання й сил проявляти емоції. Який би різновид ліні вас не наздогнав, варто розуміти, що з нею робити та як попередити. HeadHunter Україна дізнався у користувачів порталу hh.ua, як і чому вони відчувають лінь на роботі та як з нею борються.

  • ТОП-5 ПРАВИЛ: Як з ідеї створити успішний бізнес

    Книжкові полиці завалені бізнес-літературою, яка пропонує легкі рішення, щоб стати успішним. Але, як показує приклад вже реалізованих підприємців — шлях до успіху полягає в тому, аби правильно розвивати не тільки себе, а й бізнес. Від того, як він організований і на чому базується, залежатиме, чи буде ваше підприємство рости та конкурувати. 

    Ми підготували 5 правил, які допоможуть не потонути на старті, а створити успішний бізнес. 

  • «Якщо продукт якісний, то клієнти самі будуть його рекомендувати», - маркетолог компанії «Тесля»

    «Хто не йде вперед, той іде назад». Це прислів’я якнайкраще ілюструє специфіку сфери бізнесу та послуг. Ті підприємства, які не прагнуть розвитку, залишаються на узбіччі, поступаючись більш ініціативним конкурентам.

  • Клієнтоорієнтованість: основні принципи

    Поняття «клієнтоорієнтованість» міцно ввійшло до сучасного бізнес-словника, найчастіше його вживають у контексті маркетингу чи сервісу, іноді – як їх ключовий елемент. Клієнтоорієнтованість у бізнес-практиці трапляється значно рідше, і найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманим кроком. Однак, сучасні ринкові умови спонукають до перетворення цього поняття з окремого елементу на філософію бізнесу.

  • Рекомендаційний маркетинг або «сарафанне радіо» – як працює та чому такий ефективний

    За даними статистичних досліджень, переважна більшість українців купують товари та послуги, спираючись на рекомендації друзів і знайомих, зокрема у соціальних мережах. Більшість не вірять рекламі, але при цьому довіряють відгукам знайомих чи користувачів в мережі інтернет. На довірі потенційних покупців до відгуків інших людей і заснований рекомендаційний маркетинг. По суті, це і є «сарафанне радіо». Багато компаній вже використовують рекомендаційний маркетинг, а деякі відомі бренди навіть залучили основну частину клієнтів саме завдяки «сарафанному радіо». Зібравши у мережі рекомендації експертів у області рекомендаційного маркетингу, ми вирішили поділитись з вами. 

  • Верховна Рада України ухвалила законопроект, який стимулюватиме розвиток фермерських господарств

    У разі прийняття закону фермери зможуть після 7 років оренди викуповувати земельні ділянки площею до 5 га. Також прийняття законопроекту дозволить розблокувати створення фермерських господарств та спростить їх перехід в легальний статус.

  • Емоції, які стимулюють продажі

    Пригадайте ситуацію, коли ви спонтанно замовили дорожезний десерт, купили річ майже без примірки, відчуваєте нестримне бажання купити журнал саме в цьому кіоску – це означає, що людям, з якими ви контактували, вдалося зачепити вас «за живе», зачепити ваші емоції.
    Обережно! Стаття містить зображення сексуального, насильницького і провокативного харакетру. Дітям і людям із слабкою психікою перегляд не рекомендований!

  • Ситуативний маркетинг

    Сьогодні поговоримо про творчість у роботі маркетолога, підприємливість і хороше почуття гумору. Якщо конкретніше – про ситуативний маркетинг.

  • Зіграємо в управління персоналом?

    Сучасний світ потерпає від постійних змін. Сучасна людина знаходиться у вирі постійних змін. Сучасні методи управління людьми так само потребують великих змін.  Про які саме зміни йдеться – розповідає Алла Заяць, психолог-консультант у методі позитивних змін.

  • Мобільна версія сайту: етап покращення

    Пропонуємо кілька корисних порад, завдяки яким зможете покращити мобільну версію свого сайту. І, наша вам порада – не відкладайте адаптацію сайту на потім. 40% Інтернет-покупців, які у 2016 році використовуватимуть мобільні пристрої для купівлі та замовлення (за версією Prom.ua) чекають від вас термінових змін.

  • Як створити рекламу, яка допоможе розвинути бізнес

    Малий та середній бізнес важко уявити без рекламної стратегії. Одна з особливостей такої реклами – це правильно розподілений бюджет. Секретами успішного та дієвого рекламування ділиться маркетолог Ольга Лущик.

  • ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

    Для маркетологів настав час постійних експериментів. Доводиться  шукати нові можливості та методи для просування власного продукту, адже те, що працювало вчора, сьогодні не приносить жодного результату. Керівник відділу маркетингу Аквапарку «Пляж» Олена Анатійчук поділилася власними спостереженнями емоційного маркетингу: що, чому і за яких умов діє.

    Уся складність емоційного маркетингу – у тому, що всі досі сперечаються про саме поняття «маркетинг». Ось, скажімо, ви для себе вирішили, що маркетинг для вас це щось одне, а ваш замовник (роботодавець, клієнт, тощо) уявляє зовсім іншим. При цьому вам доведеться ще й порозумітися із кінцевим споживачем продукту(послуги). Оце задачка! Як зібрати усі пазли в картинку? Читайте далі…

  • 10 ПРАВИЛ УСПІШНОГО НЕТВОРКІНГУ

    Правила, які допоможуть налагодити ефективний зв’язок з вашим майбутнім партнером чи клієнтом.

  • ПАРАДОКСИ «ЯКІСНОГО СЕРВІСУ»

    Чому парадокси? А тому, що знаючи про важливість, переваги та потрібність клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, ми такі далекі до його досягнення. Тому що знаючи, що клієнтоорієнтованість – потужна складова успіху, а особливо в наш час, в «еру послуг», ми ніяк не можемо запровадити її у своїх компаніях…. Зараз ми маємо справу з «новим» видом клієнта… клієнтом, який багато подорожує, порівнює послуги/сервіс, хоче бачити індивідуальний підхід до себе, бути вибагливим і, як наслідок, рекомендувати послугу іншим людям. Сьогодні компанії не мають можливості робити щось погано чи надавати неякісний сервіс…

  • LINKEDIN ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ

    LinkedIn часто вважають виключно професійною мережею. Втім, там часто «тусуються» звичайні люди, які можуть згодом виявитися вашими клієнтами чи партнерами. Про це – експерт Сергій Гутюк у розповідях про користь LinkedIn у власному досвіді.

  • 6 ПРАВИЛ ВИКОРИСТАННЯ ЕМОЦІЙ У МАРКЕТИНГУ

    Як закохати клієнта у ваш бренд? Дуже просто – додайте до маркетингу трохи емоцій. Раніше ми писали про емоції, які стимулюють продажі. Зараз розберемося, як їх використовувати? Візьміть до уваги 6 простих правил.

  • 5 ІНСАЙТІВ З E-MAIL-МАРКЕТИНГУ

    Як підвищити продажі за допомогою розсилок – найчастіше питання, яке ставлять на майстер-класах з e-mail-маркетингу. Світлана Насирова, експерт з маркетингу та просуванню на b2b ринках, ділиться власним баченням щодо цього каналу просування.

  • ЩО ПОТРІБНО ВЛАСНИКОВІ ЗНАТИ ПРО CRM?

    СRМ (з англійської – «Customer Relationship Management») – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів та історії взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.