Статті

  • Секрети виграшної контекстної реклами

    Сучасний малий та середній бізнес важко сьогодні уявити без реклами в інтернеті, яку професіонали називають контекстною рекламою. Грамотне рекламування в мережі дозволяє зберегти ринкові позиції, залучити нових клієнтів і навіть збільшити дохід в неспокійні кризові періоди. Про тонкощі інтернет-рекламування розповідає спеціаліст із контекстної реклами Іванна Оласюк.

  • Як продати будь-що будь-кому?

    Мистецтво продажів називають «мистецтвом» тому, що більшість товарів, які продають, насправді покупцям не потрібні. Однак їх вміло переконують у потребі того чи іншого товару, фактично маніпулюючи бажаннями. Не залежно від того, що ви продаєте – товар, створений іншими людьми, свій час чи послуги, ви повинні це робити правильно, щоб те, що ви пропонуєте, не тільки користувалося попитом, але й мало високу ціну. Пропоную кілька дуже важливих правил, як продати будь-що. Все – з власного досвіду та спостережень.

  • СИСТЕМАТИЗАЦІЯ: НАВІЩО ВОНА МАЛОМУ БІЗНЕСУ

    Як відбувається найчастіше? У власника малого бізнесу є якесь уявлення про те, як його співробітники працюють. Проте одного дня у компанії проводять аудит або таємну покупку – і виявляється, що ніхто не передзвонює клієнту, який залишив запит на сайті, а продавці губляться від незручних питань. І така картина спостерігається не лише у відділі продажів…

  • ЯК ОФОРМИТИ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ З ПРАЦІВНИКОМ?

    Легалізація трудових відносин, зокрема, правильне оформлення відносин з працівниками – одне з топ-питань для українського бізнесу цього року.  Я б його навіть назвала запитанням №1, на яке наша компанія за неповних три місяці дала вже понад 60 консультацій. Причиною такої активності стало збільшення розміру штрафів за неоформлення трудових відносин, виплату заробітної платні без сплати податків, а також безліч інших порушень у сфері трудового законодавства, які із зростанням розміру мінімальної зарплати в Україні стали суттєво дорожчими.

  • РОЗВИТОК БІЗНЕСУ В УМОВАХ «ПРОМИСЛОВОСТІ 4.0»

    З кожним роком розвиток «Індустрії 4.0» набирає обертів. Підприємцям потрібно бути готовими до ведення бізнесу в нових умовах, коли все дуже швидко змінюється. Час відтепер іде швидше…

  • ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЕРСОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ

    Олена Дейнека майже 19 років консультує підприємства. Люди, які розвивають кар’єру, професію або справу, доволі часто звертаються до неї з проханнями посилити їхні позиції, покращити продажі, вирішити проблеми із персоналом або ринковими комунікаціями. І експерт дуже дивує цих людей запитанням: «А чи є у вас формальна стратегія на поточний рік?». Часто при цьому на неї дивляться з іронією або нерозумінням, типу: «А навіщо?». Про те, чому персональна стратегія є невід’ємною для досягнення успіху – Олена Дейнека розповіла для «Ділового слова»

  • ЯК ГРАМОТНО ПРАЦЮВАТИ З ПРОДАВЦЯМИ?

    Єдина стабільність, яка зараз існує – постійні зміни, які відбуваються з нами та світом. Постійний розвиток бізнесу кидає нам нові виклики: продавати більше, розширюватися та завоювати нові горизонти. Паралельно ринок ставить перед нами нові цілі: знайти, навчити, передати досвід  новим людям, які вже завтра будуть представляти наші інтереси і продатимуть від свого імені наші послуги і товари. Разом з тим, назріває більше запитань, ніж відповідей… Якими характеристиками повинен володіти продавець? На що звертати увагу під час підбору продавців? Як швидко та ефективно навчити і передати досвід? Як працювати з продавцями і які елементи комунікації з ними слід враховувати? Як, врешті-решт, виховати команду чемпіонів з продажу? Секрети та нюанси підбору, навчання і розвитку продавців розкриває експерт з продажу Олег Солодяк.

  • ЩО РУЙНУЄ КОМАНДУ, І ЯК ЦЬОМУ ЗАПОБІГТИ?

    Якщо міркувати на тему успішного бізнесу і задатися питанням, яка його найважливіша складова, відповідь буде очевидною: правильна команда – запорука успіху будь-якого бізнесу, – запевняє учасниця Клубу Людмила Муринська. Деталями міркувань поділилася спеціально для «Ділового слова».

  • ЩО ЦЕ ТАКЕ: УСПІШНІ ТА ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ?

    Звісно, у кожного продавця свої «секрети успіху». Хтось використовує експертність, хтось – власну харизму, бувають ті, хто експлуатують гендерні відмінності чи ті, хто умудряються продавати виключно за рахунок настирливості і занудства. Але, безсумнівно, існують деякі спільні принципи, якими керуються переважна більшість успішних продавців, з яких ми виділили кілька, на нашу думку, основних.

  • Відкриваємо двері у світ контенту

    Сьогодні питання: «Чи потрібно просувати мій бізнес в Інтернеті?» – вже не актуальне. У будь-якому випадку відповідь: «Так!». Раніше Інтернет-маркетинг асоціювався в малого бізнесу зі спам-розсилками, «накрутками» в соцмережах та іншими стратегіями, які приносять користувачам лише дискомфорт. Але потік інформації, яку люди споживають з Інтернету збільшився в декілька разів, а тому за увагу вашого потенційного клієнта треба платити цікавим контентом. Якщо говорити простими словами, то контент-маркетинг – це створення ЗМІ на базі свого сайту, відеосервісів (типу youtube), або сторінок в соцмережах.

  • ЯК УПРАВЛЯТИ ВЛАСНИМИ ФІНАНСАМИ?

    На що витрачати гроші? Як знайти баланс між нагальними потребами та стратегічними фінансовими цілями? Розповідає Андрій Середа, експерт з фінансового планування та консервативних інвестицій.

  • МОТИВАЦІЯ ЯК ВАЖІЛЬ ПРОДУКТИВНОСТІ

    Мотивація персоналу – те, про що керівники згадують, коли в їхніх компаніях щось іде не так. А що, якби саме мотивація стала основним аргументом працівників під час відбору на посаду? Спробували розібратися разом із Ігорем Солодовим, коучем для лідерів.

  • ЩО ПОТРІБНО ВЛАСНИКОВІ ЗНАТИ ПРО CRM?

    СRМ (з англійської – «Customer Relationship Management») – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів та історії взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.

  • 5 ІНСАЙТІВ З E-MAIL-МАРКЕТИНГУ

    Як підвищити продажі за допомогою розсилок – найчастіше питання, яке ставлять на майстер-класах з e-mail-маркетингу. Світлана Насирова, експерт з маркетингу та просуванню на b2b ринках, ділиться власним баченням щодо цього каналу просування.

  • 6 ПРАВИЛ ВИКОРИСТАННЯ ЕМОЦІЙ У МАРКЕТИНГУ

    Як закохати клієнта у ваш бренд? Дуже просто – додайте до маркетингу трохи емоцій. Раніше ми писали про емоції, які стимулюють продажі. Зараз розберемося, як їх використовувати? Візьміть до уваги 6 простих правил.

  • LINKEDIN ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ

    LinkedIn часто вважають виключно професійною мережею. Втім, там часто «тусуються» звичайні люди, які можуть згодом виявитися вашими клієнтами чи партнерами. Про це – експерт Сергій Гутюк у розповідях про користь LinkedIn у власному досвіді.

  • ПАРАДОКСИ «ЯКІСНОГО СЕРВІСУ»

    Чому парадокси? А тому, що знаючи про важливість, переваги та потрібність клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, ми такі далекі до його досягнення. Тому що знаючи, що клієнтоорієнтованість – потужна складова успіху, а особливо в наш час, в «еру послуг», ми ніяк не можемо запровадити її у своїх компаніях…. Зараз ми маємо справу з «новим» видом клієнта… клієнтом, який багато подорожує, порівнює послуги/сервіс, хоче бачити індивідуальний підхід до себе, бути вибагливим і, як наслідок, рекомендувати послугу іншим людям. Сьогодні компанії не мають можливості робити щось погано чи надавати неякісний сервіс…

  • 10 ПРАВИЛ УСПІШНОГО НЕТВОРКІНГУ

    Правила, які допоможуть налагодити ефективний зв’язок з вашим майбутнім партнером чи клієнтом.

  • ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

    Для маркетологів настав час постійних експериментів. Доводиться  шукати нові можливості та методи для просування власного продукту, адже те, що працювало вчора, сьогодні не приносить жодного результату. Керівник відділу маркетингу Аквапарку «Пляж» Олена Анатійчук поділилася власними спостереженнями емоційного маркетингу: що, чому і за яких умов діє.

    Уся складність емоційного маркетингу – у тому, що всі досі сперечаються про саме поняття «маркетинг». Ось, скажімо, ви для себе вирішили, що маркетинг для вас це щось одне, а ваш замовник (роботодавець, клієнт, тощо) уявляє зовсім іншим. При цьому вам доведеться ще й порозумітися із кінцевим споживачем продукту(послуги). Оце задачка! Як зібрати усі пазли в картинку? Читайте далі…

  • Як створити рекламу, яка допоможе розвинути бізнес

    Малий та середній бізнес важко уявити без рекламної стратегії. Одна з особливостей такої реклами – це правильно розподілений бюджет. Секретами успішного та дієвого рекламування ділиться маркетолог Ольга Лущик.