Статті

  • ТИМУР САРБАЄВ: «УСПІХ БІЗНЕСУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЕНЕРГІЇ ВЛАСНИКА»

    Знаєте, як звучить найкоротший рецепт успіху? Just do it! Просто дій – таким правилом керується експерт МВА у Громадській Школі Бізнесу Тимур Сарбаєв. Він не розуміє сенсу в бізнес-освіті, семінарах, тренінгах, майстер-класах, якщо після них не змінюєшся та не виходиш зі звичної зони комфорту. Ще він переконаний у тому, що «відсутність ресурсів» – це найбільш неправдива відмовка малого бізнесу, а успішними стають тільки ті підприємці, які не бояться… Більше про експерта – в інтерв’ю для «Ділового Слова».

  • Успіхи та невдачі сфері послуг

    Ми опитали учасників Клубу Ділових Людей, які мають дотичність до сфери послуг і які люб’язно погодилися розповісти про свої труднощі та досягнення.

  • ОЛЬГА САДОХА ПРО МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ

    Це – Ольга Садоха.  У неї більше десятка років  досвіду роботи в HR.  Окрім того, вона консультує управлінців, веде тренінги та надає рекомендації щодо кар’єрного та професійного розвитку…

  • Катерина Ковальчук: «Власний бізнесу – це професія»

    Катерина Ковальчук 20 років тому на тренінгу Джима Рона почула фразу, яка спонукала її до дій: «Якщо в мене забрати всі мої статки, я зароблю все знову, з нуля і набагато швидше, ніж я це зробив вперше, бо маю навики, які в мене ніхто, ніколи не відбере». Тоді вона вирішила перевестися з третього курсу університету на заочне відділення і почати вивчати правила бізнесу не з підручників, а на практиці сімейного бізнесу. Сьогодні вона – успішний бізнес-тренер, співвласник компанії «KOVALCHUK business-direct center®», на її досвід рівняються, а її тренінги з радістю відвідують успішні підприємці. В інтерв’ю для «Ділового слова» Катерина розповіла про важливість партнерства, нюанси сімейного бізнесу та багато іншого, цікавого та корисного для наших читачів...

  • АЛЛА ЗАДНЕПРОВСЬКА: «СЕКРЕТ ЩАСТЯ: РОБИТИ ТЕ, ЩО ЛЮБИШ»

    Сьогодні вже не достатньо бути просто керівником, який роздає завдання та контролює їхнє виконання. Для того, щоб ваша команда працювала ефективно, ви повинні бути лідерами – каже експерт з управлінського консалтингу Алла Заднепровська. Про це – в інтерв’ю, яке ну просто обов’язкове для прочитання керівникам та власникам.

  • Як залучити інвестиції для малого та середнього бізнесу

    Передумовою будь-якої інвестиції є підтвердження попиту на продукцію проінвестованого бізнесу з однієї сторони. Та наявність ресурсів для ведення бізнесу – з іншої. Важлива також логіка вибору. Про те куди вкладати кошти та як залучити інвесторів розповідає експерт із корпоративного банкінгу Мар’ян Шабатура.

  • ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ. ДЛЯ КОГО І НАВІЩО

    Останнім часом все більше менеджери, власники малого та середнього бізнесу звертають увагу на посадові обов’язки. Як їх прописати? Хто це повинен робити? Чи повинні працівники діяти лише в рамках посадових інструкцій? Чи можуть відмовитись виконувати роботу, яка не входить до посадової інструкції? Йде голова обертом від цих питань? Все по поличках розкладає Олена Анатійчук.

  • Без чого бізнес-планування неможливе?

    Олена Баришінкова розповідає про основні пункти, без яких ваш бізнес-план буде неповноцінним. Адже бізнес-планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування.

  • ІДЕЇ. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: РАДИТЬ ЕКСПЕРТ

    Ольга Садоха, консультант з управління та бізнес-тренер, ділиться ключовими правилами підбору персоналу. Та розповідає про те, як ефективно управляти підлеглими. 

  • Як зробити, аби у фірми завжди були гроші?

    Як забезпечити платоспроможність підприємства? Як робити якісні прогнози виручки? Finance Controlling online: чому цей сервіс – невід’ємна частина фінансового управління, розповідають В’ячеслав Шатілло та Артем Ковчужний. Крім того, у статті експерти діляться знаннями про фінансове планування та прогнозування.

  • ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ КОМАНДИ: ЯК МОТИВУВАТИ ПРАЦІВНИКІВ?

    Час від часу наше  технічне  забезпечення потребує оновлення, ремонту або ж банальної  чистки. Ми з повагою ставимося до інструментів  та обладнання. З впевненістю відносимо ці речі до інвестицій. Чому ж тоді, коли набираємо в команду нову людину – ми вважаємо, що у нас збільшується стаття витрат?

  • ЛЮБОВ РУДНИЦЬКА: “УСПІШНИЙ АКАУНТ В INSTAGRAM: НЕ БІЙТЕСЬ ГОВОРИТИ ВІДВЕРТО ТА ПРИЯЗНО”

    Ви досі вважаєте, що Instagram – це соціальна мережа, де безліч селфі та фото їжі? Ви  дуже помиляєтесь, адже ця платформа – чудова основа для популяризації вашого бізнесу. Про Instagram та бізнес говоримо із Любов’ю Рудницькою – експерткою в галузі просування бізнесу за допомогою SMM.

  • ОСНОВНІ ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПІВ

    Логотип компанії! Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало цими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко, що часу на «розкачку» дуже мало. Вже завтра може з’явитися ваш конкурент: більш досвідчений, більш зухвалий та винахідливий! Давайте запам’ятаємо основні правила створення логотипу, щоб не давати фору вашим конкурентам.

  • 5 БЕЗПРОГРАШНИХ МЕТОДІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ

    Автор статті:Олена Анатійчук, маркетолог із 10-річним досвідом консуЯк залучити нових клієнтів та отримати максимум прибутку ще й при цьому зекономити? Олена Анатійчук – фахівець із маркетингу – переконує, що це реально. І ділиться малозатратними методами, які дозволять збільшити ваш дохідльтування у малому та середньому бізнесі, учасниця Клубу Ділових Людей

  • ОСНОВНІ ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

    Консультує Олексій Яновський – експерт із захисту прав інтелектуальної власності.

  • Коли люди мають значення

    Безперечно, кожен роботодавець хоче залучити до своє команди тільки найкращих. Тому при підборі персоналу чимало фірм не просто проводять співбесіди. Керівники та власники бізнесу вдаються до різних методик. Про дві із них розповість учасниця Клубу Ділових Людей Галина Щирба – експерт в галузі HR.

  • Аутсорсинг: всі «за» і «проти»

    Зменшити кількість завдань для працівників, при цьому працювати безперебійно та навіть зекономити. Все це можна втілити, якщо залучити послуги компанії з аутосорсингу. Більше про це спілкуємось із фахівцем із бухгалтерського аутсорсингу та учасницею Клубу Ділових Людей Христиною Лисканич.

  • Криза і бізнес: як пережити період турбулентності

    Бізнес із блискавичною швидкістю реагує на зміни у країні. На переміни у діловому середовищі впливає не лише політика та економіка. А навіть зміни клімату. Попри це, малий та середній бізнес залишаються значним джерелом доходу  до держбюджету. Відзначимо, що мале підприємництво – лідер по створенню нових робочих місць.

  • «Репутація вимагає часу і сили, але результат того вартий», – Світлана Любченко

    Що таке репутація? Чи це тотожне із іміджем? Як репутація впливає на розвиток компанії? Та як з мінімальними затратами побудувати потрібну вам репутацію? Про це спілкуємось із Світланою Любченко – PR-консультантом.

  • КАНАЛИ ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    Коли ми розробляємо рекламну акцію, ми купуємо кількість контактів з нашою аудиторією. Ми платимо за кількість людей які побачать наш ролик, почують радіорекламу, поглянуть на наш флаєр… Яка ймовірність, що на нашу інформацію звернуть увагу в морі інформаційного шуму?