Новини
- 09/03/2023"Ми б хотіли пройти SURE-навчання раніше", - підприємці в межах EU4Business
Міжнародний навчальний центр Міжнародної організації праці (International Training Centre of the ILO, Italy) сертифікував в Україні 25 експертів, які можуть допомогти бізнесу стати гнучким, зменшити вразливі місця та посилити стійкість.
- 07/11/2022Запущено програму з надання мікрогрантів для бізнесів, релокованих у Львівську область
Клуб Ділових Людей Україна має приємність повідомити, що в рамках програми з підтримки бізнесів, релокованих у Львівську область, з переможцями було укладено угоди та перераховано перший транш.
- 20/10/2022Українські експерти за допомогою інструментів програми SURE сприятимуть МСБ ставати сталими та стійкими
Протягом жовтня – грудня 2022 року 26 українських експертів та експерток, з яких усі успішно завершили навчальну програму для тренерів SURE, надавитимуть навчальні та консультаційні послуги для бізнесу.
Навчальний блок
- ЯК УПРАВЛЯТИ ВЛАСНИМИ ФІНАНСАМИ?
На що витрачати гроші? Як знайти баланс між нагальними потребами та стратегічними фінансовими цілями? Розповідає Андрій Середа, експерт з фінансового планування та консервативних інвестицій.
- МОТИВАЦІЯ ЯК ВАЖІЛЬ ПРОДУКТИВНОСТІ
Мотивація персоналу – те, про що керівники згадують, коли в їхніх компаніях щось іде не так. А що, якби саме мотивація стала основним аргументом працівників під час відбору на посаду? Спробували розібратися разом із Ігорем Солодовим, коучем для лідерів.
- ЩО ПОТРІБНО ВЛАСНИКОВІ ЗНАТИ ПРО CRM?
СRМ (з англійської – «Customer Relationship Management») – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів та історії взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.
- 5 ІНСАЙТІВ З E-MAIL-МАРКЕТИНГУ
Як підвищити продажі за допомогою розсилок – найчастіше питання, яке ставлять на майстер-класах з e-mail-маркетингу. Світлана Насирова, експерт з маркетингу та просуванню на b2b ринках, ділиться власним баченням щодо цього каналу просування.
- 6 ПРАВИЛ ВИКОРИСТАННЯ ЕМОЦІЙ У МАРКЕТИНГУ
Як закохати клієнта у ваш бренд? Дуже просто – додайте до маркетингу трохи емоцій. Раніше ми писали про емоції, які стимулюють продажі. Зараз розберемося, як їх використовувати? Візьміть до уваги 6 простих правил.
- LINKEDIN ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ
LinkedIn часто вважають виключно професійною мережею. Втім, там часто «тусуються» звичайні люди, які можуть згодом виявитися вашими клієнтами чи партнерами. Про це – експерт Сергій Гутюк у розповідях про користь LinkedIn у власному досвіді.
- ПАРАДОКСИ «ЯКІСНОГО СЕРВІСУ»
Чому парадокси? А тому, що знаючи про важливість, переваги та потрібність клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, ми такі далекі до його досягнення. Тому що знаючи, що клієнтоорієнтованість – потужна складова успіху, а особливо в наш час, в «еру послуг», ми ніяк не можемо запровадити її у своїх компаніях…. Зараз ми маємо справу з «новим» видом клієнта… клієнтом, який багато подорожує, порівнює послуги/сервіс, хоче бачити індивідуальний підхід до себе, бути вибагливим і, як наслідок, рекомендувати послугу іншим людям. Сьогодні компанії не мають можливості робити щось погано чи надавати неякісний сервіс…
- 10 ПРАВИЛ УСПІШНОГО НЕТВОРКІНГУ
Правила, які допоможуть налагодити ефективний зв’язок з вашим майбутнім партнером чи клієнтом.
- ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
Для маркетологів настав час постійних експериментів. Доводиться шукати нові можливості та методи для просування власного продукту, адже те, що працювало вчора, сьогодні не приносить жодного результату. Керівник відділу маркетингу Аквапарку «Пляж» Олена Анатійчук поділилася власними спостереженнями емоційного маркетингу: що, чому і за яких умов діє.
Уся складність емоційного маркетингу – у тому, що всі досі сперечаються про саме поняття «маркетинг». Ось, скажімо, ви для себе вирішили, що маркетинг для вас це щось одне, а ваш замовник (роботодавець, клієнт, тощо) уявляє зовсім іншим. При цьому вам доведеться ще й порозумітися із кінцевим споживачем продукту(послуги). Оце задачка! Як зібрати усі пазли в картинку? Читайте далі…
- Як створити рекламу, яка допоможе розвинути бізнес
Малий та середній бізнес важко уявити без рекламної стратегії. Одна з особливостей такої реклами – це правильно розподілений бюджет. Секретами успішного та дієвого рекламування ділиться маркетолог Ольга Лущик.
- Мобільна версія сайту: етап покращення
Пропонуємо кілька корисних порад, завдяки яким зможете покращити мобільну версію свого сайту. І, наша вам порада – не відкладайте адаптацію сайту на потім. 40% Інтернет-покупців, які у 2016 році використовуватимуть мобільні пристрої для купівлі та замовлення (за версією Prom.ua) чекають від вас термінових змін.
- Зіграємо в управління персоналом?
Сучасний світ потерпає від постійних змін. Сучасна людина знаходиться у вирі постійних змін. Сучасні методи управління людьми так само потребують великих змін. Про які саме зміни йдеться – розповідає Алла Заяць, психолог-консультант у методі позитивних змін.
- Ситуативний маркетинг
Сьогодні поговоримо про творчість у роботі маркетолога, підприємливість і хороше почуття гумору. Якщо конкретніше – про ситуативний маркетинг.
- Емоції, які стимулюють продажі
Пригадайте ситуацію, коли ви спонтанно замовили дорожезний десерт, купили річ майже без примірки, відчуваєте нестримне бажання купити журнал саме в цьому кіоску – це означає, що людям, з якими ви контактували, вдалося зачепити вас «за живе», зачепити ваші емоції.
Обережно! Стаття містить зображення сексуального, насильницького і провокативного харакетру. Дітям і людям із слабкою психікою перегляд не рекомендований! - Менеджмент помер. Маркетинг помер. Стратегія померла
Як стратегувати, ухвалювати рішення та адаптовуватися до світу, що швидко змінюється, розповів експерт Антикризової програми зі стратегії та маркетингу та Senior Human Resources Business Partner Михайло Ткач.
- «Європейські колеги дивуються нашій прогресивності», – власник Центру стоматологічного відновлення Symmetrica
За 5 років своєї роботи Центру стоматологічного відновлення Symmetrica вдалося зарекомендувати свій професіоналізм настільки, що він може обирати з-поміж пацієнтів. Про секрети масштабування та унікальну концепцію нам розповів власник бізнесу Андрій Іванців.