Новини

Всі новини

«Європейські колеги дивуються нашій прогресивності», – власник Центру стоматологічного відновлення Symmetrica

За 5 років своєї роботи Центру стоматологічного відновлення Symmetrica вдалося зарекомендувати свій професіоналізм настільки, що він може обирати з-поміж пацієнтів. Про секрети масштабування та унікальну концепцію нам розповів власник бізнесу Андрій Іванців.

Прагнення досконалості

Я з дитинства розумів, що буду або лікарем, або адвокатом. В моїй родині дуже багато медиків, самі ж батьки – стоматологи. Пам’ятаю, як йшов по лікарні, вдихав її запах – і почувався в своїй стихії. Моє життєве покликання було визначене ще тоді, хоча юридичну освіту я теж згодом здобув.

В медучилищі мене дуже цікавила психологія, але зіштовхнувшись з реаліями радянської психіатрії – відразу перехотілося пов’язувати з цим своє життя. Я, як частий гість офтальмологічного відділення, не  міг осягнути, чому всі лікарі, що допомагають повернути зір, самі ходять в окулярах. Щось в цьому було для мене не так. Це зараз ця галузь стрімко розвивається, а тоді: звіряй правильність читання таблички й підбирай окуляри – ну ніякої творчості!

Художні гуртки та скульптуро-керамічні студії зміцнили моє бажання створювати красу, допомагати людям якісно змінювати своє життя. І тут йдеться не про пластичну хірургію – для чого робити красу скальпелем? Ми в Symmetrica творимо її по-іншому.

Вміння, перевірене часом

Історія Центру Symmetrica почалася з дитячої Студії стоматології та ортодонтії «Акварель», яку я заснував у 2008 році. Батькам маленьких пацієнтів імпонував мій підхід, вони були задоволені результатами лікування дітей – і теж наважувались на зміни. Я мав можливість спостерігати за 2-3 поколіннями однієї родини та знав їхні фізіологічні особливості. З часом тих інструментів, які я мав на робочому місці, мені стало замало. Так від потреб ми зростали, «дорослішали».

Наприкінці 2015-го я відкрив Центр стоматологічного відновлення Symmetrica, залишивши в «Акварелі» гру, радість і свято дитинства, і, водночас, подарувавши дорослим пацієнтам спокій, комфорт і затишок в окремому просторому приміщенні.

Здоров’я зовні – здоров’я зсередини

Центр стоматологічного відновлення Symmetrica завжди опирається на філософію симетрії та балансу людського життя, що відтворюється на обличчі. Слогани нашої компанії: «Здоров’я зовні – здоров’я зсередини», «Нічого зайвого – тільки здоров’я».

Людський організм влаштований так, що не вдасться відновити здоров’я одного органу, водночас нехтуючи іншими. Не варто забувати, що зубощелепний орган є частиною опорно-рухового апарату.

В моїй практиці був випадок, коли людині довелося міняти кульшовий суглоб через те, що в ранньому віці їй видалили шостий зуб, що є «ключем» оклюзії. Це видалення спричинило деформацію, опущення прикусу, клацання і перевантаження однієї сторони обличчя. Відповідно, організм компенсував собі цей «збій» через нейром’язеві ланцюги в інших частинах тіла.

Загалом, все життя людини можна «прочитати» по зубах, головне – правильно дивитися. Адже можна дивитися лише на один зуб, можна дивитися на щелепу, або можна дивитися на цілісну біологічну систему.

Однією із наших унікальних переваг є розширена цифрова діагностика – ми створюємо цифрову копію пацієнта за допомогою комп’ютерної томографії, міографії та аксіографії, сканування обличчя та зубів. Саме на цьому цифровому прототипі ми візуалізуємо пацієнту оптимальний план лікування і вже на цьому етапі він може бачити, як змінюватиметься його зубощелепна система. Пацієнт також може зайти в нашу лабораторію, відчути на дотик кожен виріб, зрозуміти, з якого матеріалу виготовляються ортопедичні конструкції.

Станом на зараз наш Центр має все найсучасніше технічне забезпечення, яке існує в стоматологічній галузі, та велику фахову команду, яка сповідує одну філософію.

Я часто їжджу в робочих справах за кордон, спілкуюся з європейськими колегами. Вони з нас дивуються. Німецькі стоматологи навіть не збираються купувати таке прогресивне обладнання – в них усе «по старинці». Українська медицина, справді, на дуже високому рівні.

Клієнт-орієнтованість по-новому

Ми не прагнемо лікувати усіх – пацієнт сам має усвідомлювати для себе потребу та виявляти бажання щось змінювати. Коли людина приходять на консультацію в Symmetrica, і ми починаємо знайомитися,  я одразу розумію – зможемо чи не зможемо працювати. Лікування – це співпраця лікаря та пацієнта, і від цієї співпраці залежить успіх лікування. Ми завжди зосереджуємось на медичній проблемі пацієнта, враховуючи  його життєві обставини та проблеми.

Насправді притік пацієнтів нескінченний. Якщо людина «блукає» між клініками: в одній видалили зуб, в другій запломбували, в третій вирівняли прикус, в четвертій – поставили коронку, то через 5 років вона стане нашим пацієнтом.

Менеджмент росту

У мене в команді є виконавчий директор, фінансовий директор, маркетингова служба – дуже великий управлінський склад, й багато інструментів обліку. В стоматології так не мислять (сміється, – ред.).

Часом пацієнти наполягають, щоб їхнє лікування проводив саме я. Натомість завжди відповідаю, що  фахівці Центру поділені на певні напрями, кожен із них відточує свої знання та вміння в конкретній сфері, тому консиліум цих лікарів може прийняти значно ефективніші рішення.

Насправді, виростити фахівця – це дуже довго, дорого й енерговитратно, але на сьогодні я з повною відповідальністю спокійно делегую роботу колегам-лікарям Центру стоматологічного відновлення Symmetrica.

Зростання Symmetrica також зумовлене двома причинами: перша – моя постійна незадоволеність результатом і прагнення все вдосконалити, друга – я ще на початку кар’єри мріяв збудувати велику компанію.

Участь у громадських організаціях

Завжди підтримую громадські ініціативи та в постійному пошуку партнерів. Завдяки «Львівському кластеру медичного бізнесу» ми налагодили партнерські відносини з медичним центром «Норімед плюс», з якими плануємо здійснювати комплексне лікування складних пацієнтів.

Кластер допомагає знайти добросовісних потенційних партнерів. Це цінна взаємодія, оскільки дозволяє обмінюватися досвідом та практиками.

Також ми виграли ваучер на консалтингові послуги в рамках ініціативи COVID-19 Бізнес-клініки проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Сподіваємось, що отримані знання під час консультацій допоможуть нам автоматизувати певні робочі процеси всередині компанії.

Бізнес-порада

Рішення треба ухвалювати швидко. Система працює так: дія – результат – аналіз – аж доти, поки не отримаєш того, чого хочеш. Тому виграє той, хто робить це швидко.