Online

STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM

Дата: 20 травня - 18 червня 2021Час: 10:00-17:30Адреса: Online

ЗАПРОШУЄМО

на тренінгову програму

STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM

АНТИКРИЗОВА ПРОГРАМА ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА МАРКЕТИНГУ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Група №3:  20-21 травня   –  3-4 червня  –  17-18 червня 2021 

6 днів, чт-пт, 10:00 – 17:30
Онлайн

Тренінгова програма для власників малого та середнього бізнесу, які відчувають, що їх бізнес для подальшого росту потребує оновлення бізнес-моделі та зміни маркетингової стратегії.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Власники бізнесу або виконавчі керівники, які виконують функцію стратегування, в таких випадках:

  • конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку;
  • бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19;
  • бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт;
  • бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку.

Програма не розрахована для:

  • менеджерів, які не виконують функцію стратегування;
  • для бізнесів, які ростуть швидкими темпами і не потребують корекції стратегії;
  • стартапів, виключенням є стартапи, ініціатори яких уже мають інші діючі бізнеси;
  • самозайнятих осіб.

УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ

  • Кожен учасник програми працює на основі власного бізнесу.
  • 50% програми – практичні завдання.
  • Експерти-практики. У кожному модулі оночасно працює два експерти: один профільний та другий – системний, який забезпечує комплексність програми.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Модуль 1

  • Тренди ринку. 
  • Життєвий цикл бізнесу. Задачі та рішення, з якими необхідно працювати на кожному з етапів життєвого циклу. Наслідки кризи, викликаної COVID-19.
    Практичне завдання з визначення, на якому етапі знаходиться мій бізнес. 
  • Візія власника. Концепція бізнесу. Стратегічні цілі.
    Практичне завдання з визначення візії, концепції, цілей та економічної моделі мого бізнесу.
  • Ключові клієнти та їх потреби.
    Практичне завдання з формування лінійки дійсних та потенційних клієнтів для мого бізнесу. Прописання потреб клієнтів мого бізнесу.
  • Ключові продукти.
    Практичне завдання з визначення продуктів (товарів та послуг) для задоволення потреб клієнтів мого бізнесу. Побудова матриці Продукт/Клієнт.
  • Сегментація ринку. 
  • Аналіз ринкових ніш (об’єм ринку, тренди, конкуренція).
    Практичне завдання з визначення ключових ніш для мого бізнесу.

Модуль 2

  • Аналіз конкурентів. Робота із матрицею конкуренції.
    Практичне завдання з аналізу конкутентів мого бізнесу.
  • «Золотий трикутник Сливоцького».
  • Види бізнес-моделей. Архітектура процесів, виходячи з обраної бізнес-моделі.
    Практичне завдання з визначення виду бізнес-моделі мого бізнесу. 
  • Продукт мого бізнесу: сегментування, диференціація, 7Р.
    Практичне завдання.
  • Бренд мого бізнесу: архітектура, легенда, маркетингові меседжі.
    Практичне завдання з розробки легенди та маркетингових меседжів мого бізнесу.
  • Конкурентні переваги. Пошук унікальної торгової пропозиції..
    Практичне завдання з розробки конкурентних переваг мого бізнесу.

Модуль 3

  • Аватар клієнта. Швидкий метод опису одного зі своїх клієнтів, який дозволить побудувати якісну та прибуткову комунікативну політику. 
    Практичне завдання з розробки аватару клієнтів мого бізнесу.
  • Шлях клієнта. Аналіз «точок втрат клієнтів», можливостей для покращення бізнес-процесів та комунікації з клієнтами, дифереціація від конкурентів.
    Практичне завдання з розробки та аналізу шляху клієнта мого бізнесу.
  • Інструменти маркетингових комунікацій, збільшення впізнаваності компанії, стимулювання продажів, формування лояльності клієнтів. Карта діджитал інструментів. 
    Практичне завдання.

КОМАНДА ЕКСПЕРТІВ

МИХАЙЛО ТКАЧ

моделювання
бізнесу

SOFTSERVE
HR business partner

ЛАРИСА БАРАНОВА

маркетингові
стратегії

ГЕРМЕС АВІА
власник

ОЛЕНА АНАТІЙЧУК

маркетингові
комунікації

АКВА ПАРК
директор з маркетингу

ОКСАНА КУЛЕБА

стратегія 
бізнесу

МОДУС
власник

ТАЙМІНГ

09:45 – 10:00     реєстрація, технічні питання
10:00 – 11:40     навчання 
11:40 – 12:00     перерва
12:00 – 13:20     навчання 
13:20 – 14:00     обід
14:00 – 15:40     навчання
15:40 – 16:00     перерва
16:00 – 17:20     навчання
17:20 – 17:30     перерва

УМОВИ УЧАСТІ

Участь можлива лише для власників малого та середнього бізнесу.

З кожним потенційним учасником буде проведено коротку бесіду, а можливість участі буде підтверджена е-мейлом або персональним дзвінком.

Вартість участі в програмі – 1 200 грн., що становить 10% від загальної вартості програми (90% витрат покриває грант).

ПРИМІТКИ

Мова програми: українська.
Формат програми: онлайн.
Планова кількість учасників: 20.

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувач1200.00 грн
Учасник Клубу1200.00 грн
Контакти адміністратора

Наталія Балян
+380968045555
[email protected]

Ганна Костюк
+380673358605
[email protected]