STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM

ЗАПРОШУЄМО
на тренінгову програму
STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM
АНТИКРИЗОВА ПРОГРАМА ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА МАРКЕТИНГУ
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Група №3:  20-21 травня   –  3-4 червня  –  17-18 червня 2021 
6 днів, чт-пт, 10:00 – 17:30
Онлайн

Тренінгова програма для власників малого та середнього бізнесу, які відчувають, що їх бізнес для подальшого росту потребує оновлення бізнес-моделі та зміни маркетингової стратегії.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Власники бізнесу або виконавчі керівники, які виконують функцію стратегування, в таких випадках:
- конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку;
- бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19;
- бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт;
- бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку.
Програма не розрахована для:
- менеджерів, які не виконують функцію стратегування;
- для бізнесів, які ростуть швидкими темпами і не потребують корекції стратегії;
- стартапів, виключенням є стартапи, ініціатори яких уже мають інші діючі бізнеси;
- самозайнятих осіб.
УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ
- Кожен учасник програми працює на основі власного бізнесу.
- 50% програми – практичні завдання.
- Експерти-практики. У кожному модулі оночасно працює два експерти: один профільний та другий – системний, який забезпечує комплексність програми.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Модуль 1
- Тренди ринку.
- Життєвий цикл бізнесу. Задачі та рішення, з якими необхідно працювати на кожному з етапів життєвого циклу. Наслідки кризи, викликаної COVID-19.
 Практичне завдання з визначення, на якому етапі знаходиться мій бізнес.
- Візія власника. Концепція бізнесу. Стратегічні цілі.
 Практичне завдання з визначення візії, концепції, цілей та економічної моделі мого бізнесу.
- Ключові клієнти та їх потреби.
 Практичне завдання з формування лінійки дійсних та потенційних клієнтів для мого бізнесу. Прописання потреб клієнтів мого бізнесу.
- Ключові продукти.
 Практичне завдання з визначення продуктів (товарів та послуг) для задоволення потреб клієнтів мого бізнесу. Побудова матриці Продукт/Клієнт.
- Сегментація ринку.
- Аналіз ринкових ніш (об’єм ринку, тренди, конкуренція).
 Практичне завдання з визначення ключових ніш для мого бізнесу.
Модуль 2
- Аналіз конкурентів. Робота із матрицею конкуренції.
 Практичне завдання з аналізу конкутентів мого бізнесу.
- «Золотий трикутник Сливоцького».
- Види бізнес-моделей. Архітектура процесів, виходячи з обраної бізнес-моделі.
 Практичне завдання з визначення виду бізнес-моделі мого бізнесу.
- Продукт мого бізнесу: сегментування, диференціація, 7Р.
 Практичне завдання.
- Бренд мого бізнесу: архітектура, легенда, маркетингові меседжі.
 Практичне завдання з розробки легенди та маркетингових меседжів мого бізнесу.
- Конкурентні переваги. Пошук унікальної торгової пропозиції..
 Практичне завдання з розробки конкурентних переваг мого бізнесу.
Модуль 3
- Аватар клієнта. Швидкий метод опису одного зі своїх клієнтів, який дозволить побудувати якісну та прибуткову комунікативну політику. 
 Практичне завдання з розробки аватару клієнтів мого бізнесу.
- Шлях клієнта. Аналіз «точок втрат клієнтів», можливостей для покращення бізнес-процесів та комунікації з клієнтами, дифереціація від конкурентів.
 Практичне завдання з розробки та аналізу шляху клієнта мого бізнесу.
- Інструменти маркетингових комунікацій, збільшення впізнаваності компанії, стимулювання продажів, формування лояльності клієнтів. Карта діджитал інструментів. 
 Практичне завдання.
КОМАНДА ЕКСПЕРТІВ
| МИХАЙЛО ТКАЧ моделювання  SOFTSERVE | ЛАРИСА БАРАНОВА маркетингові  ГЕРМЕС АВІА | ОЛЕНА АНАТІЙЧУК маркетингові  АКВА ПАРК | ОКСАНА КУЛЕБА стратегія  МОДУС | 
ТАЙМІНГ
09:45 – 10:00     реєстрація, технічні питання
10:00 – 11:40     навчання 
11:40 – 12:00     перерва
12:00 – 13:20     навчання 
13:20 – 14:00     обід
14:00 – 15:40     навчання
15:40 – 16:00     перерва
16:00 – 17:20     навчання
17:20 – 17:30     перерва
УМОВИ УЧАСТІ
Участь можлива лише для власників малого та середнього бізнесу.
З кожним потенційним учасником буде проведено коротку бесіду, а можливість участі буде підтверджена е-мейлом або персональним дзвінком.
Вартість участі в програмі – 1 200 грн., що становить 10% від загальної вартості програми (90% витрат покриває грант).
ПРИМІТКИ
Мова програми: українська.
Формат програми: онлайн.
Планова кількість учасників: 20.
ОРГАНІЗАТОРИ
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
| Пакет учасника | Вартість участі | 
|---|---|
| Відвідувач / Користувач | 1200.00 грн | 
| Учасник Клубу | 1200.00 грн | 
Контакти адміністратора
Наталія Балян
+380968045555
[email protected]
Ганна Костюк
+380673358605
[email protected]