STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM
ЗАПРОШУЄМО
на тренінгову програму
STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM
АНТИКРИЗОВА ПРОГРАМА ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА МАРКЕТИНГУ
Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Група №3: 20-21 травня – 3-4 червня – 17-18 червня 2021
6 днів, чт-пт, 10:00 – 17:30
Онлайн
Тренінгова програма для власників малого та середнього бізнесу, які відчувають, що їх бізнес для подальшого росту потребує оновлення бізнес-моделі та зміни маркетингової стратегії.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Власники бізнесу або виконавчі керівники, які виконують функцію стратегування, в таких випадках:
- конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку;
- бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19;
- бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт;
- бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку.
Програма не розрахована для:
- менеджерів, які не виконують функцію стратегування;
- для бізнесів, які ростуть швидкими темпами і не потребують корекції стратегії;
- стартапів, виключенням є стартапи, ініціатори яких уже мають інші діючі бізнеси;
- самозайнятих осіб.
УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ
- Кожен учасник програми працює на основі власного бізнесу.
- 50% програми – практичні завдання.
- Експерти-практики. У кожному модулі оночасно працює два експерти: один профільний та другий – системний, який забезпечує комплексність програми.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Модуль 1
- Тренди ринку.
- Життєвий цикл бізнесу. Задачі та рішення, з якими необхідно працювати на кожному з етапів життєвого циклу. Наслідки кризи, викликаної COVID-19.
Практичне завдання з визначення, на якому етапі знаходиться мій бізнес. - Візія власника. Концепція бізнесу. Стратегічні цілі.
Практичне завдання з визначення візії, концепції, цілей та економічної моделі мого бізнесу. - Ключові клієнти та їх потреби.
Практичне завдання з формування лінійки дійсних та потенційних клієнтів для мого бізнесу. Прописання потреб клієнтів мого бізнесу. - Ключові продукти.
Практичне завдання з визначення продуктів (товарів та послуг) для задоволення потреб клієнтів мого бізнесу. Побудова матриці Продукт/Клієнт. - Сегментація ринку.
- Аналіз ринкових ніш (об’єм ринку, тренди, конкуренція).
Практичне завдання з визначення ключових ніш для мого бізнесу.
Модуль 2
- Аналіз конкурентів. Робота із матрицею конкуренції.
Практичне завдання з аналізу конкутентів мого бізнесу. - «Золотий трикутник Сливоцького».
- Види бізнес-моделей. Архітектура процесів, виходячи з обраної бізнес-моделі.
Практичне завдання з визначення виду бізнес-моделі мого бізнесу. - Продукт мого бізнесу: сегментування, диференціація, 7Р.
Практичне завдання. - Бренд мого бізнесу: архітектура, легенда, маркетингові меседжі.
Практичне завдання з розробки легенди та маркетингових меседжів мого бізнесу. - Конкурентні переваги. Пошук унікальної торгової пропозиції..
Практичне завдання з розробки конкурентних переваг мого бізнесу.
Модуль 3
- Аватар клієнта. Швидкий метод опису одного зі своїх клієнтів, який дозволить побудувати якісну та прибуткову комунікативну політику.
Практичне завдання з розробки аватару клієнтів мого бізнесу. - Шлях клієнта. Аналіз «точок втрат клієнтів», можливостей для покращення бізнес-процесів та комунікації з клієнтами, дифереціація від конкурентів.
Практичне завдання з розробки та аналізу шляху клієнта мого бізнесу. - Інструменти маркетингових комунікацій, збільшення впізнаваності компанії, стимулювання продажів, формування лояльності клієнтів. Карта діджитал інструментів.
Практичне завдання.