Online

STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM

Дата: 20 травня - 18 червня 2021Час: 10:00-17:30Адреса: Online
27

ЗАПРОШУЄМО

на тренінгову програму

STRATEGY & MARKETING ANTI-CRISIS PROGRAM

АНТИКРИЗОВА ПРОГРАМА ЗІ СТРАТЕГІЇ ТА МАРКЕТИНГУ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Група №3:  20-21 травня   –  3-4 червня  –  17-18 червня 2021 

6 днів, чт-пт, 10:00 – 17:30
Онлайн

Тренінгова програма для власників малого та середнього бізнесу, які відчувають, що їх бізнес для подальшого росту потребує оновлення бізнес-моделі та зміни маркетингової стратегії.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Власники бізнесу або виконавчі керівники, які виконують функцію стратегування, в таких випадках:

  • конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку;
  • бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19;
  • бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт;
  • бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку.

Програма не розрахована для:

  • менеджерів, які не виконують функцію стратегування;
  • для бізнесів, які ростуть швидкими темпами і не потребують корекції стратегії;
  • стартапів, виключенням є стартапи, ініціатори яких уже мають інші діючі бізнеси;
  • самозайнятих осіб.

УНІКАЛЬНІСТЬ ФОРМАТУ

  • Кожен учасник програми працює на основі власного бізнесу.
  • 50% програми – практичні завдання.
  • Експерти-практики. У кожному модулі оночасно працює два експерти: один профільний та другий – системний, який забезпечує комплексність програми.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Модуль 1

  • Тренди ринку. 
  • Життєвий цикл бізнесу. Задачі та рішення, з якими необхідно працювати на кожному з етапів життєвого циклу. Наслідки кризи, викликаної COVID-19.
    Практичне завдання з визначення, на якому етапі знаходиться мій бізнес. 
  • Візія власника. Концепція бізнесу. Стратегічні цілі.
    Практичне завдання з визначення візії, концепції, цілей та економічної моделі мого бізнесу.
  • Ключові клієнти та їх потреби.
    Практичне завдання з формування лінійки дійсних та потенційних клієнтів для мого бізнесу. Прописання потреб клієнтів мого бізнесу.
  • Ключові продукти.
    Практичне завдання з визначення продуктів (товарів та послуг) для задоволення потреб клієнтів мого бізнесу. Побудова матриці Продукт/Клієнт.
  • Сегментація ринку. 
  • Аналіз ринкових ніш (об’єм ринку, тренди, конкуренція).
    Практичне завдання з визначення ключових ніш для мого бізнесу.

Модуль 2

  • Аналіз конкурентів. Робота із матрицею конкуренції.
    Практичне завдання з аналізу конкутентів мого бізнесу.
  • «Золотий трикутник Сливоцького».
  • Види бізнес-моделей. Архітектура процесів, виходячи з обраної бізнес-моделі.
    Практичне завдання з визначення виду бізнес-моделі мого бізнесу. 
  • Продукт мого бізнесу: сегментування, диференціація, 7Р.
    Практичне завдання.
  • Бренд мого бізнесу: архітектура, легенда, маркетингові меседжі.
    Практичне завдання з розробки легенди та маркетингових меседжів мого бізнесу.
  • Конкурентні переваги. Пошук унікальної торгової пропозиції..
    Практичне завдання з розробки конкурентних переваг мого бізнесу.

Модуль 3

  • Аватар клієнта. Швидкий метод опису одного зі своїх клієнтів, який дозволить побудувати якісну та прибуткову комунікативну політику. 
    Практичне завдання з розробки аватару клієнтів мого бізнесу.
  • Шлях клієнта. Аналіз «точок втрат клієнтів», можливостей для покращення бізнес-процесів та комунікації з клієнтами, дифереціація від конкурентів.
    Практичне завдання з розробки та аналізу шляху клієнта мого бізнесу.
  • Інструменти маркетингових комунікацій, збільшення впізнаваності компанії, стимулювання продажів, формування лояльності клієнтів. Карта діджитал інструментів. 
    Практичне завдання.

КОМАНДА ЕКСПЕРТІВ