- Детально заповнюйте свій профіль у соцмережах, щоб про вас змогли сформувати враження. Окрім того, вашу сторінку зможуть шукати за ключовими словами власники профілів, яким ви цікаві.
- Дотримуйтеся ділового етикету. При будь-якій зустрічі з метою нетворкінгу ведіть себе скромно, тримайтеся впевнено і обов’язково звертайтеся до незнайомих людей на «Ви».
- Будьте лаконічними. Звертаючись до інших людей з метою ділового нетворкінгу, сформуйте мету свого звернення максимально стислою та зрозумілою.
- Подбайте про рекомендації, використовуючи теорію «6-ти рукостискань».
- Проявляйте компетентність.
- Якість важливіша, ніж кількість. Не варто шукати якнайбільше ділових контактів, а зав’язувати зв’язки з тими людьми, які можуть стати для вас корисними.
- Не проявляйте наполегливість. Якщо людина не хоче йти з вами на контакт – не наполягайте.
- Думайте про те, чим можете бути корисними людині.
- У соціальних мережах не додавайте в друзі усіх підряд. Знаєте приказку «скажи мені, хто твої друзі, і я скажу, хто ти»? Так от, таке правило поширюється і в соцмережах, тож будьте уважними.
- Публікуйте цікаву та цінну інформацію на своїх профілях, яка б відповідала вашим діловим потребам та інтересам.
І ще дуже важливе правило – будь-який інструмент може бути ефективним в умілих руках та приносити шкоду в невмілих. Після кожного знайомства аналізуйте позитивні результати та причини невдач, допомагайте людям та у всюди проявляйте професіоналізм і відповідальність – хто зна, кому й коли прийде на думку поспостерігати за вашою діяльністю.
Джерело: «Ділове слово» №12