Новини
- 18/08/2020Універсальні принципи етики репутаційного бізнесу
Ділова репутація – складова успішного бізнесу і його нематеріальний актив. На українському ринку ідея репутаційного бізнесу лише набуває популярності і активно розвивається останні кілька років. Сьогодні підприємцям особливо важливо підтримувати позитивну ділову репутацію і вести бізнес на основі етичних стандартів. Такий підхід може посилити лояльність інвесторів, зовнішніх та внутрішніх клієнтів, а відтак – збільшити доходи. В рамках ініціативи ЄС EU4Business були розроблені 20 універсальних принципів етики репутаційного бізнесу, які можуть стати основою для створення підприємцями власного етичного кодексу.
- 30/06/2020ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-О’БЄДНАННЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
В українських підприємців з’явилась можливість підвищити спроможність бізнесу, розширити спектр та якість своїх послуг, об’єднавшись у бізнес-асоціації. Власне, такі об’єднання відстоюють права підприємців, допомагають професійно рости і ставати успішнішими, надаючи консалтингові та інші послуги для розвитку їхнього бізнесу. Залучення бізнесу в асоціації, а відтак – покращення бізнес-середовища, здійснюється в рамках ініціативи «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України” (КЕУ)
- 26/06/2020Підписання Меморандуму про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області
Ще одна знакова подія у житті Клубу Ділових Людей Україна та бізнесу: учора між Клубом Ділових Людей Україна та департаментом економіки Львівської обласної держадміністрації підписано Меморандум про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області.
- 24/06/2020Як підвищити відповідальність та залученість працівників?
В сучасному суспільстві, особливо в умовах постійних змін, керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів та розвивати навики управління, зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід, аби забезпечити лояльність персоналу. Власне, залученню персоналу був присвячений триденний онлайн-курс, організований на початку червня ЦІПБ м. Івано-Франківськ, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна. Захід відбувся за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні у рамках ініціативи ЄС #EU4Business. Експертка з управління персоналом Марія Плахотник ділилась сучасними інструментами та техніками, що допоможуть власникам бізнесу в активації залученості і відповідальності персоналу. Основні інсайти заходу за посиланням
- 04/06/2020Андрій Садовий запрошує бізнес «посидіти в штанах» службовця чи місцевого депутата і обіцяє раз у місяць діалог з львівськими підприємцями.
Сьогодні відбулась онлайн-зустріч мера Львова з представниками малого та середнього бізнесу, які є учасниками Клубу Ділових Людей Україна. Міський голова розповів про можливий сценарій для бізнесу, який все ще є заручником карантинних обмежень.
- 22/05/2020Шукаємо «сусіда». Оренда пів офісу у Львові.
- 22/04/2020Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу
Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу
- 23/03/2020Розвиваєте свій бренд? Тоді застосовуйте формулу чотири «P»
Бренд – це лише результат застосування чотирьох класичних «P» маркетингу: продукту (product), місця (place), ціни (price) і просування (promotion). Це сказав відомий у світі маркетолог, який прославив компанію Apple Computer – Гай Кавасакі. І нині щоб ефективно керувати бізнесом, великим чи малим, не можна ігнорувати це правило. Саме принцип «Р» і багато інших, що зарекомендували себе у світі, впроваджує в роботі Юлія Гатченко – експерт галузі фешн-ритейлу. Юлія очолювала мультинаціональні проекти, доклалась до розвитку відомих компаній (Україна, Польща, Франція, Казахстан та ін.) І один із останніх модулів тренерка провела у Львові, зібравши дизайнерів, власників швейних виробництв та роздрібних магазинів моди і текстилю.
- 18/03/2020Криза і бізнес
До чого бути готовим у час пандемії короновірусу і що робити вас і вашому бізнесу, щоб вийти із кризи з мінімальними втратами? Ми зібрали найцінніші поради від експертів: управлінців, фінансистів, маркетологів, стратегів, які передбачали погіршення бізнес-клімату і готові запропонувати фахові схеми.
- 03/03/2020«Клієнт не завжди правий» або чому бізнес ігнорує потреби споживачів?
Ви помічали, що в деяких банках вам чемно пропонують філіжанку кави, а в деяких – ні? Один водій таксі відчиняє двері, а інший не звертає на вас уваги? У певних аптеках можете розрахуватись карткою, а в окремих ні? Проблема зовсім не у кращому чи гіршому ставленні до вас як клієнта, чи неграмотному підході власника до справи. Все через абсолютно різну клієнтоорієнтованість бізнесу. Сучасні правила диктують підприємцям: все менше опиратись на гасло «клієнт завжди правий» і все більше орієнтуватись на конкретного споживача, надаючи виключно те, що підвищить рівень його задоволеності. Простою мовою: пенсіонерам – дешево і просто, зайнятим людям – менше черг і більше мобільності, заможним – статус середовища і престиж брендів. Не поспішайте скаржитись чи сваритись про дискомфорт на ринку товарів та послуг. Можливо ви просто.. не в тому місці?
- 28/02/2020ЮЛІЯ ГАТЧЕНКО: ЧИ ЛЕГКО БУТИ УКРАЇНСЬКИМ ДИЗАЙНЕРОМ?
Кілька років тому патріотизм накрив українських модників. Одягатись у своїх виробників стало престижно, демонструвати позицію «свій до свого по своє» почали відомі особистості і хвилю зацікавленості підхопили широкі маси. Народний ажіотаж змотивував фахівців індустрії моди до розвитку. Нарешті Україна гідно показала себе у світі фешн! Однак, миттєво спалахнувши, популяризація українського бренду останній рік почала стрімко згасати… На ринку залишились лише найсильніші і все важче доводилось дрібним виробникам. Політична складова, жорстка конкуренція чи невміння налагодити процеси? Про це та інше розмовляємо із експертом галузі, бренд-менеджером провідних виробників України та Європи, Юлією Гатченко.
- 28/02/2020Малий і середній бізнес закликають до бізнес-об’єднань задля розвитку підприємництва в Україні
Ініціатива «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА» реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID “Конкурентноспроможна економіка України” (КЕУ)