199

Розвиваєте свій бренд? Тоді застосовуйте формулу чотири «P»

Новини

Всі новини
2020-03-23 10:47

Бренд – це лише результат застосування чотирьох класичних «P» маркетингу: продукту (product), місця (place), ціни (price) і просування (promotion). Це сказав відомий у світі маркетолог, який прославив компанію Apple Computer – Гай Кавасакі. І нині щоб ефективно керувати бізнесом, великим чи малим,  не можна ігнорувати це правило. Саме принцип  «Р» і багато інших, що зарекомендували себе у світі, впроваджує в роботі Юлія Гатченко – експерт галузі фешн-ритейлу. Юлія очолювала мультинаціональні проекти, доклалась до розвитку відомих компаній (Україна, Польща, Франція, Казахстан та ін.) І один із останніх модулів тренерка провела у Львові, зібравши дизайнерів, власників швейних виробництв та роздрібних магазинів моди і текстилю. 

Три дні ретельного вивчення практичних алгоритмів побудови роботи дали поштовх навіть вже досвідченим підприємцям у галузі моди  до змін та вдосконалення власного бізнесу. Навчання відбулось у рамках програми "Підтримка кластерних ініціатив у текстильній галузі", що фінансується у рамках ініціативи ЄС #EU4Business та підтримується ЄБРР. Партнер проекту Клуб Ділових Людей Україна.

Олена Гнідець

 Компанія «Piccolo»

 

Навіть  маючи тривалий досвід в індустрії моди, ти порівнюєш, проводиш паралелі, як у інших виробників? Так, усі ми, маючи бізнес, володіємо певними знаннями, маємо вищу освіту, застосовуємо практичний досвід. Але тренінги від відомих спікерів нам дають можливість черпати нові ідеї. Наприклад  пункт щодо звітності, який ми обговорювали на модулі. Я робила звіт суто для себе. Але я  розумію, що його потрібно зробити іншим, грамотнішим. Це дасть можливість краще аналізувати стан справ і розвиватись. Я знаю одне: потрібно постійно вчитися. І чим більше ми знаємо, тим більше усвідомлюємо, як багато ще треба осягнути. Україна й так відстає від нових технологій у багатьох галузях, а такі навчання дають нам  можливість прориватись із конкурентним обличчям  на міжнародні ринки.

Леся Костельна 

Компанія «Limaso»

 

Для мене це дуже цікавий модуль. Я обожнюю галузь текстилю, хоча за освітою медик. Ми маємо сімейний бізнес, займаємось текстилем для готелів, ресторанів. Вже 5 років працюємо для гурту, вийшли на міжнародний ринок, нас знають у  Німеччині, Італії, Польщі, Білорусі. Але потрібно далі рухатись вперед. Тому ми вчимось правильно робити нарахування заробітної плати, формувати знижки, виробничі плани, оцінювати процеси. І щойно ми вийдемо за межі тренінгу, одразу будемо це впроваджувати.

Леся Леонова 

Компанія «Pink»

 

Більше 10 років ми працюємо на ринку.  Я відвідувала попередні тренінги Юлії Гатченко. Вони продуктивні, ми щоразу виносимо нові ідеї. За три дні усі учасники встигли ретельно проаналізувати основні процеси бізнесу. Для мене цікаво порівнювати – що у мене працює так само, а що ні. Сподобався розділ правильного бюджетування, я обов’язково застосую ці рішення у себе.  

Бізнес-модуль «Продаж та виробництво» у галузі текстилю та моди - це хрестоматія дій усіх процесів виробництва – від перших кроків планування до запуску компанії. Взаємодія підрозділів, функції працівників, розробка моделей. Насправді є багато обов’язкових складових бізнесу, які багато підприємців недооцінюють, зазначає тренерка.  Саме тому  ми розглянули всі ті рішення, що впровадили відомі світові бренди на своїх виробництвах.

Юлія Гатченко

Бізнес-тренер

Я часто повторюю таку фразу: якщо у тебе на складі товар - ти банкрут. Ви шиєте, шиєте, шиєте, а воно не продається. Потім починаєте щось інше шити, а воно знову не продається. І виникає запитання – чому не йде?!  Я відповідаю: а вам хтось замовляв таку кількість товару? Неграмотне планування – ось моя відповідь. Інформація про те, що і скільки шити, повинна надходити від замовника. Формуйте відношення з клієнтом так, щоб бути гнучкими до потреб. Якщо замовнику,  до прикладу, кишені не потрібні,  вам доведеться цю модель зробити у партії без кишень. Це один із прикладів запитань до мене.  Ще є невміння формувати торгову націнку. (Це стосується малих підприємців).  Націнка така, яка не покриває затрат виробництва. І тут я розумію, що є прогалина у фінансовому обліку, а  це складна наука.  У власників компаній немає таблиць, не рахують інвестиції, поточні затрати. І ще одна особливість наших виробників – дике бажання на чомусь зекономити. Наприклад на сайті. Я пояснюю: це приводить до глобальної катастрофи у фешн. Адже  сайт створюється для того, щоб продати себе. 

Найпопулярніші питання, які викликали дискусію та обговорення серед учасників модуля – це правильне визначення сезонів, формування капсул та дат поставок на склад, графіки виробництва. Бізнес повинен знати, що очікує від нього потенційний замовник, вміти виділити конкурентні переваги та власну унікальність торгової марки. Із цими твердженнями погодились  власники виробництв. Втім як визначити ці пріорітети, це вже стало важливим розділом навчання для учасників модуля. 

Юлія Гатченко.

Бізнес-тренер

Я працювала з дуже цікавою групою у Львові. Усі присутні були достатньо активними, зважаючи на певний досвід у галузі моди та текстилю. Це важливо, адже вони розуміли необхідність цих процесів, які ми обговорювали. Мені доводилось оперативно змінювати подачу інформації, щоб виправдати їх очікування. Ті учасники, які мають меншу практику, також повинні були отримати результат, тому часом доводилось бути винахідливою, аби тримати увагу і сильних  і слабших. 

А вже по завершенню бізнес-модуля, Юлія Гатченко запропонувала усім учасникам своєї групи терміновий алгоритм дій у кризовий період і безоплатно розіслала для впровадження. У цей критичний  період, коли потрібно щось негайно робити, аби вберегти свої компанії, підприємці потребують фахових рішень. І підтримка фахівців, експертів їм зараз вкрай необхідна. Адже від правильності кроків залежатимуть подальші справи бізнесу. Як працювати з клієнтами, партнерами, які розділи вимагають негайної реакції – все це виробники вже впроваджують.  

Автор: Світлана Ваврищук