7445

Клубу

  • 17/09/2020
    Як життєвий цикл товару збільшує прибутковість компанії?: В рамках естафети досвіду пройде онлайн-зустріч для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Бізнес-асоціації – важливий інструмент підтримки і розвитку підприємництва в Україні. Для  залучення підприємців в асоціації, а отже – покращення бізнес-середовища, в рамках ініціативи «Ефективні бізнес-об’єднання - спроможний бізнес - сильна країна» проходить «Естафета досвіду ― 10 регіонів України». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ). 

  • 27/08/2020
    Для українських підприємців стали доступні успішні практики бізнес-асоціацій у форматі анімаційних матеріалів та інфографіки

    Сьогодні на українському ринку активно розвивається тренд бізнес-об’єднань. Підприємці прагнуть підвищити спроможність бізнесу, розширити спектр та якість своїх послуг, об’єднавшись у бізнес-асоціації. Залучення підприємців в асоціації, а відтак – покращення бізнес-середовища, здійснюється в рамках ініціативи «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID «Конкурентноспроможна економіка України» (КЕУ). 

  • 18/08/2020
    Універсальні принципи етики репутаційного бізнесу

    Ділова репутація – складова успішного бізнесу і його нематеріальний актив. На українському ринку ідея репутаційного бізнесу лише набуває популярності і активно розвивається останні кілька років. Сьогодні підприємцям особливо важливо підтримувати позитивну ділову репутацію і вести бізнес на основі етичних стандартів. Такий підхід може посилити лояльність інвесторів, зовнішніх та внутрішніх клієнтів, а відтак – збільшити доходи. В рамках ініціативи ЄС EU4Business були розроблені 20 універсальних принципів етики репутаційного бізнесу, які можуть стати основою для створення підприємцями власного етичного кодексу. 

  • 30/06/2020
    ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-О’БЄДНАННЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ

    В українських підприємців з’явилась можливість підвищити спроможність бізнесу, розширити спектр та якість своїх послуг, об’єднавшись у бізнес-асоціації. Власне, такі об’єднання відстоюють права підприємців, допомагають професійно рости і ставати успішнішими, надаючи консалтингові та інші послуги для розвитку їхнього бізнесу. Залучення бізнесу в асоціації, а відтак – покращення бізнес-середовища, здійснюється в рамках ініціативи «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми  USAID “Конкурентоспроможна економіка України” (КЕУ)

  • 26/06/2020
    Підписання Меморандуму про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області

    Ще одна знакова подія у житті Клубу Ділових Людей Україна та бізнесу: учора між Клубом Ділових Людей Україна та департаментом економіки Львівської обласної держадміністрації  підписано Меморандум про співпрацю з моделювання пільгової програми кредитування бізнесу у Львівській області. 

  • 24/06/2020
    Як підвищити відповідальність та залученість працівників?

    В сучасному суспільстві, особливо в умовах постійних змін, керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів та розвивати навики управління, зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід, аби забезпечити лояльність персоналу. Власне, залученню персоналу був присвячений триденний онлайн-курс, організований на початку червня ЦІПБ м. Івано-Франківськ, заснованим на базі Клубу Ділових Людей Україна. Захід відбувся за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні у рамках ініціативи ЄС #EU4Business. Експертка з управління персоналом Марія Плахотник ділилась сучасними інструментами та техніками, що допоможуть власникам бізнесу в активації залученості і відповідальності персоналу. Основні інсайти заходу за посиланням

  • 04/06/2020
    Андрій Садовий запрошує бізнес «посидіти в штанах» службовця чи місцевого депутата і обіцяє раз у місяць діалог з львівськими підприємцями.

    Сьогодні відбулась онлайн-зустріч мера Львова з представниками малого та середнього бізнесу, які є учасниками Клубу Ділових Людей Україна. Міський голова розповів про можливий сценарій для бізнесу, який все ще є заручником карантинних обмежень. 

  • 22/05/2020
    Шукаємо «сусіда». Оренда пів офісу у Львові.
  • 22/04/2020
    Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу

    Три ОТГ Львівської області обрані до участі в проекті із розвитку місцевого бізнесу

  • 23/03/2020
    Розвиваєте свій бренд? Тоді застосовуйте формулу чотири «P»

    Бренд – це лише результат застосування чотирьох класичних «P» маркетингу: продукту (product), місця (place), ціни (price) і просування (promotion). Це сказав відомий у світі маркетолог, який прославив компанію Apple Computer – Гай Кавасакі. І нині щоб ефективно керувати бізнесом, великим чи малим,  не можна ігнорувати це правило. Саме принцип  «Р» і багато інших, що зарекомендували себе у світі, впроваджує в роботі Юлія Гатченко – експерт галузі фешн-ритейлу. Юлія очолювала мультинаціональні проекти, доклалась до розвитку відомих компаній (Україна, Польща, Франція, Казахстан та ін.) І один із останніх модулів тренерка провела у Львові, зібравши дизайнерів, власників швейних виробництв та роздрібних магазинів моди і текстилю. 

  • 18/03/2020
    Криза і бізнес

    До чого бути готовим у час пандемії короновірусу і що робити вас і вашому бізнесу, щоб вийти із кризи з мінімальними втратами? Ми зібрали найцінніші поради від експертів:  управлінців, фінансистів, маркетологів, стратегів, які передбачали погіршення бізнес-клімату і готові запропонувати фахові схеми.

  • 03/03/2020
    «Клієнт не завжди правий» або чому бізнес ігнорує потреби споживачів?

    Ви помічали, що в деяких банках   вам чемно пропонують філіжанку кави, а в деяких – ні?  Один водій  таксі відчиняє двері, а інший не звертає на вас уваги?  У певних аптеках можете розрахуватись карткою, а в окремих  ні?  Проблема зовсім не у кращому чи гіршому ставленні до вас як клієнта, чи неграмотному підході власника до справи. Все через абсолютно різну клієнтоорієнтованість бізнесу. Сучасні правила диктують підприємцям: все менше опиратись на  гасло «клієнт завжди правий» і все більше орієнтуватись на конкретного споживача, надаючи  виключно те, що підвищить рівень його задоволеності. Простою мовою: пенсіонерам – дешево і просто, зайнятим людям – менше черг і більше мобільності, заможним – статус середовища і престиж брендів. Не поспішайте скаржитись чи сваритись про дискомфорт на ринку  товарів та послуг.  Можливо ви просто.. не в тому місці?