Клубу
- 23/03/2020Розвиваєте свій бренд? Тоді застосовуйте формулу чотири «P»
Бренд – це лише результат застосування чотирьох класичних «P» маркетингу: продукту (product), місця (place), ціни (price) і просування (promotion). Це сказав відомий у світі маркетолог, який прославив компанію Apple Computer – Гай Кавасакі. І нині щоб ефективно керувати бізнесом, великим чи малим, не можна ігнорувати це правило. Саме принцип «Р» і багато інших, що зарекомендували себе у світі, впроваджує в роботі Юлія Гатченко – експерт галузі фешн-ритейлу. Юлія очолювала мультинаціональні проекти, доклалась до розвитку відомих компаній (Україна, Польща, Франція, Казахстан та ін.) І один із останніх модулів тренерка провела у Львові, зібравши дизайнерів, власників швейних виробництв та роздрібних магазинів моди і текстилю.
- 18/03/2020Криза і бізнес
До чого бути готовим у час пандемії короновірусу і що робити вас і вашому бізнесу, щоб вийти із кризи з мінімальними втратами? Ми зібрали найцінніші поради від експертів: управлінців, фінансистів, маркетологів, стратегів, які передбачали погіршення бізнес-клімату і готові запропонувати фахові схеми.
- 03/03/2020«Клієнт не завжди правий» або чому бізнес ігнорує потреби споживачів?
Ви помічали, що в деяких банках вам чемно пропонують філіжанку кави, а в деяких – ні? Один водій таксі відчиняє двері, а інший не звертає на вас уваги? У певних аптеках можете розрахуватись карткою, а в окремих ні? Проблема зовсім не у кращому чи гіршому ставленні до вас як клієнта, чи неграмотному підході власника до справи. Все через абсолютно різну клієнтоорієнтованість бізнесу. Сучасні правила диктують підприємцям: все менше опиратись на гасло «клієнт завжди правий» і все більше орієнтуватись на конкретного споживача, надаючи виключно те, що підвищить рівень його задоволеності. Простою мовою: пенсіонерам – дешево і просто, зайнятим людям – менше черг і більше мобільності, заможним – статус середовища і престиж брендів. Не поспішайте скаржитись чи сваритись про дискомфорт на ринку товарів та послуг. Можливо ви просто.. не в тому місці?
- 28/02/2020ЮЛІЯ ГАТЧЕНКО: ЧИ ЛЕГКО БУТИ УКРАЇНСЬКИМ ДИЗАЙНЕРОМ?
Кілька років тому патріотизм накрив українських модників. Одягатись у своїх виробників стало престижно, демонструвати позицію «свій до свого по своє» почали відомі особистості і хвилю зацікавленості підхопили широкі маси. Народний ажіотаж змотивував фахівців індустрії моди до розвитку. Нарешті Україна гідно показала себе у світі фешн! Однак, миттєво спалахнувши, популяризація українського бренду останній рік почала стрімко згасати… На ринку залишились лише найсильніші і все важче доводилось дрібним виробникам. Політична складова, жорстка конкуренція чи невміння налагодити процеси? Про це та інше розмовляємо із експертом галузі, бренд-менеджером провідних виробників України та Європи, Юлією Гатченко.
- 28/02/2020Малий і середній бізнес закликають до бізнес-об’єднань задля розвитку підприємництва в Україні
Ініціатива «ЕФЕКТИВНІ БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАННЯ - СПРОМОЖНИЙ БІЗНЕС - СИЛЬНА КРАЇНА» реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID “Конкурентноспроможна економіка України” (КЕУ)
- 24/01/2020«Коли «великі» підприємства допомагають «розвиватися малим»: Підсумки конкурсу "Село. кроки до розвитку" на Львівщині
У січні цього року завершується конкурс мікрогрантових проектів "Село. кроки до розвитку" у Львівській області, що тривав з квітня 2019 року. Проект фінансується ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» і організовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна». 23 січня у Львові відбулася звітна конференція учасників проекту у Львівській області. Учасники разом з менеджеркою з корпоративної соціальної відповідальності і керівницею конкурсу "Село. кроки до розвитку" від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Світланою Мигаль та координаторкою від Клубу Ділових Людей Україна Анною Приведою підводили підсумки реалізації проекту.
- 20/01/202016-17 січня на Львівщині проведено моніторинг та брендування обладнання в рамках проекту «Село. Кроки до розвитку 2019»
Конкурс мікрогрантових проектів «Село. Кроки до розвитку 2019», що фінансується ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» і організовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна», підходить до завершення. Впродовж 16-17 січня на Львівщині було проведено процедуру моніторингу та брендування обладнання, котре отримали учасники в рамках проекту.
- 18/10/2019Як підприємцям розвивати власний бізнес? Підсумки форуму «Бізнес кейс-стаді» у Києві
Малий та середній бізнес в Україні є двигуном розвитку економіки країни. Саме тому сьогодні так важливо застосовувати нові бізнес-моделі, аналітичні підходи та практичні інструменти для успішного ведення бізнесу. Власне, форум «Бізнес кейс-стаді», що пройшов на початку жовтня в Києві, зібрав керівників і власників малого та середнього бізнесу (МСБ) для обміну досвідом, генерування нових ідей та пошуку шляхів вирішення власних бізнес-задач.
- 11/10/2019Бізнес-курс «Управління проектами для консультантів»: Консалтинг як інвестиція в розвиток бізнесу
Сфера консультаційних послуг в Україні - нова ніша, котра разом з тим достатньо динамічно розвивається. Сьогодні попит на консультаційні послуги підвищується. І головне завдання консультантів - налагодити комплексну і якісну співпрацю з клієнтом. З метою вдосконалення та розвитку вмінь для ведення консультаційних проектів був проведений бізнес-курс “Управління проектами для консультантів”, що відбувся 7-10 жовтня в Карпатах. Експерт тренінгу - Володимир Чернявський, бізнес-тренер, консультант, член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту Організаційного та Соціального Розвитку (Бельгія), викладач Стокгольмської Школи Економіки в Санкт-Петербурзі і Вищої школи менеджменту Санкт-Петербурзького Університету. 4-денний модуль був спрямований на підвищення управлінських компетенцій та посилення практичних навичок у створенні, структуруванні, організації та управлінні консультаційними проектами. Бізнес-тренер, консультант.
- 17/09/2019На форумі «Бізнес кейс-стаді» у Києві підприємцям на практиці відкриють ефективні підходи, інструменти та рішення для розвитку власного бізнесу
Малий та середній бізнес в Україні є двигуном розвитку економіки країни. Саме тому так важливо застосовувати нові бізнес-моделі, аналітичні підходи та практичні інструменти для успішного ведення бізнесу, особливо в епоху динамічних змін. Форум «Бізнес кейс-стаді» 2-3 жовтня в Києві має на меті створити платформу, що збере керівників і власників МСБ для обміну досвідом, генерування нових ідей та пошуку шляхів вирішення власних бізнес-задач. Подію спільно організовують три Центри інформаційної підтримки бізнесу – у м. Івано-Франківську, м. Вінниці та м. Києві, засновані відповідно на базі Клубу Ділових Людей Україна, Вінницького клубу ділових людей та Київської торгово-промислової палати, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
- 28/08/2019«Франківщина креативна»: Як підприємцям регіону розпочати або налагодити експорт та залучити інвестиції для розвитку власного бізнесу
Сьогодні креативні індустрії – один із драйверів світової економіки. В Україні креативні індустрії активно розвиваються останніх декілька років. Загалом цю сферу можна окреслити як підприємницьку діяльність, в якій економічна цінність тісно пов'язана з культурним вмістом. Івано-Франківщина – один із регіонів України, де цей ринок демонструє позитивну динаміку росту.
- 16/07/2019Стратегічний маркетинг: Як побудувати ефективну бізнес-модель компанії?
Сьогодні на глобальному споживчому ринку компанії конкурують не товарами чи послугами, а бізнес-моделями. Підприємцям важливо навчитись змінюватись, щоб відповідати викликам суспільства. Побудова ефективної бізнес-моделі і стратегічного маркетинг-плану – ключові фактори, необхідні для успішного, а головне - сталого розвитку бізнесу. З метою вдосконалення та розвитку цих вмінь у консультантів та керівників малого/середнього бізнесу (МСБ) був організований тренінг “Стратегічний маркетинг та бізнес-моделювання”.