Як підприємцям розвивати власний бізнес? Підсумки форуму «Бізнес кейс-стаді» у Києві

Новини

Всі новини

Малий та середній бізнес в Україні є двигуном розвитку економіки країни. Саме тому  сьогодні так важливо застосовувати нові бізнес-моделі, аналітичні підходи та практичні інструменти для успішного ведення бізнесу. Власне, форум «Бізнес кейс-стаді», що пройшов на початку  жовтня в Києві, зібрав керівників і власників малого та середнього бізнесу (МСБ) для обміну досвідом, генерування нових ідей та пошуку шляхів вирішення власних бізнес-задач. 

В перший день форуму бізнес-тренер та системний дослідник бізнесу Ігор Гут у своєму кейс-спічі розповів про можливості та загрози якісної конкуренції. «Український ринок знаходиться на етапі «якісної конкуренції», де вирішальним фактором успіху бізнесу є сукупність трьох ключових складових - так званий «золотий трикутник», запропонований економістом Адріаном Сливоцьким. Аби конкурувати на ринку, компанії необхідний сильний магнетичний бренд. Проте один лише бренд не гарантує успіху, адже він має опиратися на якісний продукт та ефективну бізнес-модель», - зазначив Ігор.

Спікерка Анастасія Владичинська, котру називають натхненницею революції сервісу в Україні, окреслила поняття “сервісу” як цінність  компанії, що вирізняє  її на ринку з-поміж інших. «Загалом сервіс-навички - це здатність людини (працівника) перевищити очікування клієнта, не зважаючи на обставини. В той же час впровадження якісного сервісу на всіх рівнях будь-якої компанії можна означити як революцію, котра несе радикальні зміни звичного бізнес-менталітету та трансформує мислення», - зауважила Анастасія.

Cпеціаліст із підходів ведення змін, Володимир Павелко, розказав про якісне впровадження змін із максимальною вигодою для бізнесу. «Зміни відбуваються внаслідок незадоволення досягнутим рівнем розвитку, а також усвідомленням того, навіщо вони потрібні. Для управлінця, котрий прагне внести зміни в компанію, потрібно чітко розуміти мету – для чого все це робиться і, звісно, бачити кінцевий результат - певний образ бажаного майбутнього після впровадження змін», - відмітив Володимир. 

В рамках Case Stady учасники під керівництвом професійних фасилітаторів, працювали над рішеннями 15 реальних бізнес-задач. В результаті групової роботи над бізнес-кейсами разом з фасилітатором команда генерувала різні шляхи, способи та інструменти подолання викликів чи втілення ідей для розвитку бізнесу підприємців. Одним із завдань, над яким працювала група був кейс івент-агенства - залучення та утримання співробітників, націлених на результат. Як наслідок було запропоновано 10 ідей створення системи мотивації, а також кроки, котрі б дозволили управлінцю відійти від операційної діяльності: розробити комерційну пропозицію, прописати процеси і розбити їх на функції, делегувати частину завдань, залучити партнерів з долею бізнесу тощо. 

Форум «Бізнес кейс-стаді» став майданчиком, що допоміг учасникам краще зрозуміти настрої ринку, проаналізувати кейси власних компаній, аби знайти дієві рішення, налагодити якісні ділові контакти та дізнатися про нові бізнес-можливості для МСБ. Такий формат заходу був обраний, щоб розвинути у підприємців практичні вміння для оцінки ризиків та можливостей компанії, навчити ефективно конкурувати на ринку товарів і послуг, а також надавати першокласний сервіс та якісно впроваджувати зміни у власному бізнесі, - прокоментував керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ Микола Савуляк. 

Другий день заходу пройшов у форматі «Історії успіху» на двох підприємствах Києва. 30 учасників зустрілись з підприємцем, власником мережі пивних ресторанів «This is Пивбар» Андрієм Єлісєєвим, який розповів про стовпи, на котрих базується його модель управління:  візія, цінності та місія. «Візія - точка, реальний образ у майбутньому, до якого має прийти компанія. Від візії залежить стратегія компанії. Цінності - так звані правила, котрі не можна порушувати та котрі служать орієнтиром при прийнятті рішень у компанії. Місія включає три складові: клієнт (що компанія робить для клієнта?), продукт (який продукт і для кого ви його створюєте) і унікальність (чим він відрізняється від аналогів на ринку та чому його мають купити?) - це те, заради чого існує компанія». 

Учасники заходу також поспілкувалися із засновником, бізнес-тренером Школи розвитку лідерства LеaderWay, власником компанії електротехнічного обладнання «Промкабель Електрика» та мережі магазинів «Пан Електро» Ваче Давтяном. Він поділився своєю життєвою місією, котру  втілює у власному бізнесі – «Успішна країна щасливих людей». Що цікаво, в менеджерів з продажів компанії «Промкабель Електрика» немає плану продаж. А успішний результат компанії - наслідок того, що всередині працюють щасливі люди, котрі випромінюють ці емоції назовні, відтак, роблячи щасливими клієнтів, які в свою чергу віддячують компанії прибутками. Такий підхід дозволяє сфокусуватись на побудові якісної комунікації з клієнтом, що зрештою працює на довготривалу перспективу розвитку бізнесу.

Захід спільно організували три Центри інформаційної підтримки бізнесу – в Івано-Франківську, Вінниці та Києві, засновані на базі Клубу Ділових Людей Україна, Вінницького клубу ділових людей та Київської торгово-промислової палати, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Стежте за подіями Центрів на сайті https://www.bisc.org.ua/  

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся за тел. +380977746347 або надішліть листа на e-mail: [email protected]

Контактна особа: Ірина Швидко.