69

Бізнес-курс «Управління проектами для консультантів»: Консалтинг як інвестиція в розвиток бізнесу

Новини

Всі новини

Сфера консультаційних послуг в Україні - нова ніша, котра разом з тим достатньо динамічно розвивається. Сьогодні попит на консультаційні послуги підвищується. І головне завдання консультантів - налагодити комплексну і якісну співпрацю з клієнтом. З метою вдосконалення та розвитку вмінь для ведення консультаційних проектів був проведений бізнес-курс “Управління проектами для консультантів”, що відбувся 7-10 жовтня в Карпатах. Експерт тренінгу - Володимир Чернявський, бізнес-тренер, консультант, член міжнародної асоціації консультантів PDP Інституту Організаційного та Соціального Розвитку (Бельгія), викладач Стокгольмської Школи Економіки в Санкт-Петербурзі і Вищої школи менеджменту Санкт-Петербурзького Університету. 4-денний модуль був спрямований на підвищення управлінських компетенцій  та посилення практичних навичок у створенні, структуруванні, організації та управлінні консультаційними проектами. Бізнес-тренер, консультант. 

Бізнес-курс був орієнтований на власників, керівників бізнесу та консультантів різних сфер, зокрема: стратегія, маркетинг, IT-технології, операційний консалтинг, організаційний консалтинг, управління фінансами, ресурсо-енерго ефективність, охорона навколишнього середовища, інженерне проектування, архітектура і дизайн тощо. Захід організовував Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business. Під час навчання разом з експертом Володимиром Чернявським учасники отримали ефективні інструменти управління, навички формування бюджету, моделі управління зацікавленими сторонами, систему проведення аналізу ризиків та розробки стратегії управління ними в консультаційному проекті. 

Цінність консультаційної послуги, що отримує клієнт, повинна бути вищою за ціну, яку він платить. Саме в такому випадку формується відповідне ставлення бізнесу до консультантів і консалингових послуг в цілому. Власне, цінність від використання тієї чи іншої консультаційної послуги - це інструмент лояльності клієнта до консультанта. Якщо результати перевершать очікування клієнта, він буде приходити до вас ще і ще», - запевнив пан Чернявський. 

Програма тренінгу базувалась на міжнародних практиках і глибоких експертних знань і включає в себе практичні вправи та реальні бізнес-кейси, в яких використовуються прийоми і стилі лідерства. Цей практичний 4-денний курс орієнтований на формування найрізноманітніших моделей управління консультаційними проектами, котрі забезпечують довгострокові результати успішності бізнесу у будь-якій сфері. 

Стежте за подіями Центру на сайті www.bisc.org.ua

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся за тел. +380977746347 або надішліть листа на e-mail: [email protected]

Контактна особа: Ірина Швидко.