Для підприємців в рамках програми EU4Business організували навчальний модуль «Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг».

2018-09-12 11:45

Для керівників та власників бізнесу 6-8 вересня у Буковелі відбувся триденний модуль «Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг» з експертом Ваче Давтяном. Організатором бізнес-курсу виступив Центр підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей України, за підтримки ЄБРР у рамках програма EU4Business. 

Мета курсу - допомогти підприємцям посилити навики переговорів та нетворкінгу за допомогою нових, сучасних моделей та методів. Уміння задовільнити запит клієнта є надважливим для менеджера, наголошує бізнес-тренер та засновник Школи розвитку лідерства LеaderWay Ваче Давтян.

«Бізнес, який спрямований на примноження грошей, завжди менш ефективний, ніж той, який спрямований на задоволення потреб та запитів споживачів. Щоб отримати результативні переговори, потрібно задати собі питання, «чим я можу бути корисним для інших? В чому унікальність моєї пропозиції?». Менеджери часто бояться, що вони не зможуть продати товар. Це природньо, але сьогодні важливішим  є інше - зрозуміти, що хоче клієнт. Як тільки продавці, менеджери, підприємці це усвідомлять – пропозиція затребуваної послуги чи товару з’явиться в найближчій перспективі. Навчитися ставити  правильні питання – запорука успіху справи. Саме від них залежить, чи вирішить клієнт свою проблему на 100%», - розказує тренер бізнес-курсу Ваче Давтян.

За словами експерта, щоб переговори були успішними, треба дотримуватися трьох основних кроків:

Перший - встановлення «містка довіри» з клієнтом. Для цього важливо відключити бажання «продати» і включити позицію «чим можу бути корисний?». У продавця повинна бути місія - цінність, яку він створює для своїх клієнтів.

Другий - визначення потреби. Перед переговорами важливо задати собі питання: Які у клієнта бізнес-цілі? Як мій продукт зможе допомогти вирішити його питання? І в ході переговорів з'ясувати це у клієнта.

Третій - розказати про користь для клієнта замість презентації характеристик. Часто менеджери акцентують увагу на характеристиках або перевагах свого продукту і намагаються продавати саме їх. Насправді, переговори успішні, коли Ви говорите про вигоду для клієнта - як ваш продукт або послуга задовольнить його потреби. Тобто, чи вирішить Ваш продукт проблеми, які виникли у людини. 

Під час навчання підприємці зрозуміли, як працює win-win в Україні і чому він потрібен у веденні бізнесу. А ще власники та керівники бізнесу отримали розуміння того, що таке методологія системи продажів, як повинен поводитися менеджер і що не варто  робити під час переговорів. Як потрібно готуватися до переговорів, що варто знати про клієнта та які джерела використовувати для цього (сайт компанії, соціальні мережі, спільні ділові партнери). 

Ваче Давтян стверджує, для того щоб бізнес розвивався, його потрібно постійно вдосконалювати новими технологіями та напрямками, а це завжди нові люди. Тому знайомитися та будувати відносини потрібно завжди. Це повинно бути завданням №1. Якщо ми прагнемо будувати нову економіку, нову країну, нам слід вміти правильно налагоджувати контакти та зв’язки.

Також учасники курсу мали змогу не тільки слухати, а й відпрацьовувати отриманні знання на практиці. Для підприємців були змодельовані певні ситуації, які вони мали вирішити як індивідуально так і у групах. Відповідно, кожен мав змогу запропонувати своє рішення для тієї чи іншої ситуації. 

Важливо використовувати дієві рішення, адже для підприємця знання не матимуть користі, якщо він не зможе їх застосувати у своєму бізнесі, наголошує експерт.

«Не зважаючи на те, що я в продажах працюю не перший день і постійно веду переговори і, здавалось, нічим новим мене не здивуєш, після пройденого навчання я отримала багато нової корисної для себе інформації. Завдяки бізнес-курсу я зрозуміла, куди потрібно рухатися, що робити, щоб налагоджувати важливі контакти, як  краще просувати свій бренд. Велике дякую експерту за поради, які допоможуть вдосконалити процес продажів на моєму підприємстві. Також на модулі було багато рольових ігор та практики, що є дуже вагомим для власників та керівників бізнесу. Тепер залишилося усі набуті знання помаленьку впроваджувати у своїй сфері», - ділиться враженнями керівник приватного підприємства «Гермес-Авіа» Лариса Баранова.

«Навчання та відпочинок в горах – це чудовий формат для генерації нових ідей та проектів. Під час бізнес-курсу почув дуже багато нових та важливих для себе речей, які зможу впровадити у власній справі вже від сьогодні. Завдяки тому, що сам експерт є власником бізнесу, було багато практичних завдань та ефективних рішень. Детальні пропрацювання ситуацій, які раніше здавалися безвихідними, практичні завдання та аналіз проблем у колі інших підприємців – це допомогло більше зрозуміти та структурувати усі навики та знання у сфері продажів», - зазначив власник IT-компанії «SoftSvit» Сергій Степанюк.

Також впродовж 2018 року в рамках програми EU4Business буде проведено ще 4 бізнес-курси:

  1. «Побудова системних продажів бізнесу» Піщак Олесь. 27-29 вересня 2018.
  2. «Надихаюче лідерство» Заднепровська Алла. 18-20 жовтня 2018.
  3. «Управління змінами у бізнесі» Павелко Володимир. 15-17 листопада 2018.
  4. «Проект менеджмент у бізнесі» Файзулліна Ельвіра. 6-8 грудня 2018.