Буковель

Бізнес-курс "Побудова системних продажів"

Дата: 20-22 вересня 2018Час: 08:40-18:30Адреса: БУКОВЕЛЬ, Івано-Франківська обл.
Зареєструватись на захід

Захід організовується Центром підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.

20-22 вересня 2018

БУКОВЕЛЬ
Івано-Франківська обл., Україна

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС
-  Для керівників та власників бізнесу.
ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ МОДУЛЯ ВИ:

-  Отримаєте послідовність розбудови ефективної системи продажу у Вашому бізнесі.
-  Навчитесь методам контролю і організації відділу продажу.
-  Дізнаєтесь про сучасні методи управління і досвід компаній, які динамічно розвиваються.
-  Протестуєте свою систему продажу.
-  Визначите цілі і задачі для розвитку комерційного відділу Вашого бізнесу.

BUSINESS NETWORKING
Учасники бізнес-курсу – Ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок у Буковелі є ідеальним місцем для налагодження бізнес-контактів між учасниками бізнес-курсу, адже кожен учасник відповідає високим критеріям статусу в бізнесі та представляє різні сфери бізнесу в різних регіонах України.
Для цього буде огранізовано знайомство учасників, спільні вечері, спільний відпочинок та активне спілкування. 

   ОРГАНІЗАТОРИ

Організатором серії бізнес-курсів у Буковелі є Центр Підтримки Бізнесу на базі Клубу Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua 

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine 

ПРОГРАМА БІЗНЕС-КУРСУ (3 дні)
1. СИСТЕМА І ПОЛІТИКА ПРОДАЖУ  6. ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОДАЖУ
  • Організаційна структура відділу продажу.
  • Планування і мотивація.
  • Посадові інструкції і стандарти.
  • Аналітика.
  • Моделі продажу.
  • Цінова політика.
  • «Таємний покупець».
  • «Контрольна закупка».
  • «Стажер».

2. СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ  7. КОМАНДА
  • Частка ринку в каналах збуту.
  • Нарощування АКБ.

  • Правила формування результативної команди продажу в сьогоднішніх реаліях.
  • Керівник відділлу продажу: задачі, вимоги, результативність.
  • Навчання і адаптація нового працівника. Система наставництва.
3. КЛІЄНТИ  8. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
  • Залучення, утримання, повернення
  • (робота в групах).
  • Як продавати більше, дорожче, частіше?
  • (робота в групах)
  • «Ціна клієнта».
  • «Лійка продажу» для нових і показник утримання для існуючих клієнтів.
  • «Інструменти продажу».
  • «Фізичні докази».
  • Навантаження і ефективність менеджера з продажу.



4. КОНКУРЕНТИ  9. DIGITAL
  • Чому і як потрібно слідкувати за конкурентами?
  • Контрзаходи на агресивні дії конкурентів (кейс).

  • Просування компанії і продукту.
  • Наповнення сайту.
  • Рейтинги, відгуки.
  • Зворотній зв’язок.

5. ПРОГРАМНІ РІШЕННЯ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ 10. ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ
  • CRM.
  • Call Tracking.
  • Автоматизоване управління в дистрибуції.
  • План активностей.
  • Диференціація.
  • Робота з різними цілями під час проведення заходів стимулювання збуту.

ЕКСПЕРТ

ОЛЕСЬ ПІЩАК

Експерт з реорганізації системи продажу. 

Керуючий партнер Audit of Sales, компанії яка досліджує  та розвиває моделі та стратегії продажу.
www.salesaudit.com.ua 

Експерт Шведського проекту для власників бізнесу DYB|Develop Your Business
www.dyb.ua

Гест-спікер в LvBS
www.lvbs.com.ua

15 років практичного досвіду в продажах. Більше 70 проведених аудитів відділів продажу, провів реорганізацію відділу продаж у 15-и компаніях, у 10-и створив відділи продаж «з нуля».

Автор книжок з аналізу та реорганізації системи продажу “Аудит продажу”, “300 продавців”, 
“Аудит продаж новобудови”.

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:
- бути власником чи керівником бізнесу не менш як із 3-річним стажем.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню EU4Business Ви сплачуєте лише частину вартості тренінгу. Пільгова вартість тренінгу (40% від загальної вартості) складає 10 000 ГРН. при оплаті до 10 вересня 2018 включно (при оплаті до 17 вересня – 12 500 грн. (50%), при оплаті 18 вересня або пізніше – 25 000 грн.). 

У вартість тренінгу входять: роздаткові матеріали, каво-перерви та харчування. У вартість навчання не входить проживання (див. розділ «Інша інформація».) 

Для учасників Клубу Ділових Людей (пакет «Комфорт») – додатковий дисконт 2000 грн.

Реєстрація проводиться до 18 ВЕРЕСНЯ або ж завершиться швидше при бронюванні усіх вільних місць.

Кількість місць обмежена (20), буде проводитись відбір учасників.       

ІНША ІНФОРМАЦІЯ
Мова бізнес-курсу: українська
Проживання: готель в районі Буковелю

БІЗНЕС-КУРСИ В БУКОВЕЛІ НА 2018 В РАМКАХ EU4 Business

1. Маркетингові стратегії успішного бізнесу. Прудіус Андрій. 29-31 березня 2018.
2. Бізнес-моделювання. ДНК компанії. Гут Ігор. 26-28 квітня 2018.
3. People management: ефективне управління сучасною командою. Притула Михайло. 24-26 травня        2018.
4. Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг. Давтян Ваче. 28-30 червня 2018.
5. Побудова системних продажів бізнесу. Піщак Олесь. 20-22 вересня 2018.
6. Надихаюче лідерство. Заднепровська Алла. 18-20 жовтня 2018.
7. Управління змінами у бізнесі. Павелко Володимир. 15-17 листопада 2018.
8. Проект менеджмент у бізнесі. Файзулліна Ельвіра. 6-8 грудня 2018.

БІЗНЕС-КУРСИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ
1.Управління консалтинговим бізнесом. 6-8 червня 2018.
Статус (пакет) учасника подіїВартість участіРеєстрація менеджера
Відвідувач / Користувач10000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"10000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"8000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Преміум"8000.00 грннедоступно
Ця програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу

Контакти адміністратора заходу

Микола Савуляк
+380676711504
mykola.savulyak@bc-club.org.ua

Оксана Кулеба
+380969572407
kuleba.oksana.bc@gmail.com