Буковель

Бізнес-курс "Побудова системних продажів"

Дата: 27-29 вересня 2018Час: перший день: 11:00 - 19:00, наступні дні: 9:00 - 17:00Адреса: БУКОВЕЛЬ, Івано-Франківська обл.
Зареєструватись на захід

Захід організовується Центром підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.

27-29 вересня 2018

БУКОВЕЛЬ
Івано-Франківська обл., Україна

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС
-  Для керівників та власників бізнесу.
ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ МОДУЛЯ ВИ:

-  Отримаєте послідовність розбудови ефективної системи продажу у Вашому бізнесі.
-  Навчитесь методам контролю і організації відділу продажу.
-  Дізнаєтесь про сучасні методи управління і досвід компаній, які динамічно розвиваються.
-  Протестуєте свою систему продажу.
-  Визначите цілі і задачі для розвитку комерційного відділу Вашого бізнесу.

BUSINESS NETWORKING
Учасники бізнес-курсу – Ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок у Буковелі є ідеальним місцем для налагодження бізнес-контактів між учасниками бізнес-курсу, адже кожен учасник відповідає високим критеріям статусу в бізнесі та представляє різні сфери бізнесу в різних регіонах України.
Для цього буде організовано знайомство учасників, спільні вечері, спільний відпочинок та активне спілкування. 

   ОРГАНІЗАТОРИ

Організатором серії бізнес-курсів у Буковелі є Центр Підтримки Бізнесу на базі Клубу Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua 

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine 

ПРОГРАМА БІЗНЕС-КУРСУ (3 дні)
1. СИСТЕМА І ПОЛІТИКА ПРОДАЖУ  6. ТЕСТУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОДАЖУ
  • Організаційна структура відділу продажу.
  • Планування і мотивація.
  • Посадові інструкції і стандарти.
  • Аналітика.
  • Моделі продажу.
  • Цінова політика.
  • «Таємний покупець».
  • «Контрольна закупка».
  • «Стажер».

2. СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ  7. КОМАНДА
  • Частка ринку в каналах збуту.
  • Нарощування АКБ.

  • Правила формування результативної команди продажу в сьогоднішніх реаліях.
  • Керівник відділу продажу: задачі, вимоги, результативність.
  • Навчання і адаптація нового працівника. Система наставництва.
3. КЛІЄНТИ  8. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
  • Залучення, утримання, повернення
  • (робота в групах).
  • Як продавати більше, дорожче, частіше?
  • (робота в групах)
  • «Ціна клієнта».
  • «Лійка продажу» для нових і показник утримання для існуючих клієнтів.
  • «Інструменти продажу».
  • «Фізичні докази».
  • Навантаження і ефективність менеджера з продажу.



4. КОНКУРЕНТИ  9. DIGITAL
  • Чому і як потрібно слідкувати за конкурентами?
  • Контрзаходи на агресивні дії конкурентів (кейс).

  • Просування компанії і продукту.
  • Наповнення сайту.
  • Рейтинги, відгуки.
  • Зворотній зв’язок.

5. ПРОГРАМНІ РІШЕННЯ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ 10. ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ
  • CRM.
  • Call Tracking.
  • Автоматизоване управління в дистрибуції.
  • План активностей.
  • Диференціація.
  • Робота з різними цілями під час проведення заходів стимулювання збуту.

ТАЙМІНГ
День 1 День 2-3
10:40 – 11:00 вітальна кава 8:40 – 9:00 вітальна кава
11:00 – 13:20 навчання 9:00 – 11:00 навчання
13:20 – 14:00 обід 11:00 – 11:20 кава-перерва
14:00 – 16:00 навчання 11:20 – 13:20 навчання
16:00 – 16:20 кава-перерва 13:20 – 14:00 обід
16:20 – 18:30 навчання 14:00 – 15:30 навчання
15:30 – 15:50 кава-перерва
15:50 – 17:00 навчання 

ЕКСПЕРТ

ОЛЕСЬ ПІЩАК

Експерт з реорганізації системи продажу. 

Керуючий партнер Audit of Sales, компанії яка досліджує  та розвиває моделі та стратегії продажу.
www.salesaudit.com.ua 

Експерт Шведського проекту для власників бізнесу DYB|Develop Your Business
www.dyb.ua

Гест-спікер в LvBS
www.lvbs.com.ua

15 років практичного досвіду в продажах. Більше 70 проведених аудитів відділів продажу, провів реорганізацію відділу продаж у 15-и компаніях, у 10-и створив відділи продаж «з нуля».

Автор книжок з аналізу та реорганізації системи продажу “Аудит продажу”, “300 продавців”, 
“Аудит продаж новобудови”.

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:
- бути власником чи керівником бізнесу не менш як із 3-річним стажем.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу Ви сплачуєте лише частину вартості тренінгу. Для бронювання місця на бізнес-модулі необхідно сплатити завдаток в розмірі 2 500 ГРН.

  • При сплаті завдатку до 20 серпня 2018 включно вартість тренінгу для учасника складатиме 8 000 грн. (40% від загальної вартості, різницю оплачує грант). Решта суми має бути оплачено до 17 вересня включно.
  • При сплаті завдатку в період з 21 серпня по 17 вересня включно вартість тренінгу для учасника складатиме 12 500 грн. (50% від загальної вартості, різницю оплачує грант). Решта суми має бути оплачено до 17 вересня включно.
  • При подачі заявки та оплаті в період з 18 по 27 вересня вартість тренінгу для учасника складатиме 25 000 грн. за умови наявності вільних місць (100% від загальної вартості).

У вартість тренінгу входять: роздаткові матеріали, каво-перерви та харчування. У вартість навчання не входить проживання. Кількість місць обмежена (20), буде проводитись відбір.    

ІНША ІНФОРМАЦІЯ
Мова бізнес-курсу: українська
Проживання: відпочинковий комплекс Коруна.

БІЗНЕС-КУРСИ В БУКОВЕЛІ НА 2018 В РАМКАХ EU4 Business

1. Маркетингові стратегії успішного бізнесу. Прудіус Андрій. 29-31 березня 2018.
2. Бізнес-моделювання. ДНК компанії. Гут Ігор. 26-28 квітня 2018.
3. People management: ефективне управління сучасною командою. Притула Михайло. 24-26 травня        2018.
4. Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг. Давтян Ваче. 6-8 вересня 2018.
5. Побудова системних продажів бізнесу. Піщак Олесь. 27-29 вересня 2018.
6. Надихаюче лідерство. Заднепровська Алла. 18-20 жовтня 2018.
7. Управління змінами у бізнесі. Павелко Володимир. 15-17 листопада 2018.
8. Проект менеджмент у бізнесі. Файзулліна Ельвіра. 6-8 грудня 2018.

Статус (пакет) учасника подіїВартість участіРеєстрація менеджера
Відвідувач / Користувач8000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"8000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"8000.00 грннедоступно
Учасник Клубу, пакет "Преміум"8000.00 грннедоступно
Контакти адміністратора заходу

Марія Зусько
+380981616839
maria.zusko@bc-club.org.ua

Оксана Кулеба
+380969572407
kuleba.oksana.bc@gmail.com