6-8 травня в Івано-Франківську, в рамках ініціативи EU4Business за підтримки ЄБРР, для власників та керівників бізнесу відбувся триденний бізнес-курс «Управління консалтинговим бізнесом». Захід організував Центр підтримки бізнесу м.Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.
На практиці консультант залучається не тільки для консультування, але і для виконання частини робіт або всієї роботи по розробці та впровадженню інновацій. Цінність консультанта в тому, що він, як правило, завжди в курсі найновіших тенденцій в сучасному бізнесі. Крім свого особистого досвіду, він знайомий з досвідом багатьох компаній і має цілий ряд ефективних, перевірених практикою інструментів і методик. Крім того, безперечною перевагою зовнішнього консультанта є те, що він може побачити ситуацію з боку, виявити якісь нюанси, які непомітні для керівництва компанії, - наголосив експерт-консультант з управління консалтинговим бізнесом Володимир Чернявський.
Практичний триденний курс став для фахівців консалтингу чудовим майданчиком для удосконалення своїх аналітичних і консультаційних навиків. Під час бізнес-курсу «Управління консалтинговим бізнесом» учасники отримали практичні знання та відповіді на такі питання: в чому особливість управління консультаційним бізнесом; чому не всі бізнес-моделі є ефективними та як працює бізнес-модель Canvas в Україні; для чого потрібно створювати інтегровані бізнес-моделі та чому важливо створювати довгострокові бізнес-плани.
Володимир Чернявський стверджує, що консалтинг, по суті, — це аналітика певної сфери: фінансової, комерційної, технологічної, технічної (у поєднанні з експертною діяльністю). Саме тому його метою є надання допомоги у розвитку та захисті бізнесу, досягненні поставлених ним цілей шляхом застосування спеціальних знань, спрямованих на професійний аналіз, обґрунтування перспектив, доцільності та раціональності, із врахуванням особливостей бізнесу, проблем та потреб клієнта.
Під час модуля для учасників моделювали різноманітні ситуацій, які чекатимуть на них під час консультування та роботи з клієнтами.
Вкрай важливо, аби консультант вмів правильно «поставити діагноз». Не менш важливою є довіра. Коли клієнт бачить, що консультант відкрито говорить, що тут ми не можемо допомогти або що вам не потрібен зараз цей консалтинг, не потрібно витрачати гроші, це викликає довіру. Друге правило — репутація, яка напрацьовується роками. Вона ніколи не виникає з нуля, репутація консультанта будується дуже довго та складно, як і в будь-якому іншому бізнесі, а руйнується дуже швидко. Третє правило — це ті результати і цінність, які ти приніс клієнтові, – зазначив експерт.
Учасники навчання навіть спробували себе у своєрідній психологічній грі – за десять хвилин кожна група повинна була створити портрет одного з учасників тренінгу (де народився, яка освіта та вподобання, чи є родина і навіть, яку їжу полюбляє людина).
Експерт наголошує, що завдяки ігровій методиці можна визначити чи люди спроможні думати та аналізувати. Як добре запам’ятовують інформацію, наскільки мобільні та чи вміють вони довіряти. Бо від цього залежить чи зможете ви побачити наявні проблеми свого бізнесу.
За результатами курсу учасники отримали і домашнє завдання – створити індивідуальну покрокову модель інструментів та навичок для проведення бізнес-діагностики. А сертифікат з успішного звершення бізнес-курсу «Управління консалтинговим бізнесом» отримають лише ті, хто успішно виконає домашнє завдання.
Також впродовж 2018 року, в рамках ініціативи EU4Busness за підтримки ЄБРР, Центром підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі
- «Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг» Давтян Ваче. 6-8 вересня 2018.
- «Побудова системних продажів бізнесу» Піщак Олесь. 27-29 вересня 2018.
- «Надихаюче лідерство» Заднепровська Алла. 18-20 жовтня 2018.
- «Управління змінами у бізнесі» Павелко Володимир. 15-17 листопада 2018.
- «Проект менеджемент у бізнесі» Файзулліна Ельвіра. 6-8 грудня 2018