Клубу

  • //
    Рішення для бізнесу: товарна та ринкова стратегія бізнесу. Конкурентоспроможність бізнесу

    У процесі розвитку компанії настає момент, коли власники/керівники розмірковують, куди рухатись далі. Причин для роздумів може бути декілька: існуючий ринок добре освоєний і продукт є конкурентоздатним; ринок дуже вузький чи конкурентний і потрібно щось змінювати. Для прийняття ефективного рішення, особливо в умовах кризи, важливо враховувати конкурентів та інші фактори ринку, які допомагають/заважають розвиватись.

  • //
    Ефективна побудова крос-продаж: Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань.

    Для ефективного продажу продукту потрібно зрозуміти, як побудувати певну систему: чим зацікавити клієнта і як закрити покупку. Не завжди варто агресивно продавати свій основний продукт, адже брендам часто бракує репутаційної сили, а клієнтам – знання і більшої довіри до компанії. Саме тому важливо мати декілька варіантів систем продаж та правильно їх застосовувати. Одна з таких ефективних моделей, це, власне, техніка перехресних продажів, або ще як її називають крос-продаж. Це не маніпуляція, а чесна спроба запропонувати покупцю додаткову цінність, збільшивши при цьому власний прибуток.

  • //
    Як систематизувати бізнес? Модель Олександра Остервальдера та Іва Піньє: онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    При веденні бізнесу важливо тримати в фокусі декілька точок уваги: клієнти, постачальники, фінанси, персонал, маркетинг тощо. Зрозуміло, що ці елементи взаємозалежні і повинні функціонувати синхронно. Водночас керівник не одразу може побачити ситуацію в кожному секторі. Для цього існує бізнес-модель Олександра Остервальдера та Іва Піньє. Ця система допомагає розкласти всі елементи в одну площину, побачити, наскільки синхронно вони взаємодіють, і визначити слабке місце, якщо таке є.

  • //
    Як визначити свій рівень конкурентоспроможності у галузі: онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Одна із задач бізнесу – забезпечити прибутковість та конкурентоздатність. Водночас важливо розуміти, яка наша позиція серед конкурентів. Для цього є певні інструменти, зокрема «Сили Портера» та «Матриця Маккінзі». Вони, власне, допомагають проаналізувати гравців нашої галузі, які працюють з подібними видами товару та зрозуміти, хто з них має сильніші конкурентні позиції, а хто – слабші. Знання цих інструментів та вміння ними оперувати дозволить Вам приймати правильні стратегічні та маркетингові рішення, щоб зберегти лідерські позиції.

  • //
    Шляхи розвитку: Форум «Бізнес-об’єднання ― драйвер бізнесу» зібрав понад 180 представників бізнесу та бізнес-асоціацій

    В умовах постійних змін для підприємців та лідерів бізнес-об’єднань важливо мати певні точки опори і ресурси, аби протистояти сучасним викликам суспільства. Саме тому форум «Бізнес-об’єднання ― драйвер бізнесу», що відбувся онлайн 12 листопада, став платформою, що об’єднала понад 180 представників бізнесу та бізнес-асоціацій для обміну досвідом, генерування нових ідей та пошуку ефективних рішень. Вітальним словом форум відкрили Олеся Залуська, заступниця директора Програми USAID Конкурентоспроможна економіка України” (КЕУ) та  Микола Савуляк, голова Клубу Ділових Людей України. Подія організована Клубом Ділових Людей Україна в рамках Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України” (КЕУ). 

  • //
    Рішення для бізнесу: Критерії сегментації. Як знайти свого клієнта?: Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Для кожного бізнесу важливо розуміти, хто є його клієнтами і як правильно з ними комунікувати. Не варто працювати для всіх. Важливо розуміти потреби своєї цільової аудиторії та власні можливості їх вирішення. Для цього використовується сегментація. Власне, застосовуючи принцип вибору цільової аудиторії, ми визначаємо, з ким хочемо працювати, для кого створюємо товари/послуги. Правильне виділення ринкового сегменту – половина комерційного успіху. 

  • //
    Інструмент PESTEL: Як і коли його використовувати. Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    При аналізі підприємства не слід обмежуватись лише внутрішньою ситуацією, адже в такому випадку дослідження не є репрезентативним. Також не завжди достатньо аналізувати суто галузь чи конкурентів на ринку. Важливо мислити глобально, аби зрозуміти, що допомагає/заважає компанії розвиватися. Пандемія чи будь-яка інша криза – це не ситуація всередині компанії чи галузі, а щось значно глобальніше, адже впливає на нашу діяльність. Для керівника підприємств важливо мати заготовлені плани B, C, D, які можна застосувати у момент кризи.