Вибір освіти, що став вирішальним Мені вдалось вступити на спеціальність дизайну одягу, тому що я вміла трохи шити, хоча спочатку планувала вчитися на економічному факультеті, але доля обернулася інакше. До цього рішення мене підштовхнула мама, саме вона знайшла для мене хорошого репетитора. Я не вміла малювати, а щоб вчитися на дизайнера, потрібно було хоча б закінчити художню школу. Та мені пощастило, адже вступні іспити я склала успішно і мене прийняли на бюджетну форму навчання. Перші кроки у fashion-індустрії Після закінчення інституту я не могла знайти роботу, тоді і вирішила створити власну колекцію. Отримавши перші замовлення, орендувала офіс, що був облаштований під виробництво, та оформилась вже як підприємець. Спочатку було нелегко, доводилось багато працювати, навіть на вихідних, а ще було дуже скрутно фінансово. Найважчими були, мабуть, перші два-три роки, а потім сформувалась своя команда і бізнес пішов угору. |
Одяг, що обирають чоловіки та жінки з більш ніж 30 країн світу
Ми презентували свої колекції у понад 30 країнах, зокрема: в Україні, в Сполучених Штатах Америки, Канаді, Польщі, Тайланді, Угорщині, Австрії, Казахстані. За весь час було створено понад 1000 моделей одягу для поціновувачів різних стилів. Наш бренд асоціюється з якісними та унікальними тканинами, поєднанням сучасних та етнічних мотивів, багатою палітрою кольорів та фактур. У нас часто замовляють вишиванки, весільний одяг, та ми шиємо і пальта, і керсетки, постійно розширюємо асортимент. Всі клієнти хочуть новинок, чекають виходу наших колекцій. В роботі ми використовуємо лише якісні матеріали, такі щоб добре та довго носилися: любимо старовинну домотканну коноплю, оксамит, батист, костюмні тканини, пальтові вовни. Я мрію, щоб одяг, який ми створюємо, був не просто красивим прикриттям тіла, а довершенням внутрішньої природи людини, яка його носитиме.
Період пандемії: труднощі та перешкоди
Коли почалась пандемія, у всіх була паніка, нам довелося скоротити штат працівників удвічі, адже обсяги продажів впали на 20-30%. Але ми не опустили руки та зосередились на тому, аби навести лад на виробництві. Ми зробили порядок з лекальною базою, фінансами; провели аналіз популярних товарів; оптимізували їх виготовлення; створили правила розподілення ресурсів та алгоритм дій команди на випадок нових локдаунів; почали впроваджувати 3D створення одягу, що є економним та екологічним інноваційним методом.
Чи варто розпочинати свою справу у наш час? Такого поняття як “добрий” час для бізнесу, думаю, що немає. Адже коли всі працюють, тоді є висока конкуренція, а в період пандемії важко усім. Інколи потрібно зібрати всі свої сили, від чогось відмовлятися і, все таки, не боятися ризикувати. Також навесні я проходила безкоштовну консультацію зі стратегії та маркетингу в рамках COVID-19 Business Clinic та дізналась багато корисного з маркетингу та управління бізнесом в цілому. До цього я не вивчала такі дисципліни і як правильно вести бізнес теж не знала. Я зробила ґрунтовний аналіз конкурентів, описала свого клієнта, провела глибинні бесіди із деякими з них і це дало мені розуміння, які дії потрібно робити для збільшення збуту. Зараз я ще й просуваю свій бренд у соціальних мережах, сама веду наші рекламні сторінки, хоча досвіду в мене замало, але я готова вчитися, тому що треба рухатись далі. |
Період пандемії: труднощі та перешкоди
Коли почалась пандемія, у всіх була паніка, нам довелося скоротити штат працівників удвічі, адже обсяги продажів впали на 20-30%. Але ми не опустили руки та зосередились на тому, аби навести лад на виробництві. Ми зробили порядок з лекальною базою, фінансами; провели аналіз популярних товарів; оптимізували їх виготовлення; створили правила розподілення ресурсів та алгоритм дій команди на випадок нових локдаунів; почали впроваджувати 3D створення одягу, що є економним та екологічним інноваційним методом.
Клуб Ділових Людей Україна та ініціатива COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ
Завдяки Клубу Ділових Людей Україна та проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом і урядом Німеччини та реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, я виграла ваучер на консалтингові послуги – маркетинг і продажі в період пандемії та після неї, які впроваджуватимемо найближчим часом. За допомогою експерта, який з нами працюватиме протягом 10 днів, плануємо розробити маркетинговий план, що допоможе залучити нових клієнтів, також працюватимемо над підвищенням ефективності роботи відділу продажів. Особливу увагу плануємо приділити онлайн-продажам та онлайн-представленню бренду. Тож у мене є багато питань щодо маркетингової стратегії, я дуже хочу порадитись з експертом у цій галузі, зрозуміти, куди нам рухатися далі, чи все добре ми робимо та як правильно організувати свій бізнес, щоб досягнути своєї цілі.
Переглянути продукцію бренду можна на сайті компанії та у соцмережах Facebook й Instagram.