72638

Новини

  • //
    Рішення для бізнесу: Критерії сегментації. Як знайти свого клієнта?: Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Для кожного бізнесу важливо розуміти, хто є його клієнтами і як правильно з ними комунікувати. Не варто працювати для всіх. Важливо розуміти потреби своєї цільової аудиторії та власні можливості їх вирішення. Для цього використовується сегментація. Власне, застосовуючи принцип вибору цільової аудиторії, ми визначаємо, з ким хочемо працювати, для кого створюємо товари/послуги. Правильне виділення ринкового сегменту – половина комерційного успіху. 

  • //
    Інструмент PESTEL: Як і коли його використовувати. Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    При аналізі підприємства не слід обмежуватись лише внутрішньою ситуацією, адже в такому випадку дослідження не є репрезентативним. Також не завжди достатньо аналізувати суто галузь чи конкурентів на ринку. Важливо мислити глобально, аби зрозуміти, що допомагає/заважає компанії розвиватися. Пандемія чи будь-яка інша криза – це не ситуація всередині компанії чи галузі, а щось значно глобальніше, адже впливає на нашу діяльність. Для керівника підприємств важливо мати заготовлені плани B, C, D, які можна застосувати у момент кризи.