Форум відвідали більше двох сотень власників та керівників малого та середнього бізнесу. Учасники форуму зазирнули у майбутнє, щоб встигнути переформатувати свій бізнес відповідно до сучасних трендів.
Під час з однієї з двох секцій – Стратегія та бізнес-моделі – підприємці дізналися про загальні тренди бізнесу 2018 від директора Громадської Школи Бізнесу Руслана Бельтюкова (Львів). Андрій Прудіус (Київ), експерт з вивчення поведінки споживачів та консультант з маркетингу, поділився з учасниками споживчими трендами та тим, чого клієнти очікують від бізнесу. Не могли обійти стороною і тему партнерства. Катерина Ковальчук (Київ), експерт з партнерства в бізнесі, привідкрила лаштунки як не пожаліти про вибір бізнес-компаньйона. Про гейміфікацію та креатив у бізнесі учасникам розповіла експерт в області креативних технологій розвитку персоналу Ольга Дуднік (Київ).
Другу секцію – Розвиток бізнесу в Інтернеті – з темою упаковки бізнесу як основи стратегії інтернет-маркетингу розпочала Світлана Насирова (Київ), експерт з маркетингу та просування на b2b ринках. Сергій Гутюк (Львів) та Олег Шаргородський (Львів), розповіли про те, що чи не найбільше цікавить підприємців – стратегії залучення клієнтів в Інтернеті та маркетинг-тренди в соціальних мережах, відповідно. Не упустили і тему стартап менеджменту та як змінюватися і не ставити все в «ALL IN» - Сергій Гнатчук, Івано-Франківськ. Про монобрендові моделі учасникам розповів київський підприємець Максим Прокопов (Київ), а Андрій Кузнєцов (Івано-Франківськ) поділився своїм досвідом з побудови ефективного відділу інтернет-маркетингу.
Аіда Марущак та Микола Савуляк розповіли про можливості розвитку бізнесу від ЄБРР та Клубу Ділових Людей, відповідно.
Також учасники взяли участь у масштабному Business Networking, під час якого налагодили більше сотні ділових контактів.