Новини

  • 18/04/2017
    Прес-конференція з нагоди презентації старту проекту «Адвокація для розвитку торгівлі»

    20 квітня об 11:00 у Львівській міській раді (каб. 230) представлять проект «Адвокація для розвитку торгівлі», який реалізовує Клуб Ділових Людей у межах ініціативи «Діалог зі сприяння торгівлі» за сприяння Європейського Союзу та підтримки Інституту економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД). Мета проекту – сприяння взаємодії влади та місцевого самоврядування Львівської області з представниками малого та середнього бізнесу, які є суб’єктами зовнішньо економічної діяльності (далі – ЗЕД).

  • 07/04/2017
    Опитування cуб'єктів ЗЕД

    Запрошуємо суб'єктів ЗЕД пройти опитування з метою виявлення реальних проблем, з якими підприємець стикається під час експортної діяльності. За результатами анкетування представники влади, бізнесу та громадськості напрацюють рекомендовані рішення, які допоможуть вирішити найбільш нагальні питання малого підприємництва.

  • 06/04/2017
    Проект «Адвокація для розвитку торгівлі»

    1 березня 2017 року у Львові стартував проект «Адвокація для розвитку торгівлі», який реалізовує Клуб Ділових Людей у межах ініціативи «Діалог зі сприяння торгівлі» Інституту економічних досліджень та політичних консультацій за сприяння Європейського Союзу. Мета проекту – сприяння взаємодії влади та місцевого самоврядування Львівської області з представниками малого та середнього бізнесу, які є суб’єктами зовнішньо економічної діяльності (далі – ЗЕД). Проект триватиме до 31 липня 2017 року.

  • 27/03/2017
    «ДІЛОВЕ СЛОВО» №28

    «ДІЛОВЕ СЛОВО» №28

    Нові можливості, неочікувані новини та щирі історії про перемоги та невдачі в бізнесі – це про новий випуск «Ділового слова», з яким радимо завершити тиждень та розпочати вихідні. Читайте та надихайтеся…

  • 27/03/2017
    Інвестиційний проект

    Цього і наступного тижня у Клубі Ділових Людей відбуватимуться презентації проекту «АТ Фрост Груп». Це вже третє спільне інвестиційне підприємство учасників Клубу, мета якого – надати підприємцям можливість невеликими коштами входити у високорентабельний бізнес для отримання сталих прибутків.

  • 17/02/2017
    Звернення Голови Клубу Ділових Людей Миколи Савуляка

    Сьогодні в Клубі діє 16 сервісів та проектів, серед яких варто зазначити нові та найбільш цікаві: персональний бізнес-асистент, бізнес-групи, інформація про можливості для бізнесу, бізнес-консультації, тижневик «Ділове Слово», інвестиційні проекти, адвокасі тощо.

  • 01/02/2017
    Українських підприємців запрошують до Львова на масштабний бізнес-нетворкінг

    22 лютого 2017 року у Львові відбудеться черговий NetworkingEvent – захід унікального формату, в межах якого підприємці налагоджують ділові контакти з великою кількістю керівників та власників бізнесу.  Організатори та автори формату – Клуб Ділових Людей, де нетворкінги відбуваються з 2015 року.

  • 05/01/2017
    Більше 200 франківських підприємців зібралось на форумі «Тренди бізнесу 2018»

    30 листопада 2017 в Івано-Франківську місцевих підприємців навчали як зробити власну справу ще успішнішою.  Для них відбувся форум «Тренди бізнесу 2018», організований Центром підтримки бізнесу, основаним на базі Клубу Ділових Людей у м. Івано-Франківськ, у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки ЄБРР.

  • //
    Як життєвий цикл товару збільшує прибутковість компанії?: В рамках естафети досвіду пройде онлайн-зустріч для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Бізнес-асоціації – важливий інструмент підтримки і розвитку підприємництва в Україні. Для  залучення підприємців в асоціації, а отже – покращення бізнес-середовища, в рамках ініціативи «Ефективні бізнес-об’єднання - спроможний бізнес - сильна країна» проходить «Естафета досвіду ― 10 регіонів України». Ініціатива реалізовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ). 

  • //
    Рішення для бізнесу: Бізнес-моделі. На чому ми заробляємо/втрачаємо?: Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    Кожне підприємство працює за певною бізнес-моделлю. Хтось заробляє, продаючи велику кількість продукції, хтось навпаки –  пропонує різні позиції, щоб клієнти могли обрати і залишитись задоволеними. Водночас, щоб уникнути втрат  прибутковості, потрібно чітко розуміти, по якій схемі працює компанія, де заробляє, на чому втрачає.

  • //
    Рішення для бізнесу: Три складові, які формують компанію. Онлайн-захід для бізнесу та бізнес-об’єднань

    В сучасних реаліях впізнаваність компанії на ринку викликає у споживачів довіру та формує її позитивний образ. Сьогодні складно уявити успішний бізнес без сформованого сильного бренду. Водночас один лише бренд не гарантує успіху. Вирішальною складовою прибуткового бізнесу є так званий «золотий трикутник» - сильний бренд, що опирається на якісний продукт та ефективну бізнес-модель. 

  • //
    Рішення для бізнесу: товарна та ринкова стратегія бізнесу. Конкурентоспроможність бізнесу

    У процесі розвитку компанії настає момент, коли власники/керівники розмірковують, куди рухатись далі. Причин для роздумів може бути декілька: існуючий ринок добре освоєний і продукт є конкурентоздатним; ринок дуже вузький чи конкурентний і потрібно щось змінювати. Для прийняття ефективного рішення, особливо в умовах кризи, важливо враховувати конкурентів та інші фактори ринку, які допомагають/заважають розвиватись.