Омніканальність передбачає комплексне використання каналів комунікації, щоб кожен окремо взятий з них підтримував інші. Світ стрімко змінюється, а з ним і способи отримання інформації. Сучасні покупці хочуть, щоб компанії спілкувалися з ними на їх умовах: де і коли вони цього захочуть, при цьому не набридаючи весь інший час. Цього можна домогтися, запровадивши мультиканальну, омніканальність, крос-канальність або крос-девайс. Що спільного у цих понять і в чому полягають основні відмінності, Ви дізнаєтеся відвідавши наш вебінар.
В програмі:
- Про переваги та можливості Omni-Сhannel Marketing ,;
- Як збирати базу?;
- Як вибудувати єдиний ланцюжок в спілкуванні і не зупинятися тільки віртуальному спілкуванні.
Дата: 14 березня
Час: 16:00 - 17:00 за Києвом.
Зареєструйтеся для участі у вебінарі вже сьогодні, і задайте своє питання спікеру!
Участь безкоштовна за реєстрацію: https://u.to/HUC4FA
Всі зареєстровані учасники отримають посилання на пряму трансляцію за пів години до початку заходу.