Практичний вебінар для підприємців "Як виміряти ефективність реклами".

Новини

Всі новини

БЕЗ ВОДИ 

Реєстрація: http://bit.ly/2TW20KB

Впевнений, що кожен з вас використовує різні канали реклами для продажу своїх товарів чи послуг. 

Хтось активно працює у фейсбук, хтось надає перевагу рекламі від Гугл, хтось налагоджує e-mail-маркетинг чи смс-розсилки. А хтось успішно поєднує ці всі канали.

Але чи знайєте який з цих всіх каналів приносить вам найбільше грошей і скільки саме? 

Якщо так - Ви молодець.

Якщо ні - у мене є хороші новини. Ефективність інтернет-реклами можна дуже чітко поміряти.  І зробити це простіше, ніж вам соже здаватися:

  • Як вимірювати ефективність рекламного каналу з допомогою GoogleAnalitycs?
  • Які дії користувача потрібно відстежувати, якщо ваш сайт - це інтернет-магазин?
  • Які дії користувача потрібно відстежувати, якщо ваш сайт - це НЕ інтернет-магазин?
  • Як налаштувати цілі за 15 хв в GoogleAnalitycs без програмістів?
  • Що таке UTM-мітки, для чого вони потрібні і як з ними працювати?
  • Питання-відповіді.

Дата вебінару: п'ятниця 22 лютого 2019 року.  Початок о 16:00. Тривалість 1,5 год.

Доповідач Юрій Пирч - експерт з інтернет-маркетингу, сертифікований спеціалість GoogleAds.. 

Реєструйтеся: http://bit.ly/2TW20KB