БЕЗ ВОДИ
Реєстрація: http://bit.ly/2TW20KB
Впевнений, що кожен з вас використовує різні канали реклами для продажу своїх товарів чи послуг.
Хтось активно працює у фейсбук, хтось надає перевагу рекламі від Гугл, хтось налагоджує e-mail-маркетинг чи смс-розсилки. А хтось успішно поєднує ці всі канали.
Але чи знайєте який з цих всіх каналів приносить вам найбільше грошей і скільки саме?
Якщо так - Ви молодець.
Якщо ні - у мене є хороші новини. Ефективність інтернет-реклами можна дуже чітко поміряти. І зробити це простіше, ніж вам соже здаватися:
- Як вимірювати ефективність рекламного каналу з допомогою GoogleAnalitycs?
- Які дії користувача потрібно відстежувати, якщо ваш сайт - це інтернет-магазин?
- Які дії користувача потрібно відстежувати, якщо ваш сайт - це НЕ інтернет-магазин?
- Як налаштувати цілі за 15 хв в GoogleAnalitycs без програмістів?
- Що таке UTM-мітки, для чого вони потрібні і як з ними працювати?
- Питання-відповіді.
Дата вебінару: п'ятниця 22 лютого 2019 року. Початок о 16:00. Тривалість 1,5 год.
Доповідач Юрій Пирч - експерт з інтернет-маркетингу, сертифікований спеціалість GoogleAds..
Реєструйтеся: http://bit.ly/2TW20KB