Під час курсу Ви:
- вивчаєте практичні інструменти маркетингу для сегментації ринку і позиціонування бренду
- створюєте власну стратегію просування свого бренду, продукту/послуги
- створюєте (модернізуєте) профілі свого бренду в Facebook та Instagram
- складаєте детальний контент-план для соціальних мереж своєї компанії і створюєте шаблони різних типів публікацій
- опановуєте навички роботи в програмах для розробки візуального контенту
- вчитесь писати тексти, які дійсно продають
- вправляєтесь у розвитку креативності для створення вірусного контенту
- детально розглядаєте всі розділи рекламного кабінету Facebook для грамотного створення та ведення рекламних кампаній
20% теорія
35% робота в групах
45% робота з власними кейсами.
домашні завдання. обговорення.
На окремих майстер-класах потрібно мати з собою ноутбук
8 занять по 3 години.
група - 8 людей.
Автор і викладач курсу: Ольга Філіпова, project manager, SMM-specialist. Досвід в event-менеджменті, в сфері PR та реклами – 6 років. Практичний досвід в SMM – 4 роки Досвід консалтингу в галузі – 2 роки
Організатор: 2.O Marketing Agency
Місце проведення: уточнюється
Дата і час: пнд, срд, птн.
Старт курсу: 18 лютого
Дати занять: 18.02, 20.02, 22.02, 25.02, 27.02, 01.03, 04.03, 06.03
Вечірня група: 18:30 - 21:30
Вартість курсу (8 занять): 3500 грн
Для учасників Клубу Ділових Людей Україна вартість курсу - 2500 грн
У вартість включено кава-перерви
Програма спеціально розроблена для:
- керівників відділів, що відповідають за комунікацію з клієнтами: маркетингу, PR, реклами - аби розібратися в тонкощах маркетингу соціальних медіа.
- спеціалістів з комунікації — маркетологів, рекламістів, PR-спеціалістів, smm-менеджерів, інтернет-маркетологів - аби розуміти, як правильно управляти брендом в соціальних мережах.
- власників малого і мікробізнесу
Реєстрація і повна програма курсу на сайті: https://twoocommunity.com/smm-factory/