40

Практичний інтенсив з маркетингу соціальних мереж

Новини

Всі новини

Заняття в невеликих групах, орієнтовані на роботу з індивідуальними кейсами учасників.

  • Цей курс про те, як уникнути дрібних помилок, які коштують великих грошей.
  • Про те, як не заплутатися на старті: з чого почати і в якому напрямку рухатись.
  • Про те, що дійсно важливо і чому потрібно присвячувати левову частку часу.
  • Про те, як не просто щось публікувати, а досягати при цьому результатів.

Під час курсу Ви:

  • вивчаєте практичні інструменти маркетингу для сегментації ринку і позиціонування бренду
  • створюєте власну стратегію просування свого бренду, продукту/послуги
  • створюєте (модернізуєте) профілі свого бренду в Facebook та Instagram
  • складаєте детальний контент-план для соціальних мереж своєї компанії і створюєте шаблони різних типів публікацій
  • опановуєте навички роботи в програмах для розробки візуального контенту
  • вчитесь писати тексти, які дійсно продають
  • вправляєтесь у розвитку креативності для створення вірусного контенту
  • детально розглядаєте всі розділи рекламного кабінету Facebook для грамотного створення та ведення рекламних кампаній

20% теорія

35% робота в групах 

45% робота з власними кейсами.

домашні завдання. обговорення.

На окремих майстер-класах потрібно мати з собою ноутбук 

8 занять по 3 години.

група - 8 людей.

Автор і викладач курсу: Ольга Філіпова, project manager, SMM-specialist. Досвід в event-менеджменті, в сфері PR та реклами – 6 років. Практичний досвід в SMM – 4 роки Досвід консалтингу в галузі – 2 роки

Організатор: 2.O Marketing Agency

Місце проведення: уточнюється

Дата і час: пнд, срд, птн.

Старт курсу: 18 лютого

Дати занять: 18.02, 20.02, 22.02, 25.02, 27.02, 01.03, 04.03, 06.03

Вечірня група: 18:30 - 21:30 

Вартість курсу (8 занять): 3500 грн

Для учасників Клубу Ділових Людей Україна вартість курсу - 2500 грн

У вартість включено кава-перерви

Програма спеціально розроблена для:

  • керівників відділів, що відповідають за комунікацію з клієнтами: маркетингу, PR, реклами - аби розібратися в тонкощах маркетингу соціальних медіа.
  • спеціалістів з комунікації — маркетологів, рекламістів, PR-спеціалістів, smm-менеджерів, інтернет-маркетологів - аби розуміти, як правильно управляти брендом в соціальних мережах.
  • власників малого і мікробізнесу

Реєстрація і повна програма курсу на сайті: https://twoocommunity.com/smm-factory/