Marketing Marathon «RUN, BRAND, RUN»

Новини

Всі новини

Святкуємо День Маркетолога в жовтні разом із 2.O Marketing Community!

22-26 жовтня  Marketing Marathon

run, brand, run 

22.10 Дистанція 1 Покоління Z і їхні купівельні звички Михайло Ткач

Поговоримо про теорію Нейла Хоувома та Вільяма Штрауса, що сколихнула світ маркетингу. 

  • Як рік народження впливає на купівельні звички? І як це використовувати?
  • Як гартувалась сталь. Бебі бумери.
  • В чому основні відмінність Х-ів та Y-ів? 
  • Покоління Z. Найбільша загадка та інтрига - люди, які не пам’ятають світ без мобільного телефону, комп’ютера та без інтернету.
  • Як вони купують? Чого хочуть? Як мислять? Яким буде світ в їх управлінні? 

23.10 Дистанція 2. Як робити гроші в Telegram?    Андрій Бродецький

  • В чому фішка Telegram каналу?
  • Чому його треба створити?
  • Які цілі можна досягати в Telegram?
  • Telegram в Україні - статистика, тенденції, кейси
  • Як вести і просувати канал в Telegram
  • Цікаві канали, з яких можна брати приклад

24.10 Дистанція 3. Вірусний контент. Тисячі переглядів стрічкиАндрій Фединишин

  • Чому контент - ключ до сustomer jorney?
  • Як пізнати клієнта свого як самого себе?
  • 10 типів найпопулярнішого контенту
  • Чинники вірусності 
  • Лайфхаки в дистрибуції
  • Детальний розбір кейсів

25.10 Дистанція 4.  Chatbot. Продажі в Messenger  Микита Підгайний

  • Що таке чатботи і як вони працюють
  • В чому їхня переваги? Чому це тренд №1
  • Хороші та погані приклади чатботів
  • Запитання/відповіді/розбір кейсів
  • Створення тест-бота разом з аудиторією

26.10 Дистанція 5. LinkedIn для бізнесу. Будь першимВ’ячеслав Юренко

Про те, що ви давно хотіли дізнатися, але ніде не могли почути!

Поради та інструкції від провідного фахівця з просування брендів!

  • особливості мережі 
  • перспективи роботи з цільовою аудиторією
  • просування бренду і найм співробітників
  • безкоштовні інструменти: як їх впровадити з нуля
  • платні інструменти просування і задачі, які вони можуть вирішувати
  • автоматизація ручної роботи
  • кейси і рекомендації 

Вартість участі:

▪“spartan”▪ (квиток на одну подію при оплаті до 5 жовтня) - 250 грн.

▪“athlete”▪ (квиток на одну подію при оплаті після 5 жовтня) - 300 грн.

▪“marathon runner”▪ (5 квитків на всі події марафону) - 1000 грн.