19 лютого (19.02.2019) стартує курс «Курс Event Management in business»
Курс івент-менеджменту – це 4 місяці класного навчання та чудовий спосіб отримати корисні знайомства. Ти дізнаєшся, як плавати на хвилях нетворкінгу та для чого це тобі.
Ми навчимо, як здобути та прокачати організаторські здібності, з нами ти опануєш ведення проектів, та те, як правильно ними управляти і не вигорати, як працювати в команді та яку радість це може приносити.
Навики, які ти здобудеш тут, знадобляться у будь-якій професії, або ж стануть окремою справою твого життя!
Забудь про виснаження після подій та вигорання від комунікації.
Створювати події можна легко та ефективно, отримуючи радість самому і роблячи інших трішки щасливішими.
Тож якщо ти любиш дарувати емоції - тобі сюди!
З нами ти навчишся:
- комплексному розумінню сучасного івент-менеджменту
- отримаєш низку практичних лекцій від експертів своєї справи
- краще розпізнавати та реалізовувати свої можливості
- розвиватись як особистість, знаходити свій вектор руху
- нових знань, щоб прискорити розвиток кар’єрного росту
- поринеш у закулісся та процеси організації подій
На тебе тебе чекають 30 занять - 61 година корисної та цікавої інформації.
Наприклад, ми навчимо, які бувають види івентів, та чим ІТ івенти відрізняються від решти. Навчимо організовувати конференції , а за бажанням - навіть фестивалі.
Слова “робота в команді” перестануть для тебе бути просто словами, а ще - навчишся грамотно залагоджувати конфлікти. ⠀
HR- менеджерам буде цікаво навчитись комунікувати з клієнтами, спікерами, здобути навик розрахунку бюджетів, а всім охочим стане у нагоді опанування сучасних технологій, наприклад, ведення SMM.
Після нашого курсу ти перестанеш боятися публічності, а, можливо, й відкриєш власну справу, дізнаєшся краще, що таке харизма та mind maps.
Якщо не знаєш, з чого розпочати - допоможуть наші ментори. Викладачі нашого курсу - професіонали, які реалізували вже чимало успішних кейсів.
З нами буде весело, активно та багато фану!
Ми навчимо також знаходити ділових партнерів , які прагнуть розвиватись у тому самому напрямку, що й ти.
Івенти настільки тісно увійшли в наше життя, що для кожного бізнесу буде цікавим дізнатись, як краще грамотно вести промоцію проектами. Можливо, ти давно хочеш розвинути такий класний навик маркетолога?
Хто навчатиме?
Наші спікери:
- Valeriia Samoylova Kovalets, виконавчий директор Львівського клубу менеджерів з персоналу та Business Event Management
- Оксана Щур, засновник Львівський клуб менеджерів з персоналу "HR-Кав'ярня". Автор навчальних програм з управлінського та event менеджменту.
- Anna Zaytseva, засновник Львівський клуб менеджерів з персоналу "HR-Кав'ярня" Автор навчальних програм з управлінського та event менеджменту.
- Olha Filipova, Project manager, SMM-specialist, засновник 2.O Marketing Community
- Kristina Ped, засновник PED community, 10 років міжнародного досвіду в PR та EVENT сфері.
- Andrii Maryniuk, директор агенції інформації та аналітики Інформаційна агенція "Гал-інфо"
- Nataliya Diomova, співзасновниця агенства THE MARINATA, що надає послуги зі стратегічного консультування та маркетингу для технологічних компаній.
- Оля Николишин, керівник відділу івентів у SoftServe.
Відтепер бронювати зали, чи замовляти кейтерінг, отримати практичні знання і знайти нових друзів, чи, може, просто почати нову сторінку життя - це весело, додай драйву в життя собі та іншим!
Для кого цей курс:
- для студентів
Отримати навики, які знадобляться у будь-якій професії.
- для молодих мам
Познайомитись з цікавими людьми, здобути нові знання для власного саморозвитку, спробувати себе у різноманітних ролях від організатора до маркетолога.
- для HR та офіс-менеджерів
Вас навчать якісно та без стресу організувати будь-яку подію в компанії. Покращити свої скіли та розвинути нові.
А також запрошуємо до навчання усіх талановитих амбітних особистостей! Ви готові?
Курс стартує 19 лютого (19.02.2019)
Ми допоможемо закохатися в цю справу так, як її любимо самі!
Реєстрація: http://bit.ly/EventManagementinBusiness
Чекаємо на зустріч з тобою!
Посилання на подію https://www.facebook.com/events/812502482414606/?active_tab=about