ТОП - кейси, відповіді на які отримають учасники:
1. Чому клієнт залишає салон і переходить в інший? Емоційний стан клієнта і як його втримати на протязі обслуговування. 6 почуттів клієнта, як на них ефективно впливати.
2. Бренд + фасад, і їх вплив на роботу салону (кожен учасник конференції зможе заздалегідь відправити фото фасаду і отримати його експертизу на заході).
3. Робота з персоналом - де шукати, як мотивувати і як утримувати співробітників в своєму бізнесі в пік конкуренції. Зріз заробітних плат - плюси мінуси відсотків і ставок. Впровадження та аналіз КРI в салонному бізнесі.
4. Систематизація бізнес процесів в салоні краси: покрокові алгоритми, приклади, інструменти, ефективні способи впровадження.
5. Ризики нашого ринку і його відмінності від Європейського. Тенденції та тренди.
ПРОГРАМА І СПІКЕРИ:
ТЕМА - 1: Імідж - як спосіб збільшення купівельного попиту на послуги в Beauty індустрії:
- Як зробити так, щоб імідж салону збільшував купівельну спроможність клієнта?
- Створення іміджу салону через колір, запах, смак, звук і фактуру.
- Імідж власника. Імідж керівника. Імідж співробітника.
Спікер: ТЕТЯНА ДЕМЧЕНКО - іміджмейкер. Керівник Image & Promotion Studies. Читає лекції, проводить майстер класи та семінари. Читає семінари і проводить практикуми для українських виробників одягу. Ідейний керівник, творець програми навчання для професіоналів іміджмейкерів, стилістів, шопперов. Імідж-експерт телевізійних проектів на каналах «1 + 1», «НОВИЙ». Імідж-консультант політиків і публічних людей, політичних партій. Провела понад 200 сесій повного циклу по створенню іміджу клієнта. Займається аналітикою і консультуванням іміджу організацій, фірм, салонів та різних. Створює і проводить шопінг маршрути в країнах Європи - Німеччині, Італії, Іспанії.
ТЕМА - 2: Getting Things Done - продуктивність без стресу в бізнесі та особистому житті:
- Як ефективно обробляти інформацію за допомогою 5 кроків методології GTD®?
- Як знизити стрес від інформаційного перевантаження?
- Як допомогти вашому мозку не забувати про потрібні речі?
- Як організовувати списки справ, які працюють?
- Як бути впевненим в тому що те, що ви робите, приносить вам максимальну користь?
- Як не втрачати контроль за справами і як повернути його, якщо ви випали з потоку?
Спікер: В'ЯЧЕСЛАВ СУХОМЛИНОВ - Глава офіційного представництва David Allen Company в Україні, співзасновник компанії LIVE.LOVE. Пройшов шлях від керівника невеликої мережі кафе до виконавчого директора крупного ресторанного холдингу Tarantino Family (70 ресторанів, 2500 співробітників).
ТЕМА - 3: Управління враженнями клієнта - зонування і візуальний мерчендайзинг в б'юті-сфері:
- Світові тренди ритейл-маркетингу б'юті-сфери в Європі, Південно-Східної Азії, США
- Як змінюються салони краси та інші заклади б'юті-сфери в епоху економіки вражень?
- Customer Journey (управління подорожжю клієнта).
- Як працює концепція зовнішнього і внутрішнього оформлення в комплексі?
- Правила зонування та візуального мерчандайзингу.
Спікер: ОЛЕНА Коронотова - співвласник і керуючий партнер IDNT retail-marketing & design. Золотий і срібний призер Effie, # 1 нагороди в маркетингу з точки зору ефективності та результативності.
Входить до ТОП-50 підприємців 2017 року України за версією MC Today.
ТЕМА - 4: Як створити успішний бізнес в умовах агресивної конкуренції і швидко мінливого середовища.
Спікер: ВОЛОДИМИР МАЛІЧЕВСКІЙ - експерт по підвищенню операційної ефективності бізнесу і побудові системного навчання.
PhD, МВА, Сертифікований консультант з управління СМС по Амстердамського стандарту ICMCI.Віце-президент Корпоративного університету групи Компаній «Нова Пошта» Президент Асоціації консультантів з управління (CMC- Ukraine). Власник «ICPM ™ Consulting». Чотириразовий переможець Битви кращих тренерів СНД за версією «В2В Master» (Золотий, Срібний і Бронзовий тренер 2013-2016 років).
ТЕМА - 5: Як щасливий співробітник може збільшить прибуток вашого бізнесу?
- Щастя як бізнес-модель;
- Передумови актуальності теми «щастя на роботі»;
- Щастя співробітників - це витрати або інвестиції? Як оцифрувати щастя в бізнесі?
- Управління щастям команди по моделі «СОРС: 4 складових щастя на роботі».
Спікер: ІРИНА ПРИМАК - бізнес-консультант по Employer Branding, HR-маркетолог, власник консалтингової компанії «Do Marketing!».
Сертифікований експерт по темі «Щастя в діяльності», автор моделі «СОРС. 4 складових щастя на роботі », автор проекту« Інститут Корпоративного Щастя ».
4 вищі освіти: іноземні мови, економіка підприємства, маркетинг, психологія.
Бізнес-коуч (ICU), TОP-фасилітатор.
ТЕМА - 6: Як з мінімальним бюджетом і максимальним ефектом розробити і впровадити програму «Таємний покупець».
Спікер: ОЛЕНА БЄЛІКОВА - HRD, фахівець в галузі управління персоналом і HR бізнес-процесів. Досвід в наймі персоналу, професійний розвиток співробітників і підвищенні їх особистої ефективності більше 7 років. Кар'єрний консультант, кар'єрний коуч, мотиватор. HRD в мережі магазинів RED - магазини брендового одягу
ТЕМА - 7: Емоційні продажу в б'юті-сфері - ідеї про які ви ще не здогадувалися.
Спікер: ТЕТЯНА ШЕРМАН - керівник департаменту по взаємодії з зовнішніми клієнтами ДТЕК.
Бізнес-тренер, коуч, магістр журналістики, реклами і PR, висококваліфікований фахівець по роботі з клієнтами, МВА.
Спеціалізація: Продаж, переговори, клієнт-сервіс, іміджмейкінг, емоційний інтелект.
Захід складається з комбінованої теоретичної частини та практичної роботи по ключових темах: персонал, клієнти, маркетинг і розвиток.
В процесі Конференції кожен учасник створить стандарт сервісу в своєму салоні, а також методом фасилітації, отримує мінімум 20 рішень свого запиту (проблеми) на підставі групової роботи учасників конференції - піде з готовим рішенням і практичними інструментами, які відразу зможе застосувати у себе в салоні.
Вартість участі при оплаті в день заходу - 2500 грн.
• до 31.03.2019 р - 1700 грн.
• до 11.04.2019 р - 2100 грн.
Online реєстрація і покупка квитків: https://1204-ebe.ticketforevent.com/
Дата проведення: 12 апреля 2019 року з 10:30 до 18:00
Місце проведення: Міжнародний виставковий центр. м.Київ, Броварський проспект, 15, павільйон 2А, зал №11.
Квитки на «Практична Конференція для ТОП-менеджерів, найманих директорів і керуючих салонного бізнесу: Емоції чи бізнес - як створювати і управляти?» 12 квітня 2019 (Україна, Київ): https://1204-ebe.ticketforevent.com
ОРГАНІЗАТОР:
Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Beauty HR center.
Директор: Оксана Палагеча.
+380932981828
+380974828878 Viber, WhatsApp, Telegram.