Основна мета майстер-класу - розвиток комунікативних навичок менеджера відповідно до його особистісних та психологічних особливостей, а також прийняття рішень в ситуаціях ділової взаємодії. Пропонована концепція майстер-класу спрямована на розвиток і формування психологічних параметрів, що сприяють ефективній взаємодії.
На майстер-класі буде обговорено такі питання:
- Сервісна поведінка команди та способи досягнення результату.
- Причини і наслідки агресивної та інфантильної поведінки співробітників.
- Що заважає встановлювати довіру в команді ресторану та готелю?
- Зміни в мотивації та управлінні. Сучасні тенденції створення «Здорового робочого середовища» в закладі.
- Умови створення безпечного середовища для співробітника.
- Беззастережне лідерство керівника та шляхи досягнення. Кроки до успішного лідерства.
- Управління почуттями, емоціями та враженнями.
- 3 способи отримання радості. Мислення і робота з
- підсвідомістю.
- 10 способів ефективної реалізації своїх здібностей. Зміна звичок і реакцій на нестандартні ситуації.
- Клієнтський досвід і очікування сучасного суспільства. 3 показники вимірювання клієнтського досвіду в ресторанному бізнесі.
Майстер-клас буде корисним для:
- власників ресторанного та готельного бізнесів;
- керуючих та директорів;
- адміністраторів та менеджерів ресторанів та готелів;
Інформація для учасників:
Майстер-клас відбудеться 25 квітня 2019 року.
Тривалість майстер-класу (3 години)
Початок реєстрації о 15:30
Місце проведення: Уточнюється.
Вартість навчання: реєстрація та оплата
до 15.03.2019 - 400 грн.
до 15.04.2019 - 500 грн.
до 24.04.2019 - 600 грн.
Для учасників Клубу Ділових Людей Україна розігруємо квиток на захід. Розіграш вже в закритій груп учасників Клубу на facebook
*при реєстрації 3-х учасників від однієї компанії, 4-й учасник відвідає тренінг безкоштовно!
Реєстрація:
за телефоном - 067 370 77 78 Олена
за посиланням: https://goo.gl/forms/sOXpH0lg5YIjeivD2