За час реалізації проекту створений кооператив активних мешканців громади СОК «Файні сусіди», зареєстровано торгову марку “CowБойки: Український Дикий Захід”, котра об'єднує мешканців громади. Окрім того, в рамках проекту розпочала роботу- кулінарна школа Світлани Савки. В рамках пізнавального гастротуру туристи знайомляться з кухнею регіону, можуть спробувати свої сили у приготуванні їжі і, звісно, скуштувати найоригінальніші страви бойківської кухні. Фокус цієї ініціативи зосереджений на розвитку туризму та громади в цілому через створення туристичного кластеру, - поділився досягненнями керівник проекту Дмитро Якимець.
Власне, презентація перших результатів відбулася у новоствореній Школі Місцевого Економічного Розвитку, котра була однією із ключових складових реалізації проекту. Створення школи забезпечить підготовку персоналу для туристичного містечка: офіціантів, продавців, адміністраторів тощо. Вона призначена для проходження навчання мешканцями Новоміської ОТГ, адже у туристичному містечку мають працювати переважно місцеві жителі.
Уже в кінці серпня - на початку вересня 2019 року в рамках проекту планується відкриття парку розваг “CowБойки” і проведення серії масових заходів, на зразок фестивалів, аби збільшити туристичний потік.
Реалізація проектів на зразок “CowБойки: Український Дикий Захід” важливі завдяки своєму довготривалому ефекту навіть після їх завершення, а також результатам впровадження якісних змін. Ми сподіваємося, що цей проект стане не просто набором заходів, а змінить взаємодію всередині громади, глобально - модель економічного розвитку, а відтак - підвищить добробут мешканців регіону, - додав Дмитро.