Top speaker форуму засновник, генеральний директор і старший консультант Dagher Consulting Group (DCG), провідний канадський консультант з офісами у Гонконгу, Шрі-Ланці та Бангладеші Чарльз Дагер (Charles Dagher) розповів про особливості стратегічного планування, моніторинг процесу, підвищення ефективності виробництва та продукції в текстильній індустрії.
Немає єдиного універсального рішення чи специфічної стратегії управління для компаній текстильної індустрії. Якщо ми говоримо про швейну індустрію, виробництво одягу, взуття, шкіряних виробів чи будь-яку іншу сферу промисловості, для малого і середнього бізнесу тип управління, зазвичай, не відрізняється. Що ж стосується ощадливого виробництва, то це – не є екстраординарний спосіб ведення бізнесу, попри поширену думку. Більше того, якщо компанія застосовує інженерний дизайн, то вже веде ощадливе виробництв, адже працює над зменшенням затрат, оптимізацією простору і робочого часу тощо. Це є вагомим кроком в розвитку цього напряму, зауважив Чарльз Дахер.
В бізнесі існує дві невід’ємні речі – це прибутки і сатисфакція замовника, але це залежить значною мірою від середньої ланки в цьому ланцюжку – задоволеного працівника. Якщо створити належні умови роботи та систему мотивації персоналу, то це вирішить один із найактуальніших викликів українського ринку текстильної індустрії - нестачу кадрів. Власне, про підвищення продуктивності виробництва завдяки потенціалу команди, без значних інвестицій говорив експерт форуму директор взуттєвої фабрики «Progress Service» Павло Федюк.
Значну увагу в своєму виступі спікер приділив впровадженню lean-підходу на підприємстві (ощадливе виробництво), не вкладаючи в це жодних коштів або затрачаючи мінімальні ресурси. Сьогодні фокус управління зміщується в сторону людей. Саме тому важливо будувати модель комунікації, що базується на принципах взаємоповаги та залученні працівників до процесу покращення і розвитку компанії.
Щоденне впровадження ідей для покращення та інвестиції в людей – формула, що приведе компанію до збільшення ефективності без зайвих витрат. Проте існує 4 критерії, котрим має відповідати та чи інша ідея перед її імплементацією на виробництво: безпека, якість, спрощення і швидкістю, - відзначив спікер Павло Федюк.
Програма також включала вільне спілкування для налагодження ділових контактів, обміну досвідом та ідеями для підвищення ефективності процесу виробництва та продукції, що виготовляють компанії в сфері текстильної індустрії.
Сьогодні для успішного ведення бізнесу важливим є вміння стратегічного планування та прописана візія компанії, котра визначає напрям її руху та розвитку. Форум "Операційний менеджмент в текстильній індустрії. Ощадливе виробництво" став тим майданчиком для конструктивного діалогу про можливості та виклики українського ринку текстильної індустрії, а відтак - побудову ефективної стратегії для нарощення його потенціалу та інвестиційної привабливості країни в цілому.