«Для підприємців важливо вже сьогодні знати тренди, котрі визначатимуть, як розвиватиметься бізнес завтра. Окрім того, потрібно розуміти настрої ринку, щоб відповідати його запитам та використовувати нові можливості. Наша місія полягає в тому, щоб сформувати сильну бізнес-спільноту для розвитку конкурентного малого та середнього бізнесу, і України в цілому, – відзначив керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаного на базі Клубу Ділових Людей Україна Микола Савуляк.
Спікер форуму, спеціаліст у питаннях розвитку малого і середнього підприємництва Любомир Чорній виокремив тренди, що впливатимуть на розвиток бізнесу в 2019 році.
«Сегмент мікро і малого бізнесу є визначальним для збереження соціальної стабільності (забезпечує 3 із 9 робочих місць) та базового споживання товарів і послуг», – зауважив спікер.
Експерт в цифровій трансформації бізнесу Дмитро Горлін поділився думками про діджиталізацію бізнесу, штучний інтелект та вплив технологічних трендів на розвиток бізнесу.
Експерт з бізнес-моделювання Ігор Гут розповів про конкурентоспроможність компаній та «правила виживання» бізнесу в українських реаліях.
«Бізнес – гра з можливостями і ризиками. Компанії конкурують не товарами чи послугами, а – бізнес-моделями. Успіх компанії визначає конкурентоздатний продукт, ефективна бізнес-модель і привабливий бренд, – зазначив спікер.
Спеціаліст у сфері інтернет-маркетингу Андрій Сірук роз’яснив сучасні тенденції інтернет-маркетингу та ефективні методи просування бізнесу в мережі.
Також в рамках форуму відбулась панельна дискусія «Споживчі тренди в Україні: що обирає клієнт сьогодні і що впливатиме на його вибір завтра». Учасники дискусії – 4 власники бізнесів, які будують свій бізнес на основі одного з трендів на ринку:
- лідерський підхід: Володимир Олійник, організатор проекту «Школа лідерства»;
- будівництво та енергоефективний підхід: Тарас Виноградник, генеральний директор девелоперської компанії «Арсенал-Сіті»;
- клієнтоорієнтований підхід: Валерій Гусак, засновник «Домової служби»;
- системність у бізнесі: Юрій Холод, керівник компанії «Ромус-Поліграф».
Учасники відзначили, що інформація про програми та можливості для розвитку бізнесу допоможе краще вести власну справу. Важливою частиною форуму був нетворкінг, під час якого підприємці активно спілкувалися та налагоджували ділові контакти.
В епоху стрімких змін підприємцям варто йти в ногу з часом. Саме тому форум «Тренди бізнесу 2019» став чудовою платформою для кращого розуміння ринку, здобуття цінного досвіду, нових шляхів розвитку бізнесу і розширення бази ділових контактів.