Оксана Черепанич: Власний бізнес — “дорогий університет”, що надає безцінний досвід

Новини

Всі новини

Оксана Черепанич — підприємиця з 15-річним досвідом у сфері гостинності, засновниця текстильної компанії “Grehori Textile”і бренду “Skatertyna” є учасницею Клубу Ділових Людей Україна. Оксана розповіла історію відкриття свого першого бізнесу, поділилась формулою успіху в підприємництві та планами на майбутнє.

Учасниця Клубу Ділових Людей Україна Оксана Черепанич — підприємиця, засновниця текстильної компанії “Grehori Textile”. Оксана має 15-річний досвід у сфері гостинності, зокрема консалтингу, який включає розробку проектів технологічних кухонь, налагодження внутрішніх процесів, укомплектування обладнанням і посудом. Бажання розширити список послуг і багаторічний досвід надихнули її на створення власного бізнесу. Так 5 років тому виникла компанія “Grehori Textile”, що виготовляє корпоративний одяг і текстильну продукцію для HoReCa (готель-ресторан-кафе/ кейтеринг). Власне, зважаючи на досвід у сфері гостинності, Оксана переконана, що  корпоративний одяг має бути якісним, комфортним і практичним. 

“Grehori Textile” пропонує комплекс рішень від дизайну до створення унікального стилю закладу. Компанія забезпечує текстильною продукцією мережі готельно-ресторанного бізнесу, салони краси, спа-центри тощо. Продукція “Grehori Textile” — дуже різноманітна, зокрема постіль, рушники, халати, інші махрові вироби, скатертини тощо. Через великий асортимент, а відтак і попит на столовий текстиль, виокремився окремий бренд “Скатертина” Зараз цей проект активно розповсюджується, пропонуючи клієнтам текстильні столові вироби з усього світу.

Про формулу успішного бізнесу

Діяльність підприємства — швидше доповнююча ланка сфери гостинності, аніж галузь легкої промисловості, що є її родзинкою. “Grehori Textile” активно розвивається, демонструючи позитивну динаміку. Кількість працівників, як і клієнтів, зростає з кожним роком, відтак збільшуючи обороти компанії. А 2019 стане роком змін для “Grehori Textile”, адже в планах — збільшення персоналу, кількості виробничих площ, точок продажу тощо. Такий ріст бізнесу насправді дуже надихає на нові перемоги та успіхи.

Взагалі, успіх у бізнесі — поняття відносне, адже залежить від поставленої мети. “Для побудови успішного бізнесу потрібно любити свою роботу, вірити в неї і отримувати від цього задоволення. Не менш важлива складова формули успішного бізнесу — будь-яку справу повинні робили професіонали/професіоналки. Я не вмію шити, але це майстерно і якісно робить моя команда”, — зазначила Оксана Черепанич. 

Про перші спроби в бізнесі і помилки, які конвертуються в цінний досвід

Очевидно, професіоналами не народжуються, проте компетентність приходить з досвідом. Оксана відкрила свій продуктовий магазин, який дав їй перший досвід підприємництва і водночас став  так би мовити “дорогим університетом.” Власне, цей бізнес дав можливість спробувати власні сили, прораховувати ризики, планувати, проте разом з тим набувати цінний досвід. А здобуті знання стають хорошими ресурсами в реалізації наступних бізнес-ідей та проектів.

“Головне — відкинути страх і невпевненість”, — вважає Оксана.

Будуючи чи розвиваючи свій бізнес, важливо перебувати в оточенні підприємців та підприємниць. Власне, участь в Клубі Ділових Людей Україна дає можливість розширювати базу ділових контактів, спілкуватись з іншими представниками/ представницями бізнесу, набувати нові знання, навички і досвід. І взагалі учасники і учасниці такої бізнес-спільноти мотивують тебе рухатись і розвиватись. Більше того, багато знайомих з Клубу стали клієнтами “Grehori Textile”, довіряючи нам свій корпоративний стиль. Взагалі довіра до нашої компанії і є найвищою нагородою та мотивацією рости і розвиватись далі.