Форум «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» – чудова нетворкінг-платформа, де підприємці обмінюються досвідом, налагоджують контакти, отримують цінні компетенції від експертів. Ми організували цей захід, щоб почути думки різних сторін, людей, бізнесів про управління персоналом – зазначив керівник Центру Микола Савуляк.
Перший день форуму, 28 березня, пройшов у форматі діалогу, активного нетворкінгу та обговорення практичних кейсів у сфері управління персоналом. Спікер, експерт з управління людськими ресурсами, бізнес-тренер, консультант, фасилітатор Владислава Мазо розповіла про актуальні тренди бізнесу, ринку праці та наголосила: “Цілі бізнесу досягаються через реалізацію цілей людей”.
Коуч, СЕО та власник Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло» Алла Заднепровська проаналізувала сучасне бізнес-середовище, успішні підходи в управлінні персоналом та моделі взаємодії лідера і команди.
Сьогодні фокус бізнесу з технологій зміщується в сторону людей. Важливо ставити людей в центр, розвивати бізнес і спілкуватись так, щоб вони відчували себе потрібними, на своєму місці і досягали результатів. Саме тому бізнес повинен набути рис людини, а не системи. Потрібно пам’ятати, що компанію формують не кадри, а ЛЮДИ, – зазначила експерт.
Психолог, коуч, автор психологічних ігор та методик, HR-консультант Людмила Малиновська представила способи застосування ігрового підходу в бізнесі. Гра, як стверджує спікер, є ефективною формою оцінки персоналу, що допомагає зняти психологічні блоки та відкрити приховані можливості людини.
На панельній дискусії «Тренди управління персоналом: перспективи та виклики» 3 директори/власники бізнесу обговорили систему мотивації, особливості підбору персоналу та визначили, що спільні цінності, бажання працівників навчатись і змінюватись – важливіші, ніж компетенції. Аудиторія активно коментувала, долучалась до розмови і наводила приклади з власного досвіду.
Учасники панельної дискусії:
- Оксана Ранюк, керівник відділу персоналу ТОВ "Торгова група "Арс-Кераміка";
- Руслан Савчишин, директор “MagneticOne Group”;
- Наталія Семенюк, начальник служби управління персоналом ПрАТ Тернопільський молокозавод.
Мій ріст як підприємця формувався під час подібних заходів. Цей форум познайомив з різними людьми бізнесу, став місцем обміну ідеями та досвідом і це надзвичайно цінно, – зазначив Сергій Зварич, власник оптичного центру "Комфорт Оптика".
Представник ЄБРР Наталія Бандера та керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ Микола Савуляк представили програми для розвитку бізнесу, що викликали велике зацікавлення аудиторії. Також в рамках форуму був організований нетворкінг, під час якого учасники знайомились, спілкувались та налагоджували ділові контакти.
В другий день форуму проходила бізнес-гра “12 вал” на визначення дванадцяти базових компетенцій. Разом з автором гри Людмилою Малиновською, ігро-техніками Анною Зайцевою та Ксенією Моцною учасники проводили оцінку власних ділових якостей, вчились швидко реагувати на різні змодельовані ситуації, визначали свої сильні та слабкі сторони, здобуваючи новий досвід.
Гра – хороший інструмент для бізнесу, роботи з персоналом і собою. Коли чуєш думку десятьох людей щодо конкретного питання – стаєш багатшим на десять ідей та рішень в розвитку себе, власного проекту чи будь-якої іншої навички, – прокоментувала Анна Зайцева, співзасновник HR-кав'ярні, сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».
Сьогодні, в час стрімких змін суспільства, важливим є формування нового мислення, стратегій і бізнес-моделей, в яких ЛЮДИ – ключова складова сталого розвитку бізнесу. Форум “Управління персоналом: ефективна стратегія для власників” створив чудову можливість для знайомства з актуальними трендами, ефективними моделями та інструментами в сфері управління людським капіталом та бізнесу в цілому.