«Такі міста як Львів та Київ мають дуже багато напрацьованих та розроблених кейсів по даній темі. Натомість, менші міста як Луцьк, Тернопіль, Івано-Франківськ, зазвичай, не повністю володіють інформацію, - зазначила Голова департаменту партнерства Клубу Ділових Людей Україна Оксана Кулеба - Наша мета досить проста. Ми хочемо сприяти тому, щоби в регіоні розвивався малий бізнес, а франчайзинг є одним із найбільш ефективних методів створення та розвитку власної справи. І, власне, такі заходи, як Форум «Інновацій у продажах» допомагає відкрити очі підприємцям на нові інструменти та кейси, які можна використовувати для розширення свого бізнесу»
Директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк підкреслив, що бізнес важливо розвивати, необхідно йти в ногу з часом, навчатися новому та використовувати сучасні підходи з підбору кадрів.
«Це класно, що сьогодні ми бачимо так багато волинян, представників бізнес-середовища, які хочуть вдосконалюватися і рости. Нам потрібно примножувати уже здобуте, переймати досвід. Потреба в кадрах зараз дуже актуальна, адже у базі вакансій Волинської області, станом на 3 червня, маємо 3 тисячі 310 вакансій. З них 1 тисяча 880 – пропозиції роботи у місті Луцьку. Ми працюємо над їх укомплектуванням для задоволення ваших потреб, даємо людям шанс працювати у гарних умовах із гідною заробітною платою, – додав Роман Романюк.
Під час Форуму говорили про стратегію продажів та маркетинг, а також про франчайзинг, як метод залучення інвестицій. Окрім цього, експерти поділилися власними секретами ведення успішного франчайзингового бізнесу та продемонстрували практичні інструменти та кейси, які можуть продавати не тільки більше, а й краще.
Зокрема, Іванна Євсєєва, власниця трьох успішних бізнес-проектів у різних галузях, співзасновник ІТ-компанії «Ауспекс», яка за 1,5 роки вийшла на 1-ше місце в Україні серед 1 400 конкурентів, розповіла про те, як створити чергу з платоспроможних клієнтів, як збільшити продаж на 30-70% та як почати заробляти в не сезон та кризу.
Для тих, хто лише робить перші кроки у франчайзингу або в майбутньому планує розвивати бізнес за допомогою цього методу, було представлено приклади успішних франчайзерів. Адже інвестуючи кошти у франшизу, головне обирати бізнес, який ти любиш та розумієш. Лише в такому випадку, переконані учасники заходу, відносини партнерів будуть взаємовигідним.
Зокрема, співвласники мережі мобільних кав’ярень Роман Катеринчик та Андрій Суржук на прикладі BarkasCoffee розказали про те, як з маленької ідеї створити мережу власного бренду.
Володимир Гнатюк поділився історією 20-ти річного успішного бізнесу «Pizza Celentano» та показав механізми, які допомагають масштабувати бізнес не втрачаючи якості. Керівник відділу франчайзингу мережі Lviv Croissants Ірина Коваль розповіла про те, як за один рік мері вдалося відкрити 26 об’єrтів по цілій Україні та яких стандартів якості вдалося досягнути.
Окрім того, спікери, спільно із слухачами, під час панельної дискусії, розглянули тренди та інновації у сфері продаж, показали підводні камені франчайзингу. Також експерти розповіли, як з мінімальним стартовим капіталом розкрутити свій бізнес та як розвивати бізнес за допомогою грантів.
Незмінним на Форумі був час бізнес-нетворкінгу, під час якого учасники мали змогу поспілкуватися, обмінятися візитками та налагодити ділові контакти з потенційними партнерами.