Виробники одягу, взуття та дизайнери обговорили актуальні тренди в текстильній індустрії, практичні інструменти для ефективної діяльності в умовах конкуренції, критерії ефективного відділу продаж та шляхи підвищення інтенсивності роботи менеджерів з продажу. Також в межах форуму "Ефективні продажі в текстильній індустрії" з нагоди професійного свята відзначили керівників підприємств легкої промисловості.
Результативні продажі - органічна взаємодія ключових елементів та етапів, що визначають ефективність процесу. Власне, про те, як побудувати успішну стратегію продаж та зайняти лідерські позиції на ринку текстильної індустрії розповідав експерт Іван Фролков. Спікер форуму – спеціаліст у сфері побудови ефективних відділів продаж під ключ з 10-річним досвідом, експерт з побудови системи експортних продажів з нуля, засновник торгово-експортної компанії «CARAVAN TRADE», а також «Формули продаж Івана Фролкова» - унікального консалтингового агенства, що спеціалізується на побудові відділів продаж під ключ.
Формула успішних продаж ефективна при якісній взаємодії трьох найважливіших елементів. В першу чергу це – люди, зокрема професійні менеджери з продажу, другий елемент: система навчання механізмів та інструментів продаж для побудови ефективної комунікації з клієнтами і третій - знання ринку, компанії і, звісно, продукту чи послуги. Власне, критерії ефективного відділу продаж - універсальні для всіх сфер. Єдине, що може відрізнятися - наповнення (пріоритетні канали продаж, сильні та слабкі сторони, відмінність цільової аудиторії, скрипти, виходячи зі специфіки того чи іншого бізнесу), – зазначив Іван Фролков.
Також відбулася Панельна дискусія: "Ефективні продажі. Які інструменти практично використовує бізнес", в рамках якої власники і директори бізнесів ділилися досвідом компанії в сфері продаж, дієвими інструментами та лайфхаками для просування в мережі товарів чи послуг. Власник швейної компані Sambay Юрій Самець, директорка компанії "Жива", Чирка Тетяна і власниця дизайн-ательє Олени Гусєвої “Gusseva KIDS” Олена Гусєва обговорювали особливості побудови моделей продажу, ефективні канали комунікації з цільовою аудиторію в малому та середньому бізнесі та мотивацію менеджерів з продажу.
В процесі дискусії панелісти погодилися, що для успішних продаж важливо, аби менеджери з продажу поділяли цінності компанії, виокремивши контроль якості продукції, відповідальність, чесність. Не менш важливими є особисті якості працівників, зокрема саморозвиток, відкритість, щирість, бажання рости і розвиватися тощо. Більше того, наявність досвіду роботи в цій сфері не є визначальним критерієм.
В деяких випадках краще “виховати” собі менеджера відповідно до специфіки діяльності компанії, особливостей продукту чи послуг та корпоративних цілей компанії. Адже іноді важче змінити, аніж “створити” професіонала в тій чи іншій сфері, – зауважила власниця дизайн-ательє Олени Гусєвої “Gusseva KIDS” Олена Гусєва.