Форум «Ефективні продажі» став майданчиком, що допоміг учасникам краще зрозуміти настрої ринку, проаналізувати практичні кейси в роботі успішних компаній, налагодити якісні ділові контакти, дізнатися про нові бізнес-можливості для МСБ. Такий формат заходу був обраний, щоб вдосконалити навички ефективних продажів, сприяти пошуку партнерів чи клієнтів в рамках нетворкінгу та знайти дієві рішення під час спілкування і обміну досвідом,- зазначила координаторка Центру Христина Савуляк.
У перший день форуму, 23 травня, учасників чекав кейс-спіч про результативні офлайн-продажі та побудову воронки продажів бізнес-тренерки, коуча, психодіагностки Тетяни Суботіної. У бізнесі немає універсальної формули, котра би спрацювала з однаковим результатом для всіх компаній, як зауважила експертка, проте побудова ефективної воронки продажів - є надважливою складовою для масштабування та розвитку будь-якого бізнесу.
Ольга Оникієнко, заступниця директора Академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts, експертка у сфері інтернет-маркетингу провела практикум про ефективні інструменти в онлайн-продажах та соціальних мережах для бізнесу.
Для побудови успішної моделі продажів онлайн чи офлайн бізнесу важливим є два ключових фактори: якість товару і якість клієнтоорієнтованість . Якщо говорити про якісні продажі в інтернеті, то це - максимальне залучення аналітичних сервісів для відстеження шляху користувачів, самого товару, каналів його просування, конверсія, комунікація з клієнтами, - зазначила Ольга.
Бізнес-тренер, практик в консалтингово-тренінговому бізнесі Ігор Фоменко розказав про використання ігрових практик, як інструменту підвищення продажів. Експерт провів інтерактивну гру в рамках заходу. Учасники клеїли наліпки-смайлики на бейджі одне одного за результативні взаємодії: знайомство з потенційним клієнтом чи партнером, налагодження якісних ділових контактів, практичні знання, рекомендації експертів чи інших підприємців тощо. Власне, гейміфікація сприяла активному знайомству і спілкуванню учасників та кращому налагодженню контактів під час нетворкінгу.
Експерт з питань реорганізації системи продаж Олесь Піщак під час інтерактивного практикуму продемонстрував основи побудови та розвитку відділу продажів. Також Олесь провів аналіз відділу продажів 50 луцьких компаній за 5 параметрами і під час форуму продемонстрував результати.
Продаж товару чи послуги починається з сайту, де клієнти можуть знайти відповіді на більшість питань. Ефективна система продажу має виконувати ключові функції: залучення, утримання і повернення клієнтів. З існуючою базою клієнтів варто працювати інакше – продавати їй дорожче, частіше і більше, - зазначив спікер.
В рамках події відбулася панельна дискусія «Ефективне формування та управління відділом продажу». 4 директори та власники бізнесу: Юлія Євпак («Passage Interdit»), Андрій Разумовський («Інвестор»), Андрій Сірук («ARTEFACT.St») та Ігор Бабак («Банк Львів») поділилися своїм досвідом, викликами та досягненнями в сфері продажів. Попри різні сфери діяльності, учасники дискусії погодились, що для розвитку бізнесу важливо навчитися не тільки конкурувати, а й будувати партнерські стосунки з іншими гравцями ринку.
Важливою складовою розвитку будь-якого бізнесу є вміння не тільки конкурувати, а й налагоджувати партнерство. Власникам бізнесу слід пам’ятати, що збільшення лояльності цільової аудиторії і переведення клієнтів в статус постійних можна завдяки рекомендаціям компаній, що пропонують дотичні товари чи послуги. Що цікаво, 50% вхідних заявок «ARTEFACT.St» надходить саме завдяки партнерській програмі, - зазначив власник Агентства Digital маркетингу Андрій Сірук.
Представники Європейського банку реконструкції та розвитку і Центру інформаційної підтримки бізнесу провели презентації можливостей для бізнесу, які доступні завдяки імплементації ініціативи ЄС EU4Business, що дуже зацікавили аудиторію. Також був організований нетворкінг, щоб учасники знайомилися, спілкувалися та змогли знайти партнерів і клієнтів.
Другий день заходу, 24 травня, пройшов у форматі бізнес-візитів на успішні підприємства Луцька. 30 часників зустрілись з директорами і власниками будівельної компанії «Інвестор» (Андрій Разумовський), компанії з виробництва дитячих іграшок «Тигрес» (Іван Дордюк та Надія Сенюк), агентства Digital маркетингу «ARTEFACT.St» (Андрій Сірук), щоб наочно познайомитися з ефективними моделями відділів продажу.
Важливою умовою у плануванні будівництва є аналіз чинників, що впливають на якість життя. Для нашої компанії такими цінностями є енергозбереження, екологічність, безпека та комфорт. Такий підхід в свою чергу забезпечує нам продажі, зазначив Андрій Разумовський.
Усі власники і керівники компаній, де відбувалися зустрічі, погодились, що кожен бізнес має свої «фішки», котрі будуть драйверами продажів. Проте не менш важливою складовою для побудови ефективної моделі продажів є розвиток програми партнерства.