Організаторами форуму виступили Центри підтримки бізнесу, основані на базі Клубу Ділових Людей Україна, Київської торгово-промислової палати, Вінницького клубу ділових людей за сприяння ЄБРР у рамках підтримки малого та середнього бізнесу - ініціативи EU4Business.
Захід зібрав понад 180 підприємців, серед яких керівники і власники малого та середнього бізнесу, консультанти, експерти та фасилітатори з різних куточків України.
«Кожен успішний підприємець знає, що сьогодні дуже важливо вміти йти якщо не на крок попереду, то хоча б в ногу з часом. Бо жодний бізнес не розвивається у вакуумі. Нові ідеї, рішення, зв’язки, ділові знайомства та контакти – це один із методів розвитку або покращення власної справи. Завдання Центрів інформаційної підтримки бізнесу EU4Business в Україні - надати підприємцям інформацію про всі ці інструменти», - зазначив Голова Центру підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаному на базі Клубу Ділових Людей Україна Микола Савуляк.
«Наявність і чисельність середнього класу - основний фактор суспільства з розвиненою економікою. Основу цього класу в усьому світі становить малий і середній бізнес. Головною метою нашого заходу була вибудова прозорих довірливих взаємовідносин між всіма учасниками, пошук надійних партнерів та ознайомлення з новими методами та шляхами, які сьогодні існують в бізнесі. І маю надію, це бажання здійснилося, - сказав по завершенні заходу віце-президент Київської торгово-промислової палати Віталій Майстренко, на базі якого оснований Центр інформаційної підтримки бізнесу у м.Київ.
Протягом цілого дня форум «Бізнес кейс стаді. Власники для Власників» проходив у форматі існуючих бізнес-ситуацій. Спікерами заходу були сертифіковані експерти та підприємці, які досягли великих результатів у бізнесі на вітчизняному та міжнародному ринках. Експерти ділилися власним досвідом, дієвими інструментами, а також давали поради підприємцям та відповідали на питання аудиторії.
«При організації будь-якого заходу для нас дуже важливо, щоб власники та керівники бізнесу отримали не просто інформацію, а практичні рішення. Саме тому, формат цього форуму – «кейс стаді». Сьогодні, з тим темпом розвитку технологій, який ми маємо, теоретичні тренінги не завжди дають бажаний результат. А для підприємців важливо, щоб те, що вони почули сьогодні, можна було впровадити завтра. І метод представлення кейсів на прикладі конкретних проблем у малому чи середньому бізнесі дає таку можливість», - наголосила модератор блоку «Кейс стаді», керівник Асоціації консультантів України Світлана Насирова.
У рамках форуму було розглянуто кейс-спіч «Практики утримання персоналу в компанії, клієнтоорієнтований підхід в HR», де Антон Савочка розказав про практичні інструменти мотивації співробітників та показав основні принципи, яких потрібно дотримуватися при роботі з клієнтами. Також експерт порекомендував топ-3 книги для саморозвитку та поглибленню знань з підприємницької діяльності.
«Найбільша цінність таких подій – середовище, в якому опиняються бізнесмени. Бо досить часто їм не вистачає зворотного зв’язку та погляду із сторони і можливості подивитися на себе очима інших та повчитися в таких же підприємців чомусь новому. Коли це все ми отримуємо, кількість ідей та інсайдів зростає. І такий формат - спілкування з рівними собі, навчання в команді, експертна думка та аналіз, забезпечує перераховані потреби на сто відсотків», - зазначив експерт форуму Антон Савочка.
Велике зацікавлення та пожвавлення аудиторії викликав кейс-спіч Володимира Піменова «Як збільшити продажі в b2b компанії?». Під час виступу експерта учасники активно ставили питання, аналізували ситуації та шукали ефективні рішення.
«Бізнес – це довіра в середині команди та ризик на ринку. Незважаючи на усі обставини, які є у нашій країні, я можу сказати, що український бізнес набагато швидше та органічніше розвивається ніж будь-який інший європейський бізнес. Сьогодні український підприємець прагне розвивати власну справу, а не працювати на когось. Якщо порівняти з європейськими тенденціями, які керуються більше державним дотаційним фінансуванням, то ми бачимо, що наші підприємці у свої 25 років шукають інвестиції, можливості та прагнуть розвиватися самостійно, а це показник того, що малий і середній бізнес в Україні є і має вплив», - наголосив експерт з побудови відділів продажів та побудови бізнесу Володимир Піменов.
Велику увагу на форумі було приділено питанню партнерства. На панельній дискусії «Партнерство. Як не зруйнувати свій бізнес, а здобути нові можливості?» усі присутні мали змогу почути досвід різних підприємців у даній сфері. Також модератор дискусії та співвласниця компанії «Kovalchuk Business-Direct Center» Катерина Ковальчук під час форуму презентувала авторський чек-лист «25 правил партнерства».
Оскільки для будь-якого підприємця важливий розвиток, організатори заходу відповіли і на цей запит аудиторії. Під час презентації можливостей для бізнесу учасники форуму мали змогу більше дізнатися про міжнародні грантові програми та проекти, які діють в Україні.
Друга частина заходу проходила у форматі робочих груп. Усі учасники були поділені на команди і протягом півтори години під координацією професійних фасилітаторів працювали над вирішенням бізнесових задач та проблем, які найчастіше виникають у підприємницькій діяльності.
Родзинкою форуму стало те, що усі бажаючі мали змогу подати на розгляд власний бізнес-кейс та отримати ефективні поради та рішення від інших керівників та власників. Самі підприємці зазначають, що було дуже «гаряче».
«Дуже сподобалася швидкість мислення форуму. Під час розбору нашого кейсу «Вихід домової служби на ринок інших міст», ми не встигали ловити думки та все аналізувати. Отримали дуже багато практичних рішень щодо розширення нашого бренду від інших підприємців та експертів, які спеціалізуються в галузі продаж. А ще під час нетворкінгу знайшли потрібного нам експерта з організаційного консультування. Хочу заначити, що після такого бізнесового брейн-шторму хочеться ще більше рухатися вперед, ставити нові цілі, шукати можливості та втілювати задумане», - зазначив учасник форуму та власник підприємства «Домова служба» Валерій Гусак.
Незмінним елементом такого заходу був бізнес-нетворкінг, під час якого учасники мали змогу поспілкуватися, обмінятися візитками та налагодити ділові контакти з потенційними партнерами.
«Такі заходи – це можливість зрозуміти та почути потреби підприємців. Таке середовище допомагає банкам побачити потреби малого та середнього бізнесу і сприяє розумінню того, як повинна відбуватися співпраця «банк-підприємець» та які важелі слід натискати, щоб вона була ефективною для двох сторін», - зауважила представник ПАТ «Банк Львів» Олена Куриленко.