50

Більше 80 підприємців зібрались на форумі “Текстильна промисловість: іноземний та український досвід стратегічного планування”

Новини

Всі новини

19 квітня у Львові відбувся форум “Текстильна промисловість: іноземний та український досвід стратегічного планування”, який зібрав виробників одягу, взуття та дизайнерів, щоб обговорити різні стратегії планування, моніторинг ефективності, якості продукції в текстильній індустрії та сфері моди. Ця програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Власне, форум був орієнтований навчити підприємців створювати ефективні стратегії розвитку бізнесу та працювати в умовах жорсткої конкуренції, враховуючи кон’юнктуру споживчого ринку текстильної індустрії.

Top-speaker форуму Александр Герхард Марк (Alexander Gerhard Mark) з Німеччини розповів про особливості стратегічного бізнес-планування в текстильній індустрії та менеджмент ефективності і якості. Значну увагу експерт приділив темі впровадження ощадливого виробництва та збільшенню продажів у цьому секторі.

Для реалізації такого виробництва важливим є якісна організація роботи працівників швейної галузі, налагодження бізнес-процесів, посилення ресурсів, зокрема людських і фінансових, для розробки детального стратегічного планування. Ці кроки допоможуть усунути хаос і оптимізувати процес виробництва,  - зауважив експерт.

Виробник дитячого одягу “Malyna” Ярина Маркевич і партнер компанії “Export Growth” Ірина Міхальова розповіли історію успіху бренду від сторінки в Instagram до експорту на ринки Європи та США. Разом з консультантом Європейського банку реконструкції та розвитку команда компанії “Malyna” розробили детальну стратегію виходу на нові ринки. 

Перш за все для розвитку будь-якого бізнесу та пошуку можливостей для експорту потрібно промоніторити ринок, визначити конкурентні переваги компанії та акцентувати на її сильних сторонах. Важливо провести аналіз кон’юнктури ринку, аби розуміти потреби свого потенційного клієнта. І перед виходом на новий ринок корисно запустити пробні продажі та проаналізувати отримані результати - відзначила Ярина Маркевич.

Окрім зовнішніх факторів, потрібно провести внутрішній аналіз ресурсів та потужностей компанії, рівень фінансової та юридичної готовності, визначити суму витрат, логістичні системи і щонайважливіше - обсяг продукції, котру зможе виготовити швейний цех за конкретний термін. Не менш важливою складовою цього процесу є якісна комунікація, котру забезпечує PR та SMM відділи.

Програма форуму включала представлення проекту «Підтримка розвитку кластерних ініціатив легкої промисловості у Львові» та можливості розвитку бізнесу в рамках цього проекту. Також був організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зміг налагодити велику кількість ділових контактів.

Сьогодні для успішного ведення бізнесу важливим є вміння стратегічного планування. Форум “Текстильна промисловість: іноземний та український досвід стратегічного планування” став майданчиком для конструктивного діалогу про найважливіші потреби, можливості та виклики, а відтак - побудову ефективної стратегії розвитку бізнесу в текстильній індустрії.